Juon kylppärissä salaa viiniä
Värjään hiuksia ja siivoan hämäykseksi. Ovi lukossa.
Kommentit (65)
Alkoholismia... tiedäthän, että nainen alkoholisoituu miestä helpommin. Alkoholi aiheuttaa myös rintasyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Onko salaa juominen hauskempaa?
En tajua Tätä ollenkaan minäkään 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan käyny omenavarkaissa? Se jännitys ja kiinnijäämisenpelko 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry mutta en ole enää teini !
Mitä teen viimeset halot menee ja pullo alkaa jo osittain näkymään,akka suutuu jos huomaa minun kätkön,tulee ikävä sitä halkopinoa joka kätki salaisuuteni.
Se jännitys kun pitää esittää selvää akalle 🤭
Jos toinen on selvänä, eihän sitä hajua voi olla huomaamatta. Sääli, koska homma olisi paljon jännempää jos olisi edes mahdollisuuksien rajoissa että toinen ei huomaa.
Juoppoystäväni neuvoi, että pitää juoda aina saman merkkistä kaljaa, niin vaimo ei niin helposti huomaa, kun kaljapurkki vaihtuu uuteen.
Olen piilottanut viinipulloja kylpyhuoneen kaapin sokkeliin. Voin kivasti vetää seitinohuet huomaamatta. Kuljetan tyhjät pullot pois kun mies ei ole kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkisemmin... kaappijuoppo juo salaa. Ihan yleinen alkoholismin muoto, jolla tunnutaan juovan jopa salaa itseltään.
Alkoholisti piilottaa mitä ihmeellisimpiin paikkoihin alkoholinsa. Pöntön vesisäiliö, lasten lelukoppa, smoothie jääkaapin perällä, kuiva-ainekaappi, pyykkikori, vaatekaappi, roskis, takka, grilli, shampoo/hoitoaine/kosmetiikkapullot... Jotkut availee tölkkejä valmiiksi sinne tänne, ettei suhahdus kuulu. Ja Alkostahan haetaan aina sitä "lahjapulloa".
Ei kestä kiittää vinkeistä. Ei, en ole itse holisti. Kirjoja olen aiheesta lukenut monta.
Vierailija kirjoitti:
Olen piilottanut viinipulloja kylpyhuoneen kaapin sokkeliin. Voin kivasti vetää seitinohuet huomaamatta. Kuljetan tyhjät pullot pois kun mies ei ole kotona
Miksi? Mun mieheni elättää mut, en takuulla saa töitä. Inhoaa, kun juon muutaman lonkeron. Silti juon niin hänen nähtensä
Miesystävällä on kans kumma tapa piilotella viinapullojaan jonnekin saappaanvarteen tai sängyn alle. En ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Miesystävällä on kans kumma tapa piilotella viinapullojaan jonnekin saappaanvarteen tai sängyn alle. En ymmärrä miksi.
Joo, kyllä ne huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kossua shampoopullossa eikä vaimo osaa arvata! 😅
Vaimosi menetti hajuaistin koronan sairastettuaan?
Vessan vesisäiliö ja vastaavat on vaikeita piiloja. Helpompi ostaa päivän parin annos ja jättää autoon tai ulkovarastoon. Kuluttaa sitä mukaa
Minä juon täällä työhuoneessa / miesluolassa "salaa" viskiä. Kai vaimo sen tietää, mutta ei sano mitään, hyvä ihminen kun on.
Vierailija kirjoitti:
Aatella ku eukko jois salaa kylppärissä ja pyykkiä laitellessaan, ja samaan aikaan se mies tekisi jatkuvasti asiaa autokatokseen.
Aivan varmasti Suomesta löytyy tällaisiakin pareja
Yks tuttu ukko oli alkoholisti ja sukulaiset yritti hillitä juomista mutta kettu keksi aina uusia temppuja. Oli maitopurkkiin laittanut kossua ja muka maitoa joi saunassa. Lopulta kaatui kiukaaseen ja paljastoin kun paloi karrelle!