Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yliopistossa on kauniimpia naisia kuin amiksessa?

Vierailija
20.04.2024 |

Ero on huomattava! Joitain poikkeuksia toki on.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut parturi-kampaajaksi opiskelevat 17-vuotiaat tylleröt on melkoisia villikissoja ja suihinottokoneita. 

Elämäni parhaimmat kyydit sain 30-vuotiaana 17-vuotiaalta typykältä, joka opiskeli parturi-kampaajaksi.

Pillu oli tiukka ja lypsävä, pyllyä ei tarvinnut kuin vilkaista kun tuli kysymys josko anaalikin kiinnostelisi.

M38

Vierailija
42/43 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua yleistää, mutta kyllähän se sosioekonominen tausta usein näkyy ihmisestä. Siis pukeutumisesta, hiuksista, meikeistä, tavasta miten olet ja käyttäydyt. Ja onhan se hillitty habitus monen mielestä kauniinpaa kuin shokkivärjätyt/itse blondatut hiukset, lävistykset ja rääväsuinen käytös.

Ei ole. Olen yliopiston käynyt, mutta kyllä se siellä paljon nähty villapaita-blondatut tiukalle ponnarille vedetyt hiukset-joogahousut-yhdistelmä häviää 100-0 mille vaan 

Mä en ole tuollaista pukeutumista paljon nähnyt. Riippuu varmaan mitä opiskelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amistytöt on lihavia, kalpeita, huono iho ja hiukset, halvasti värjätty tukka ja röökiä kuluu. Eivät urheile. Usein lävistyksiä ja tatuointeja. Kotona sekarotuisia koiria ja kissoja. Asunnossa haisee kissan pissa, ja huonekalut Ikeasta. 

Nyt on kyllä kerätty kasaan kaikki kliseiset ennakkoluulot, mitä on ikinä keksitty.