Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän käytös humalassa

Vierailija
20.04.2024 |

Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, ei asuta yhdessä. 

Eilen otettiin viiniä yhdessä. Mä olen ollut pitkään masentunut, mut viime aikoina on vihdoin alkanut helpottaa. Löysin tällä viikolla itselleni aivan valtavan ihanan uuden harrastuksen, ja olin odottanut hetkeä että saan siitä miehelle kertoa ja hehkuttaa. No, hän sanoi että ompa hienoa. Ja sit alkoi selittämään, miten tää laji ei sitten muuten ole ns oikea ja vakavasti otettava kyseisessä kentässä ym. negatiivista. Sanoin, että no ei tarvi ruveta dissaamaan kun mä olen niin innoissani ja onnellinen, että vihdoinkin jotain kivaa elämässä.

Jotenkin se tilanne lähti sitten ikäville urille, mut jatkettiin iltaa kuitenkin. Mies alkoi olla jo tosi humalassa, ja homma meni riitelyksi. Mä kuulemma aina etsin riidan aiheita, ja toi että mainitsin harrastukseni dissaamisesta oli kuulemma myös sitä.

Olin tosi ärsyyntynyt ja lähdettiin nukkumaan. Mies yritti tulla iholle ja sanoin että älä viitsi, ei tunnu siltä nyt yhtään. Että mene omalle puolellesi. Hän rupesi haistattelemaan! Että Haista v***u, lähe meneen täältä, painu hel*ettiin mun kämpästä! Ja sammui sitten siihen paikkaan. 

Aamulla ei muistanut mitään. Pyysi anteeksi kun kerroin, mut eipä paljoa mun mieltä lämmittänyt. 

Joo en edes tiedä miks tänne avauduin. Ehkä muistuttaakseni teitä, joilla on ihana kumppani, että arvostakaa häntä niin että se todella tuntuu ja näkyy! Ei nimittäin ole itsestäänselvää sellainen kumppani. 

Aaaargh...

Mies on nyt sitten yrittänyt mielistellä koko päivän, mut paska on jo housuissa, eipä se silittämällä muuksi muutu. 

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille nyt pillua ettei se suut seuraavalla kerralla.

Vierailija
62/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin suhteesta, jossa toinen otti asiakseen kertoa, miksei omat harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni ole mitään vakavasti otettavia asioita.

Kun selosti omista kiinnostuksen kohteistaan, josta en paljoa ymmärtänyt, niin kuuntelin ja yritin välillä jotain pientä kommentoida, kuten "Aijaa, onpa kiva! :)" tms, kun ajatuksena että toiselle tärkeää on tärkeää osata kuunnella. Noh, pilkkasi minua tästäkin, että minä vain hymyilen enkä osaa sanoa mitään, kun juttelee minulle näistä jutuistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin suhteesta, jossa toinen otti asiakseen kertoa, miksei omat harrastukseni ja kiinnostuksen kohteeni ole mitään vakavasti otettavia asioita.

Kun selosti omista kiinnostuksen kohteistaan, josta en paljoa ymmärtänyt, niin kuuntelin ja yritin välillä jotain pientä kommentoida, kuten "Aijaa, onpa kiva! :)" tms, kun ajatuksena että toiselle tärkeää on tärkeää osata kuunnella. Noh, pilkkasi minua tästäkin, että minä vain hymyilen enkä osaa sanoa mitään, kun juttelee minulle näistä jutuistaan.

Hyi hemmetti.... Hyvä kun lähdit!!

Vierailija
64/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää tais olla tässä. Takki on ihan tyhjä, vituttaa ja surettaa. Päässä kaikuu vaan se huuto ja ne sanat. Mies yritti jopa alkaa lahjomaan, näytti netistä kaikkea että ostetaanko sulle tää tai tää tai tää. 

Tunnen itseni vain ja ainoastaan typeräksi. Mistä tääkin johtuu? Miks mä tunnen itseni typeräksi, kun toinen on ollut idiootti?

Ap

Tuossa on kyllä miehessä niin monta ongelmaa että tuskin kannattaa jatkaa

- ryyppääminen (liikaa juonut jos ei muista)

- dissaaminen

- haukkuminen ja nimittely 

- mahdollinen valehtelu (jos muistaa huutamisensa mutta yrittää selittää sen pois tuolla en muista selityksellä)

- se ettei mies ota vastuuta tekemisistään. Jos lahjoo se ei korjaa. Sanoisi ennemmin että tajusin nyt että minulle ei sovi viina. Sanon/teen tyhmiä kännissä. Jatkossa en ota kuin enintään yhden lasillisen viiniä jossain erityisessä tilanteessa ja muuten pysyn selvänä. Ja pitäisi lupauksensa.

Vierailija
65/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää tais olla tässä. Takki on ihan tyhjä, vituttaa ja surettaa. Päässä kaikuu vaan se huuto ja ne sanat. Mies yritti jopa alkaa lahjomaan, näytti netistä kaikkea että ostetaanko sulle tää tai tää tai tää. 

Tunnen itseni vain ja ainoastaan typeräksi. Mistä tääkin johtuu? Miks mä tunnen itseni typeräksi, kun toinen on ollut idiootti?

Ap

Tuossa on kyllä miehessä niin monta ongelmaa että tuskin kannattaa jatkaa

- ryyppääminen (liikaa juonut jos ei muista)

- dissaaminen

- haukkuminen ja nimittely 

- mahdollinen valehtelu (jos muistaa huutamisensa mutta yrittää selittää sen pois tuolla en muista selityksellä)

- se ettei mies ota vastuuta tekemisistään. Jos lahjoo se ei korjaa. Sanoisi ennemmin että tajusin nyt että minulle ei sovi viina. Sanon/teen tyhmiä kännissä. Jatkossa en ota kuin en

Joo. Kaikki noi paitsi ei se oikeasti muista, oli ihan lärvit.

Ap

Vierailija
66/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mikä ihme siinä on että Mä tunnen itseni typeräksi? Kyllä ihmisen mieli on ihmeellinen värkki! 

Ap

Vierailija
67/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä miesten pettymystä, kun eivät saa seksiä.

Siihen pitää olla mies eikä pikkupili.

Vierailija
68/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.

Miehen ei pidä juoda itseään umpikänniin, muistamattomaksi ja sammuksiin. Noilla pärjää jo pitkälle.

Vierailija
69/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt muijat iisisti.

T Ap:n Ääliö Mies

Vierailija
70/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti.... Hyvä kun lähdit!!

Loppuvaiheessa sitten tuli myös "vitsiä" painostani jne, niin tosiaan taisin tehdä itselleni ison palveluksen kun totesin yksinolon olevan kivempaa kuin suhteen, jossa ei arvosteta pätkääkään. 

Vierailija
71/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei pidä ikinä kertoa oikeaa mielipidettään naispuoliselle seksikumppanilleen, vaan sen mitä nainen haluaa kuulla. Jälleen kerran tämä tuli todistetuksi.

No höpö höpö. Jos ei ole käytöstapoja ja tilannetajua niin mies on moukka. Miksi sellaista pitäisi itseään kunnioittavan naisen katsella? Hyvä kun tuli nuo puolet esiin.

Vierailija
72/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt muijat iisisti.

T Ap:n Ääliö Mies

Maistuuko sunnuntain huikka hyvälle kun ei oo muija enää riesana?

Vierailija
73/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lahjonta kaiken jälkeen on ISO REDFLAG entisten päälle! Kokenut itse ja seuraavaksi sain turpiin. Lähde kun voit vielä :/

Vierailija
74/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään tuo uuden harrastuksen dissaus ja känniörvellys vaan lisäksi ilkeämielinen kiroilu sängyssä, tekee miehestä luotaantyöntävän. Kannattaa lopettaa suhde nyt hyvän sään aikaan. Mies ei tuosta muuksi muutu, on paljastanut todellisen luonteensa. Jatkossa miehen käytös tulee muuttumaan pahemmaksi. Itsellä kokemusta samantyyppisesesti käyttäytyvästä miehestä. Muuttui myöhemmin, suhteen jatkuessa väkivaltaiseksi, aina sai olla varuillaan. Onneksi älysin erota, ennen kuin henki olisi mennyt. 

Vierailija
75/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihminen aina tuntee itsenä typeräksi kun saa silmilleen tuollaisen hyökkäyksen. Se on tunnetason reaktio, eikä auta vaikka järki sanoo että toinen oli kohtuuton ja väärässä. Toi on traumatisoiva kokemus ja mieli työstää sitä nyt.

Omasta kokemuksesta sanoisin että lähde, lopeta suhde. Tuo ei tule muuttumaan. Miehellä on alkoholiongelma sikäli että ei tunnista rajojaan alkoholin käytössä jos juo niin paljon liikaa että alkaa räyhäämään. Valitettavasti myös tuollainen että kännissä aletaan ilkeilemään ja solvaamaan ja sen jälkeen räyhäämään kun ei saa mitä haluaa, kertoo siitä että mies on padonnut negatiivisia tunteita ja nyt ne tulee ryöppynä esiin. Humalatila voimistaa ne sitten moninkertaisiksi. Mut sun ei tarvitse eikä pidä katsella tuollaista. Varsinkaan jos mies ei myönnä käyttäytyneensä huonosti vaan yrittää lahjoilla hyvitellä. 

Vierailija
76/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa käytöstä mieheltä. Itse pahoitin mieleni, kun kerroin mieskaverilleni eräästä asiasta innoissani (liittyi harrastukseeni), ja mies (humalassa) sanoi, että "keulin" ja ettei häntä kiinnosta. Jep, ja yleensä aina se olen minä, joka kuuntelen hänen huoliaan, masennustaan, työongelmia ym. Ei ihan vastavuoroista. Nyt ällöttää koko tyyppi, eikä ole paljon hänelle kerrottavaakaan.

Ei olisi tässäkään tapauksessa miehen kannattanut kertoa omaa mielipidettään. Naisen muisti on pitkä.

No, se että toinen kertoo ettei asiasi voi vähempää kiinnostaa/on ihan turhaa, on kyllä kieltämättä aika mieleenpainuvaa.

Noilla "enkä saa mitään omaa mielipidettä sanoa?" -sanoilla perusteli myös exäni pahoitettua mieleni, kun pilkkasi kiinnostuksen kohteitani ja veti pitkät perustelut, miksi koko asia on ihan turhaa, kun taas hänen kiinnostuksensa-aiheet x ja y on mitattavissa tärkeydellään tavalla y ja x.

No, voitti kai sitten nuo väittelyt (joiden ei olisi tarvinnut väittelyksi edes mennä, ellei olisi kokenut tarpeelliseksi vähätellä itselleni tärkeitä asioita) kun en enää halunnut jutella yhtään mistään hänen kanssaan, ja totesin suhteen olevan ohi. Parisuhteen näkökulmasta en tosin näe järkeä näissä väittelykisoissa. 

Mieleenpainuvaa olisi toki myös rakastava ja arvostava käytös, mutta ihan miten vaan. 

Vierailija
77/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ihminen aina tuntee itsenä typeräksi kun saa silmilleen tuollaisen hyökkäyksen. Se on tunnetason reaktio, eikä auta vaikka järki sanoo että toinen oli kohtuuton ja väärässä. Toi on traumatisoiva kokemus ja mieli työstää sitä nyt.

Omasta kokemuksesta sanoisin että lähde, lopeta suhde. Tuo ei tule muuttumaan. Miehellä on alkoholiongelma sikäli että ei tunnista rajojaan alkoholin käytössä jos juo niin paljon liikaa että alkaa räyhäämään. Valitettavasti myös tuollainen että kännissä aletaan ilkeilemään ja solvaamaan ja sen jälkeen räyhäämään kun ei saa mitä haluaa, kertoo siitä että mies on padonnut negatiivisia tunteita ja nyt ne tulee ryöppynä esiin. Humalatila voimistaa ne sitten moninkertaisiksi. Mut sun ei tarvitse eikä pidä katsella tuollaista. Varsinkaan jos mies ei myönnä käyttäytyneensä huonosti vaan yrittää lahjoilla hyvitellä. 

Kyllähän hän myönsi ja moneen kertaan pyysi anteeksi ja hoki olevansa idiootti. Sanoin että mä en ansaitse tuollaista kohtelua, sanoi että et todellakaan. Hän on aiemmin suhteessa tehnyt hyvin selväksi, että mä olen hänen maailma ja miten rakastaa ja arvostaa ja kunnioittaa enemmän kuin mitään ja ketään ikinä. Olen tämän myös teoissa tuntenut. Siks ottaa päähän nyt aivan helvetisti. Että mistä hemmetistä tää nyt tuli!? Kaikki on pilalla!

Ap

78/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ehkä vähän etäisyyttä. Voisi ehkä tavata vähän harvemmin ja katsoa tilannetta uudelleen myöhemmin. Vähän niinkuin sellainen all bets are off -tilanne. Aikalisä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
79/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen "mies" sitten. Jos ei osaa kännissä käyttäytyä, suosittelen lämpimästi eroa. Kännissä räyhäävä ihminen räyhää kännissä aina jatkossakin.

Vierailija
80/91 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllähän hän myönsi ja moneen kertaan pyysi anteeksi ja hoki olevansa idiootti. Sanoin että mä en ansaitse tuollaista kohtelua, sanoi että et todellakaan. Hän on aiemmin suhteessa tehnyt hyvin selväksi, että mä olen hänen maailma ja miten rakastaa ja arvostaa ja kunnioittaa enemmän kuin mitään ja ketään ikinä. Olen tämän myös teoissa tuntenut. Siks ottaa päähän nyt aivan helvetisti. Että mistä hemmetistä tää nyt tuli!? Kaikki on pilalla!

Ap"

Itse olen todennut, että "välitän sinusta niin paljon" -sanat on ihan tyhjän kanssa, jos teot ja käytös sanoo muuta. On helppo kertoilla miten tärkeä toinen on, mutta käytöksellä saattaakin tulla esiin se oikea laita.

Kyllä edellisenikin kovasti kertoili kuinka maailman tärkein olen jne. Mutta esim. kerran mietti ajatustasolla, miksi ei voisi muuttaa yhdelle pitkän matkan päässä olevalle paikkakunnalle. Syyksi tuli työt, harrastukset, kaverit jne jne.

Minä en ollut tuolla listalla, eikä suhteemme muutoinkaan. Emme asuneet yhdessä, eikä asiaa edes vielä mietitty, eli ei voisi selittää sillä, että olisin tuossa teoreettisessa tilanteessa muuttanut mukana.

Eikä tuo nyt siis ollut ainoa juttu, mutta yksi esimerkki, miten ne todelliset ajatukset saattaa pistää esiin vaikka muutoin kuinka vannoisi välittävänsä. Jos näin olisi ollut, olisin varmaankin ollut mainittuna tuossa listalta heti ensimmäisten joukossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi