Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteensopiva pari? Saatteko orkut samanaikaisesti ja kuinka pääsitte tähän tavoitteeseen, kestikö kauan? Hyvän seksin mittari josta kukaan e

Vierailija
21.04.2024 |

Yhteensopiva pari? Saatteko orkut samanaikaisesti ja kuinka pääsitte tähän tavoitteeseen, kestikö kauan? Hyvän seksin mittari josta kukaan ei edes mainitse mitään täällä missään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti lauetaan aina samaan aikaa yhdynnässä. Joskus jos oon tullut jo useamman kerran tai tosi isosti suuseksissä ennen yhdyntää, niin silloin en välttämättä saa enää yhdynnässä kun klitoris "puutuu" sen verran. Joskus harvoin mies pystyy vielä pidättelemään omaa orkkuaan mun orkun ajan, mikä tuntuu sitten tosi ihanalta kun jatkaa vielä jälkiorkuissani panemista oikein kovaa. N33

Vierailija
22/23 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus, että tuo olisi joku hyvän seksin mittari. Kyllä meidän seksielämäämme kuuluu kiinteästi toiselle annettavat orgasmit ilman tuollaista nollasummapeliajatusta. Sehän kaventaisi seksielämän todella suppeaksi jos kaikki asennot ja toimet pitäisi valita sen mukaan, että molemmilla on mahdollisuus saada samanaikaisesti orgasmi.

voihan se mittari olla. ei siinä tarvii kuin vähän taitoa. mut jos on epämukavuusajatus se suljetaan yleensä pois kuten sinä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa yleensä muutaman kerran jo esileikissä, ja yhdynnänkin aikana useimmiten 1-5 kertaa. Yritän kyllä omankin tulemiseni ajoittamaan vaimon huippuhetkeen, muttei se ole kovin tärkeää eikä aina onnistu. Jos vaimo jää vähän vaille, hoidan hänet usein vielä sormin loppuun. Siinä menee yleensä 2-5 sekuntia sormipeliä. Orgasmit hänellä tulee ja menee, niin ei itse ehdi saada sitä kutinaa palleihin, kun hän on jo laskeutumassa taivaasta alas. Jos taas hänellä on oikein voimakas orgasmi, puristaa pillu munaa niin, että täytyy pysyä vain paikallaan.