Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä kotityöt, laskut ja kaikki elämänhallinta ennen liikuntaa?

Vierailija
21.04.2024 |

Minusta tuntuu että en koskaan ehdi urheilla, koska aina on pyykettävää ja siivottavaa ja laskujen maksua ja paperiasioiden hoitoa ensin ennen kuin on lupa liikkua. Tämän takia en tosin ehdi harrastaa juuri mitään muutakaan kuten kirjojen lukemista. 

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää voi aikatauluttaa. Kun perusasiat ovat kunnossa, jää aikaa myös harrastuksille.

Vierailija
22/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla liikkuminen on osa jokapäiväistä elämää, ei mikään erillinen osa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta sisällyttää liikuntaa muun toiminnan oheen. Jos käy toimistotöissä niin kaukana, että on pakko kulkea autolla, eikä ole isoa omakotitaloa, ei liikuntaa "arjessa" juuri tule, ellei sille erikseen varaa aikaa.

Joskus velvollisuudet, joskus sosiaalisuus ajaa ohi. Olen skipannut lenkin, kun on kutsuttu kyläilemään tai vaihtanut sen lapsen keinuttamiseen leikkipuistossa. Huomenna en mene salille, kun pitää palauttaa kirjastonkirjat ja hakea paketteja postista (ne voi tehdä kävellen tai pyörällä kyllä).

Seli seli

Mitä? Jos tavallisen toimistotyöpäivän ja autoilun jälkeen on kotona puoli viideltä ja sen jälkeen pitää

Seli seli, esim itse en asu yksin joten minun ei tarvitse tehdä kaikkea yksin.

Mies istuu illan yksin sohvalla odottamassa, että sinulla on aikaa seurustella hänen kanssaan?😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollisuutta sisällyttää liikuntaa muun toiminnan oheen. Jos käy toimistotöissä niin kaukana, että on pakko kulkea autolla, eikä ole isoa omakotitaloa, ei liikuntaa "arjessa" juuri tule, ellei sille erikseen varaa aikaa.

Joskus velvollisuudet, joskus sosiaalisuus ajaa ohi. Olen skipannut lenkin, kun on kutsuttu kyläilemään tai vaihtanut sen lapsen keinuttamiseen leikkipuistossa. Huomenna en mene salille, kun pitää palauttaa kirjastonkirjat ja hakea paketteja postista (ne voi tehdä kävellen tai pyörällä kyllä).

Seli seli

Mitä? Jos tavallisen toimistotyöpäivän ja autoilun jälke

Mies harrastaa, kun rouva häärii yksin kotipiikana.😢

Vierailija
24/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole mahdotonta mikäli nälkä, eli syy on riittävän suuri. 

Vierailija
25/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli

Mitä? Jos tavallisen toimistotyöpäivän ja autoilun jälkeen on kotona puoli viideltä ja sen jälkeen pitää

Mikä vi t tu teitä naisia vaivaa?! 

Vierailija
26/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli

Aika moni nainen on tuohon ansaan astunut ja sitten kymmenen vuoden kuluttua ihmetellyt, että mitäs nyt kun on itse aivan rapakunnossa, lapset liitävät omissa menoissaan ja ukkokin taitaa olla vaihtamassa nuorempaan.

Kummasti niillä miehillä tuntuu olevan aikaa ja mahdollisuutta harrastaa, vaikka on kokopäivätyö, perhe ja työmatka autoiltavana ja laskut maksettavana. 

Vierailija
27/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä yhdellä rouvalla siellä kotona päällä sellainen sisäkköasu, kur kur. 

Vierailija
28/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ehtii tehdä sen, mitä pitää tärkeänä. 

Jos ei pidä liikunnasta, miksi sitä pitää täällä selitellä. On miljoonia tekosyitä, joita voi keksiä ja jatkaa liikkumattomuuttaan.

Vierailija
29/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden aina aamulla lenkille, niin loppupäivä on aikaa muulle eikä tarvitse enää väsyneenä miettiä illalla, että liikkuakin pitäisi. 

Vierailija
30/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen atleetikko ja pistän liikunnan kaiken edelle. Jopa työnteon edelle laitan liikunnan.

Siivoilut ja muut on toissijaisia asioita.

Vierailija
31/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut suoraveloituksella ja kotitöihin menee max. 2h viikossa. Hyvin ehtii liikkua. 

Vierailija
32/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paperitöitä kotona on? Tulee mieleen korkeintaan veroilmoituksen täyttäminen, mutta sehän vie aikaa vain kerran vuodessa. Laskujen maksaminen tapahtuu automaatiolla. Jos yksittäinen lasku tarvitsee näpytellä, siihen menee max 5min. 

Vierailija
33/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskut suoraveloituksella ja kotitöihin menee max. 2h viikossa. Hyvin ehtii liikkua. 

Aika paljon aikaa menee kotitöihin. Menetät 2h tehokasta toimintaa.

Siinä on kaksi tehokasta salitreeniä tai puolimaratooni.

Tai yksi hyvä sessio venyttelyineen itämaista taistelulajia.

Aika paljon uhraat kotitöille.

Mikäs siinä jos haluat olla muita heikompi. Muut treenaa tuonkin ajan, kun sinä imuroit.

Vierailija
34/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä elämänhallinnassa jotain vialla, jos siivoamiseen ja pyykinpesuun menee joka päivä aikaa. Laskujen maksamiseen? Sulle tulee joka päivä pinokaupalla laskuja? Aivan puppupuhetta.

Kyllä mä suurperheen äitinä pystyn ymmärtämään, että pyykinpesuun ja siivoamiseen menee joka päivä aikaa. Mutta ei siihen nyt tuntikausia mene. Konehan sen pesun hoitaa ja siivota ei tarvitse kuin puolisen tuntia päivässä, jos pitää yllä peruspuhtautta ja tavaraa on kohtuudella. Puolisen tuntia jaettuna kaikille kynnelle kykeneville perheenjäsenille, ei minulle yksin. 

Vierailija
35/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei aloittaja ole yh, niin mies apuun arjen askareihin. Me naiset usein pyöritetään sitä kodin arkea melko yksin. Vastuunjako on epätasainen. Mies hommiin, niin pääset lenkille sillä välin. 

Vierailija
36/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon aikaa menee kotitöihin. Menetät 2h tehokasta toimintaa.

Siinä on kaksi tehokasta salitreeniä tai puolimaratooni.

Tai yksi hyvä sessio venyttelyineen itämaista taistelulajia.

Aika paljon uhraat kotitöille.

Mikäs siinä jos haluat olla muita heikompi. Muut treenaa tuonkin ajan, kun sinä imuroit.

Ajatteletko olevasi kovinkin hauska?

Vierailija
37/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja käy. Aloitan työt puoli kasilta, joten ehdin kuntosali päivinä neljältä salille. Siis pari kertaa viikossa, paitsi niinä viikkoina, kun autan vanhahkoa isääni. 

Vierailija
38/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei aloittaja ole yh, niin mies apuun arjen askareihin. Me naiset usein pyöritetään sitä kodin arkea melko yksin. Vastuunjako on epätasainen. Mies hommiin, niin pääset lenkille sillä välin. 

Vaikka olisi 10 lapsen yh, ei laskujenmaksuun, kotitöihin ja "paperitöihin" mene 24 tuntia jokaisena vuoden päivänä. Ei edes 10 tuntia. 

Vierailija
39/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä. Vain sairastuminen on oikea syy liikkumattomuuteen.

Vierailija
40/61 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi myös nämä paperityöt. Mitä kaikkea niihin kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme