Miesystävän käytös humalassa
Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ei asuta yhdessä.
Eilen otettiin viiniä yhdessä. Mä olen ollut pitkään masentunut, mut viime aikoina on vihdoin alkanut helpottaa. Löysin tällä viikolla itselleni aivan valtavan ihanan uuden harrastuksen, ja olin odottanut hetkeä että saan siitä miehelle kertoa ja hehkuttaa. No, hän sanoi että ompa hienoa. Ja sit alkoi selittämään, miten tää laji ei sitten muuten ole ns oikea ja vakavasti otettava kyseisessä kentässä ym. negatiivista. Sanoin, että no ei tarvi ruveta dissaamaan kun mä olen niin innoissani ja onnellinen, että vihdoinkin jotain kivaa elämässä.
Jotenkin se tilanne lähti sitten ikäville urille, mut jatkettiin iltaa kuitenkin. Mies alkoi olla jo tosi humalassa, ja homma meni riitelyksi. Mä kuulemma aina etsin riidan aiheita, ja toi että mainitsin harrastukseni dissaamisesta oli kuulemma myös sitä.
Olin tosi ärsyyntynyt ja lähdettiin nukkumaan. Mies yritti tulla iholle ja sanoin että älä viitsi, ei tunnu siltä nyt yhtään. Että mene omalle puolellesi. Hän rupesi haistattelemaan! Että Haista v***u, lähe meneen täältä, painu hel*ettiin mun kämpästä! Ja sammui sitten siihen paikkaan.
Aamulla ei muistanut mitään. Pyysi anteeksi kun kerroin, mut eipä paljoa mun mieltä lämmittänyt.
Joo en edes tiedä miks tänne avauduin. Ehkä muistuttaakseni teitä, joilla on ihana kumppani, että arvostakaa häntä niin että se todella tuntuu ja näkyy! Ei nimittäin ole itsestäänselvää sellainen kumppani.
Aaaargh...
Mies on nyt sitten yrittänyt mielistellä koko päivän, mut paska on jo housuissa, eipä se silittämällä muuksi muutu.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Soittakaa aina poliisit ja syyttäkää miestä päällekäymisestä, mies lähteeputkaan ja voitte nukkua rauhassa ja aamulla häipyä, ja sitten ette enää vastaa sontamulkun soittoihin.
Jos oma koti ei ole kovin kaukana, turvallisinta varmaan lähteä itse pois ja sitten olla vastaamatta sontamulkun soittoihin.
Kauheaa käytöstä mieheltä. Itse pahoitin mieleni, kun kerroin mieskaverilleni eräästä asiasta innoissani (liittyi harrastukseeni), ja mies (humalassa) sanoi, että "keulin" ja ettei häntä kiinnosta. Jep, ja yleensä aina se olen minä, joka kuuntelen hänen huoliaan, masennustaan, työongelmia ym. Ei ihan vastavuoroista. Nyt ällöttää koko tyyppi, eikä ole paljon hänelle kerrottavaakaan.
Naiset eivät ymmärrä miesten pettymystä, kun eivät saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä miesten pettymystä, kun eivät saa seksiä.
Se pettymys ei oikeuta huutamaan, haistattelemaan tai väkivaltaan. Kukaan ei ole kenellekään velkaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon että on trolli
Mitä tarkoitat? No, niin kyllä toivon minäkin että mulla olisi vielä miesystävä jota voisin katsoa silmiin, eikä tarvitsisi tuntea näitä tunteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? No, niin kyllä toivon minäkin että mulla olisi vielä miesystävä jota voisin katsoa silmiin, eikä tarvitsisi tuntea näitä tunteita.
Ap
Miksi ei kelvannut kiltti mies, joka arvostaa tekemisiäsi?
Mies vaikuttaa mulkulta, mutta en koe minkäänlaista myötätuntoa sinua tai muita samantyyppistä kokeneita naisia kohtaan tässä ketjussa, koska ihan itse olette valinneet mulkun miehen kiltin miehen sijaan.
M43
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa käytöstä mieheltä. Itse pahoitin mieleni, kun kerroin mieskaverilleni eräästä asiasta innoissani (liittyi harrastukseeni), ja mies (humalassa) sanoi, että "keulin" ja ettei häntä kiinnosta. Jep, ja yleensä aina se olen minä, joka kuuntelen hänen huoliaan, masennustaan, työongelmia ym. Ei ihan vastavuoroista. Nyt ällöttää koko tyyppi, eikä ole paljon hänelle kerrottavaakaan.
