Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinne meni roskiin kaikki vanhat Arabiat, Iittalat jne

Vierailija
21.04.2024 |

Yritin myydä Torissa, FB:ssä jne. Ei mennyt kaupaks edes muutamalla eurolla. 

Nakkasin kaikki jätesäkkii ja löin vasaralla rikki ja kannoin roskiin. 

Pahaa teki heittää mummon vanhat kupit ja kipot roskiin, mutta itselläni ei ole käyttöä enkä ala säilömään tavaraa vain siksi että merkki on Arabia ja vanhaa sellaista. 

Seuraavaks lähtee matkalaukullinen merkkivaatteita. Ennen nämä oisivat menneet kaupaksi Torissa, mut ei enää. Roskiin siis. 

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset anna ilmaiseksi tai vie kierrätykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lahjoituksena hyväntekeväisyyskirpparille? Esim. SPR. 

Vierailija
4/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lahjoittanut niitä jonnekin hyväntekeväisyys kirpparille vienyt kierrätyskeskukseen? Ai niin, et viitsi nähdä sitä vaivaa, helpompi rikkoa ja heittää roskiin ja sitten avautua asiasta av:lla.

Vierailija
5/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goodwilliin voi viedä tai uffin laatikkoon vaatteet. 

Vierailija
6/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lahjoittanut niitä jonnekin hyväntekeväisyys kirpparille vienyt kierrätyskeskukseen? Ai niin, et viitsi nähdä sitä vaivaa, helpompi rikkoa ja heittää roskiin ja sitten avautua asiasta av:lla.

Kyllä, helpompaa se on. Minäkin olen heittänyt vaatetta roskiin kun en ole viitsinyt raahata niitä mihinkään keräyksiin. 

Vierailija
7/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Vierailija
8/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin just kevätsiivouksen yhteydessä kahdeksan jätesäkillistä vaatteita, kenkiä ja laukkuja roskiin. Ihanaa kun tuli vaatehuoneeseen tilaa 😊

Vierailija
9/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syöneet 8 vuotta Ikea ohuilta euron lautasilta. Kaikki moitteettomassa kunnossa ja yksikään ei ole mennyt edes rikki. :D

Vierailija
10/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että joku ahne spr työntekijä pääsee viemään ne itsellensä. Se on todella korruptoitunut laitos.

Vierailija
11/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen miksi kerrot asiasta täällä? Provohan tämä oli eli se lienee syy. Onko nyt hyvä mieli kun sait sentään muutaman reagoimaan ja kauhistelemaan? 

Vierailija
12/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuluu haukkua Toria.  Toimii se silti, vaikka uudistus olikin huono.

Vierailija
13/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, helpompaa se on. Minäkin olen heittänyt vaatetta roskiin kun en ole viitsinyt raahata niitä mihinkään keräyksiin. 

Polyesteri- yms tekokuituvaatteet joutuvat keräyspaikoissa muutenkin poltettavaan jätteisiin. Vain täysin priima menee hyväntekeväisyyteen, eikä sekään saa haista huuhteluaineelle saati homeelle.

Vierailija
14/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPR on rikollisjärjestö 

Vierailija
15/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että joku ahne spr työntekijä pääsee viemään ne itsellensä. Se on todella korruptoitunut laitos.

No kai se nyt on parempi vaikka SPR-työntekijän kotona (ja vähän epäilen, että ne työntekijät kuitenkaan ovat sulloneet kotinsa täyteen lahjoitustavaraa) kuin rikottuna roskissa??

Siis provohan op nyt selkeästi onkin, mutta silti. Jotkut ajattelevat ihan oikeasti noin, enkä vaan tajua. Jätteiden tyhjennyksestä täytyy vielä itse maksaakin.

Vierailija
16/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos et niillä itse mitään tee.

Vierailija
17/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten laiska voi ihminen olla?

Vierailija
18/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mitä niille tavaroille tapahtuu, kun olet ne käsistäsi jättänyt.  Samoin kuin sinäkin teet hankkimillasi tavaroilla mitä haluat, etkä kysele entisiltä omistajilta lupaa.

Vierailija
19/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin roskiin koska ei ole mahdollisuutta viedä mihinkään Kierrätyskeskukseen jne. 

Hetken olivat jopa Annetaan-palstalla Torissa, ei kyselyjä. 

Roskiin siis kaikki. 

Vierailija
20/138 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on sinun kannaltasi enää siinä vaiheessa, kunhan pääset itse niistä eroon? Moni antaa esim. vauvanvaatteita toisille  ihan ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi