Miesystävän käytös humalassa
Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ei asuta yhdessä.
Eilen otettiin viiniä yhdessä. Mä olen ollut pitkään masentunut, mut viime aikoina on vihdoin alkanut helpottaa. Löysin tällä viikolla itselleni aivan valtavan ihanan uuden harrastuksen, ja olin odottanut hetkeä että saan siitä miehelle kertoa ja hehkuttaa. No, hän sanoi että ompa hienoa. Ja sit alkoi selittämään, miten tää laji ei sitten muuten ole ns oikea ja vakavasti otettava kyseisessä kentässä ym. negatiivista. Sanoin, että no ei tarvi ruveta dissaamaan kun mä olen niin innoissani ja onnellinen, että vihdoinkin jotain kivaa elämässä.
Jotenkin se tilanne lähti sitten ikäville urille, mut jatkettiin iltaa kuitenkin. Mies alkoi olla jo tosi humalassa, ja homma meni riitelyksi. Mä kuulemma aina etsin riidan aiheita, ja toi että mainitsin harrastukseni dissaamisesta oli kuulemma myös sitä.
Olin tosi ärsyyntynyt ja lähdettiin nukkumaan. Mies yritti tulla iholle ja sanoin että älä viitsi, ei tunnu siltä nyt yhtään. Että mene omalle puolellesi. Hän rupesi haistattelemaan! Että Haista v***u, lähe meneen täältä, painu hel*ettiin mun kämpästä! Ja sammui sitten siihen paikkaan.
Aamulla ei muistanut mitään. Pyysi anteeksi kun kerroin, mut eipä paljoa mun mieltä lämmittänyt.
Joo en edes tiedä miks tänne avauduin. Ehkä muistuttaakseni teitä, joilla on ihana kumppani, että arvostakaa häntä niin että se todella tuntuu ja näkyy! Ei nimittäin ole itsestäänselvää sellainen kumppani.
Aaaargh...
Mies on nyt sitten yrittänyt mielistellä koko päivän, mut paska on jo housuissa, eipä se silittämällä muuksi muutu.
Kommentit (91)
Tuo harrastukseen puuttuminen. Taustalla voi olla miehen kateus tai riittämättömyys. tmv jota hän ei koskaan myöntäisi. Naisten asenne lähteä harrastuksiin on jotenkin reippaampi, innostutaan ja opitaan. Ymmärretään ettei ole muilta pois. Mies voi tuntea riittämättömyyttä ja vihaa että sinulla on elämää ilman häntäkin. Pidä varasi, älä laske suojausta.
Miehellä on alkoholiongelma jos ei muista mitä on sanonut. Se kannattaisi nyt ekaksi hoitaa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.
Miksi pitää dissata toisen harrastusta? Varsinkin kun kyseessä masentunut, joka on nyt innoissaan jostakin? Miksi lannistaa toista tahallaan, eikö voi tukea tai ainakin kommentoida neutraalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.
Miksi pitää dissata toisen harrastusta? Varsinkin kun kyseessä masentunut, joka on nyt innoissaan jostakin? Miksi lannistaa toista tahallaan, eikö voi tukea tai ainakin kommentoida neutraalisti?
Onhan se vähän julmaa sairasta ihmistä lannistaa, mutta terveen ihmisen pitäisi kyllä kestää toisen mielipide ilman ärtymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo harrastukseen puuttuminen. Taustalla voi olla miehen kateus tai riittämättömyys. tmv jota hän ei koskaan myöntäisi. Naisten asenne lähteä harrastuksiin on jotenkin reippaampi, innostutaan ja opitaan. Ymmärretään ettei ole muilta pois. Mies voi tuntea riittämättömyyttä ja vihaa että sinulla on elämää ilman häntäkin. Pidä varasi, älä laske suojausta.
Masentunutta on kai kieron ihmisen mielestä helppo hallita. Kun masennus alkaa parantua, kokee kontrolloiva tyyppi sen uhkana omalle asemalleen. Vähän kuin "haukutaan kumppania, jotta sillä olisi niin huono itsetunto ettei se jätä"- ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän julmaa sairasta ihmistä lannistaa, mutta terveen ihmisen pitäisi kyllä kestää toisen mielipide ilman ärtymystä.
Mä sanoin hänelle ihan asiallisesti, että toi negatiivisten asioiden listaaminen ei tässä kohtaa ole aivan parasta mahdollista käytöstä. Mies ei tästä tykännyt, ja asia johti toiseen ja tässä ollaan. Mun mielestä on vaan ajattelematonta ja moukkamaista ruveta mun ilon aihetta dissaamaan, kun tasan tarkkaan mun tilanteeni tietää ja tuntee.