Ei olisi tässäkään tapauksessa miehen kannattanut kertoa omaa mielipidettään. Naisen muisti on pitkä.
Tässä tulee enemmän elämää nähneen neuvo: lähde menemään heti, kun mies ensimmäisen kerran käskee! Ei tarvitse jäädä odottamaan seuraavaa käskyä, sitä seuraavaa, ja seuraavaa... Niitä tulee riittämään niin pitkään kuin roikut siinä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ei kelvannut kiltti mies, joka arvostaa tekemisiäsi?
Mies vaikuttaa mulkulta, mutta en koe minkäänlaista myötätuntoa sinua tai muita samantyyppistä kokeneita naisia kohtaan tässä ketjussa, koska ihan itse olette valinneet mulkun miehen kiltin miehen sijaan.
M43
Hän oli kiltti mies, enpä osannut ennustaa että tällaista tapahtuu. Ei kai nyt kukaan alkaisi miehen kanssa, joka julistaisi alussa olevansa mulkku?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.
Tässä samanlainen ääliö !!
Mitä tarkoitat? Jos mies olisi vaan ollut positiivinen ja kehunut harrastusta, olisi hän luultavasti päässyt kastamaan kärkensä naiseen. Nyt seuraamuksena on luultavasti ero.
"Kastamaan kärkensä" LOL :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.
Tässä samanlainen ääliö !!
Sehän on hyvä että tunnistat itsesi
Äkkiä naimisiin ja kakaroita. Se raitistuu ja muuttuu.
Mies vetää sua alaspäin, tekee kaikkensa jotta et parane masennuksesta, koska silloin tajuat millainen luuseri ukko on ja että se ei tee hyvää sulle ja jätät sen.
Mitä nopeemmin pääset ukosta eroon, sitä nopeemmin tervehdyt.
Miehille, jotka puolustavat ap:n miestä: kuvitelkaa tilanne toisin päin eli nainen dissaisi teidän harrastuksen. Ette kuuntelisi minuuttiakaan. Leimaisitte naisen nalkuttajaksi tms.
Päivänselvä asia, että jos kumppani on jostain innoissaan niin olkaa iloisia hänen puolestaan. Harrastukset on makuasia, ei niihin ole mitään oikeaa mielipidettä, kuten jotkut miehet tuntuvat luulevan. Jos mä joutuisin istumaan jääkiekkokatsomossa nii se ois mulle kidutusta. Mutta en kieltäisi lätkäfanitusta mieheltäni.
Mulla vähän sama tilanne tapailumiehen kanssa, tosin ei juo kuin 2-3 annosta, jos juo. Silti tullut ihmeellisen teräviä ja vähän alentavia kommentteja mun kiinnostuksenkohteista. Vähän mietinnässä koko tyyppi, että tapaanko enää vai pitäisikö keskustella asiasta. Luonne ei tosin kyllä muutu...
"Aamulla ei muistanut mitään"
Aah, niin tuttua.
Masentuneena on helppo mennä huonoon suhteeseen. Kun on huonossa jamassa itse, hunompikin kelpaa. Sitten kun alkaa toipua, alkaa kriteerit nousta ja se toinen tajuaa sen ja yrittää vetää dissaamalla takaisin alas.
En ymmärrä miksi ihmisillä on jatkuva tarve puhua heti ensimmäisenä negatiivisesti, jos toinen on löytänyt itselleen mieluisan harrastuksen.
Ymmärrän hyvin ap:ta.
Kyllä tää tais olla tässä. Takki on ihan tyhjä, vituttaa ja surettaa. Päässä kaikuu vaan se huuto ja ne sanat. Mies yritti jopa alkaa lahjomaan, näytti netistä kaikkea että ostetaanko sulle tää tai tää tai tää.
Tunnen itseni vain ja ainoastaan typeräksi. Mistä tääkin johtuu? Miks mä tunnen itseni typeräksi, kun toinen on ollut idiootti?
Ap
Oma mies on samanlainen, joka asiassa on aina jotain "parannettavaa" tai väärin. Silti itse voi vetää herneen nenään ihan siitä että salaatti olisi parempaa lapsille ja minulle ilman raakaa sipulia... Monia muitakin asioita on jotka kääntää tavallaan oudosti minun syyksi.
En osaa lähteä. Mietin että en haluaisi lapsia kasvattaa isättä. Hyviäkin hetkiä on. Tällä hetkellä taas riita.