Huomioita alastonsuomesta
Johtuuko kehopositiivisuustrendistä vai siitä, ettei ns.normaalien kanavien kautta löydy seksikumppania, mutta kyllä ihmetyttää että miten paljon lihavia ihmisiä onkaan, vaikka ikä alkaisi vasta kakkosella.
Sen ymmärtää, ettei kuuttakymppiä lähestyvät ole enää missin mitoissa, mutta että nuo puolta nuoremmatkin ovat monet sen kokoisia kuin ovat.
Kommentit (10)
Niin, sehän ei sinällään ihmetytä, että moni on lihava. Vaan se, että sairaalloisen ylipainoiset julkaisee ìtsestään alastonkuvia.
Ehkä se on tavallaan heidän kannaltaan hyvä juttu. Kiva että ovat itseensä niin tyytyväisiä että kehtaavat kuvia ottaa ja julkaista. Itse olen normaalipainoinen mutten ikinä kehtaisi itsestäni kuvia missään näyttää, alasti vielä vähemmän. Olen luultavasti onnettomampi itseinhossani mitä nämä edellämainitut vaikken samalla lailla herätä pahennusta olemuksellani osassa ihmisistä.
Suomalaiset on tosi obeeseja mutta niin on monet muutkin. Miehet taitaa olla euroopan lihavimpia ja sen huomaa kyllä, testot on alhaalla ja sperma sekunfdaa. Myös yhdeltäkään nuoreltakaan ei tule kunnon lasteja :(
Kyllä kannattaa ottaa itsestään kuvia vaikka niitä ei julkisesksi laittaisikaan. Meillä olen vaimosta ottanut lukuisia kuvia ja välillä näyttänyt niitä muille vaimon luvalla. Itsetunto on vaimolla noussut huomattavasti kun saa kehuja muiltakin miehiltä. Vaimo on myös normaalin kokoinen.
Alastonsuomessa on myös se hyvä juttu, että miehiä on niin valtava ylitarjonta.
Löysälläkin naisvartalolla saa sen yli 6 cm paksun sekä yli 25cm pitkän kalun, lihaksikkaaseen vartaloon yhdistettynä.
Lisäksi normi beta jne miehet jaksaa kehua ja ylistää vartaloa, vaikka mitään toivoa muusta ei ole 😄
Nainen on tuolla kuningatar ja miehet naisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Alastonsuomessa on myös se hyvä juttu, että miehiä on niin valtava ylitarjonta.
Löysälläkin naisvartalolla saa sen yli 6 cm paksun sekä yli 25cm pitkän kalun, lihaksikkaaseen vartaloon yhdistettynä.
Lisäksi normi beta jne miehet jaksaa kehua ja ylistää vartaloa, vaikka mitään toivoa muusta ei ole 😄
Nainen on tuolla kuningatar ja miehet naisia varten.
Niin, ihmisillä on mitä erikoisempia fetissejä. Itse en kyllä minkään valaan kanssa seksiä harrastaisi. En vaikka olisi 20v vaĺas. Sen sijaan timmissä kunnossa oleva 50-60v tamma kelpaisi mainiosti.
Seksuaalisuus ei katso ulkonäköä. Jos ihminen haluaa ilmaista, näyttää ja purkaa seksuaalisuuttaan, on As, Of tai seksityö siihen hyviä ja terveitä tapoja.
Alastonsuomen kuvat pistää yököttää. Miten ihminen voikin ottaa itsestään niin kauheita kuvia ja laittaa niitä näytille.
ja onko kaikki suomalaiset naiset tatuoituja, vai postaako vain tikatut naiset kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on tosi obeeseja mutta niin on monet muutkin. Miehet taitaa olla euroopan lihavimpia ja sen huomaa kyllä, testot on alhaalla ja sperma sekunfdaa. Myös yhdeltäkään nuoreltakaan ei tule kunnon lasteja :(
Ihanko kaikkien suomalaisten nuorten miesten lastit oot ehtinyt testata? Tarkoitatko määrää? Jos taas tarkoitat siittiöiden laatua niin ei se niin paljon ole heikentynyt etteikö yhdeltäkään löytyisi hyvää määrää hyviä siittiöitä.
Kyllähän tämä on missä tahansa vähän vilkkaammassa paikassa kävellessä huomattavissa. Ihmisten elopaino on melkoinen näin keskimäärin.