Miesystävän käytös humalassa
Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ei asuta yhdessä.
Eilen otettiin viiniä yhdessä. Mä olen ollut pitkään masentunut, mut viime aikoina on vihdoin alkanut helpottaa. Löysin tällä viikolla itselleni aivan valtavan ihanan uuden harrastuksen, ja olin odottanut hetkeä että saan siitä miehelle kertoa ja hehkuttaa. No, hän sanoi että ompa hienoa. Ja sit alkoi selittämään, miten tää laji ei sitten muuten ole ns oikea ja vakavasti otettava kyseisessä kentässä ym. negatiivista. Sanoin, että no ei tarvi ruveta dissaamaan kun mä olen niin innoissani ja onnellinen, että vihdoinkin jotain kivaa elämässä.
Jotenkin se tilanne lähti sitten ikäville urille, mut jatkettiin iltaa kuitenkin. Mies alkoi olla jo tosi humalassa, ja homma meni riitelyksi. Mä kuulemma aina etsin riidan aiheita, ja toi että mainitsin harrastukseni dissaamisesta oli kuulemma myös sitä.
Olin tosi ärsyyntynyt ja lähdettiin nukkumaan. Mies yritti tulla iholle ja sanoin että älä viitsi, ei tunnu siltä nyt yhtään. Että mene omalle puolellesi. Hän rupesi haistattelemaan! Että Haista v***u, lähe meneen täältä, painu hel*ettiin mun kämpästä! Ja sammui sitten siihen paikkaan.
Aamulla ei muistanut mitään. Pyysi anteeksi kun kerroin, mut eipä paljoa mun mieltä lämmittänyt.
Joo en edes tiedä miks tänne avauduin. Ehkä muistuttaakseni teitä, joilla on ihana kumppani, että arvostakaa häntä niin että se todella tuntuu ja näkyy! Ei nimittäin ole itsestäänselvää sellainen kumppani.
Aaaargh...
Mies on nyt sitten yrittänyt mielistellä koko päivän, mut paska on jo housuissa, eipä se silittämällä muuksi muutu.
Kommentit (91)
Koko episodi olis varmaan jäänyt välistä ilman alkoholia. Lukematon määrä parisuhteita on ihan vituillaan viinan takia, eikä tarvitse olla edes ongelmakäyttöä. Vaan yksittäisiä ylilyöntejä kuten tässä.
Kyllä alkaa tuntua koko ajan pahemmalta kun homma alkaa mennä jakeluun..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koko episodi olis varmaan jäänyt välistä ilman alkoholia. Lukematon määrä parisuhteita on ihan vituillaan viinan takia, eikä tarvitse olla edes ongelmakäyttöä. Vaan yksittäisiä ylilyöntejä kuten tässä.
Ja sitten kun yksittäisen ylilyönnin antaa kerran anteeksi, huomaa löytävänsä itsensä samasta tilanteesta yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon että on trolli
Mitä tarkoitat? No, niin kyllä toivon minäkin että mulla olisi vielä miesystävä jota voisin katsoa silmiin, eikä tarvitsisi tuntea näitä tunteita.
Ap
Miksi ei kelvannut kiltti mies, joka arvostaa tekemisiäsi?
Mies vaikuttaa mulkulta, mutta en koe minkäänlaista myötätuntoa sinua tai muita samantyyppistä kokeneita naisia kohtaan tässä ketjussa, koska ihan itse olette valinneet mulkun miehen kiltin miehen sijaan.
M43
Mistäs kenenkään käytöksen tuollaisessa tilanteessa voi tietää, ennen kuin se tilanne tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun yksittäisen ylilyönnin antaa kerran anteeksi, huomaa löytävänsä itsensä samasta tilanteesta yhä uudelleen.
Kaikenlaisia töppäyksiä sitä pitkissä suhteissa ihmiset antaa anteeksi, ja niistä on mahdollista päästä yli. Jos se töpeksinyt ymmärtää mitä on tehnyt, ja on valmis kantamaan vastuunsa ja korjaamaan tilanteen.
AP jos mies otti vastuun tekemisistään niin mieti vielä. Kukaan ei ole täydellinen ja tuo alko tekee temppunsa myös normaalisti kunnollisille ihmisille.
Itse saatan muuttua ilkeäksi jo muutaman lasillisen jälkeen. Esm jos on ollut kova stressi töissä. Enkä siis ole alkoholisti, juon aika harvoin ja vähän. N50+
Ota AP ainakin aikalisä, että saat ajatuksesi kasaan. Olet ehkä vielä järkyttyneessä mielentilassa tuosta käytöksestä, niin sinulle tekee hyvää, että saisit ajatella asiaa rauhassa yksin tai neutraalin tahon kanssa. Onko sinulla masennuksen takia hoitokontakti?
Kiitos kaikille kommenteista! Mä olen ihan hajalla nyt, mitä hemmettiä että elämä alkoi olla vihdoinkin paremmissa kantimissa ja sit tulee tällanen paska silmille 😢 Pitäisi lähteä sinne harrastukseen ihan juuri, ja tuntuu että tekisi vaan mieli hautautua johonkin loukkoon iäksi. No mut menen vaikka väkisin! Voi jeesus että mä olen vihainen ja pettynyt!
Ap
Treenit käyty. Huh miten hyvää teki taas! Ehkä mä löysin tuon lajin juuri siksi, että kestäisin kohdata tämän todellisuuden. Tällä hetkellä tuntuu siltä että mies voi painua hiiteen..
Ap
Joo, ymmärrän tuon sun tilanteen, kuulostaa juuri siltä että et ollut kovin korkealla hänen tärkeysjärjestyksessä.
Tässä on vaan se, että mä olen todellakin saanut tuntea olevani hänelle se maailman tärkein ja rakkain. Tähän asti. Siks tää ottaa nyt niin hemmetin koville.
Ap