Mut en mä tuota varmaan olisi jäänyt sen kummemmin miettimään, sammakoita sattuu ja alkoholilla oli osuutta asiaan. Eniten mä siis olen tässä järkyttynyt tuosta huudosta ennen sammumista. Mulle ei yksinkertaisesti puhuta (huudeta) noin, mä en kaipaa kumppaniltani vittuilua ja pois häätämistä keskellä yötä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kenen tässä tapauksessa? Mies oli se terve.
Mun nähdäkseni jos nyt mieheltä lipsahtikin se dissaus, ja ap sanoi siitä, niin tähän astihan voisi olla ok, jos mies koittaisi muistaa sitten ettei tuollaisia dissauksia päästelisi.
Mutta sitten myöhemmin mieshän alkoi haastaa riitaa, että ap haastaisi riitaa ja lopulta päästiin siihen ulosheittoon, tai yritykseen kun ei saanut seksiä.
Mä sanoisin tän niin monta kertaa kokeneena ettei jää viimeiseksi kerraksi.
Nämä ulosheittelijät on niitä "minun mökkini on minun ja minun sääntöni" ja niin edelleen, kun ei keskustelutaidot riitä niin huomaat olevasi pihalla vähän väliä keskellä yötä.
Mulla tuntui että se tosiaan nautti siitä että mulla menee vähistä rahoista 50 taksiin tai joudun pyöräilemään 20 km keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä voi muuten olla pointtia. Hän on itse harrastanut tuosta skenestä sitä Vakavasti otettavaa lajia, mut sitten loppui motivaatio ja kertyi 20kg ylipainoa. Ei ole harrastanut mitään sen jälkeen. Surullista, jos oman kumppanin eteneminen ottaa luonnolle, ei varmaan ole kiva tunne. Katkeruutta tai jotain?
Ap
Tuo huutaminen siitä, että toinen kieltäytyy seksistä, kertoo siitä että kumppanilla on vain välinearvo seksin mahdollistajana. Seuraava vaihe on se kun huuto muuttuu turpiin vetämiseksi. Lähde suhteesta ennen kuin niin käy, nyt miehen sammuminen pelasti.
Tuollaisia onnellisia suhteita onkin kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tuo huutaminen siitä, että toinen kieltäytyy seksistä, kertoo siitä että kumppanilla on vain välinearvo seksin mahdollistajana. Seuraava vaihe on se kun huuto muuttuu turpiin vetämiseksi. Lähde suhteesta ennen kuin niin käy, nyt miehen sammuminen pelasti.
Jännä miten mieli toimii näin, mä en oikeastaan edes muistanut tai rekisteröinyt että tosiaan, sehän huusi sen seurauksena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kenen tässä tapauksessa? Mies oli se terve.
Mun nähdäkseni jos nyt mieheltä lipsahtikin se dissaus, ja ap sanoi siitä, niin tähän astihan voisi olla ok, jos mies koittaisi muistaa sitten ettei tuollaisia dissauksia päästelisi.
Kiitos kommentistasi. Kyllä tää tuntuu todella pahalta, ja aika ihmeitä saa tapahtua että kiinnostaisi vielä jatkaa.
Ap
Sinuna lähtisin suhteesta jo nyt varhaisessa vaiheessa, ennen kuin olet niin kiinni hänessä, ettet enää helpolla irti pääse. Juominen ja humalassa öykkäröinti ei tule muuttumaan koskaan. Ihmisillä, joilla ei ole impulssikontrollia kännissä, se tulee olemaan muuttumattomana ominaisuutena aina. Usko pois.
T. Paljon elämässä nähnyt keski-ikäinen
Nauti uudesta harrastuksesta ja katso miehen kanssa tuleva rauhassa. Aika paljon pitää yleensä juoda, että muisti menee, ei parista viinilasillisesta.. kertooko vastuun pakoilusta kun "ei muista".
Vierailija kirjoitti:
Nauti uudesta harrastuksesta ja katso miehen kanssa tuleva rauhassa. Aika paljon pitää yleensä juoda, että muisti menee, ei parista viinilasillisesta.. kertooko vastuun pakoilusta kun "ei muista".
Vähän kuin t a posta syytetyt: mitään en muista, mutta sen muistan etten ajanut autoa/venettä, t a ppanut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Joo kyllä hän joi ihan reilusti, kun tosiaan sammui heti kun sai asiansa huudetuksi.
Ap
Soittakaa aina poliisit ja syyttäkää miestä päällekäymisestä, mies lähteeputkaan ja voitte nukkua rauhassa ja aamulla häipyä, ja sitten ette enää vastaa sontamulkun soittoihin.
Sianjättöaika. Ensin haukkuu harrastuksen ja sitten kuvittelee, että toinen haluaa seksiä... Tuo mies on kävelevä varoitusmerkki.