Sinä joka teit ton "viimein tunnustin heikkouteni ja apua ei tullut" aloituksen, mä haluan sanoa sulle muutaman sanan
Sä tunnustit sen asian väärille henkilöille, ei sitä ole kukaan väittänytkään, että apu tulee kun menee huutamaan torille voivansa huonosti. Ei ihmiset siitä välitä
Se mitä sun pitää tehdä, on tunnustaa se ITSELLESI. Ja tää asia on myös sellainen, että tää ei tapahdu niin, että sä menet suutuspäissäs peilin eteen ja sanot "Okei nyt mä tunnustan tarvitsevani apua". Se ei mene niin. Sulla on edelleen se ego siinä taustavoimana, mikä vaan toimii koska sä olet turhautunut ja vihainen, sä et edes oikeasti halua muutosta. Sä vaan uskottelet niin itsellesi.
Se oikea apu tulee, kun sä oikeasti nöyrryt ja päätät ihan oikeasti, että sä olet nyt lopen uupunut itseesi ja toimintatapoihisi. Se käy kanssa hiljentymisen kautta.
Ei se mene niin, että sä dokaat joka viikonloppu ja itket samaa asiaa, ihminen saattaa hakata päätään seinään vaikka 20 vuotta putkeen, ennenkuin mitään tapahtuu. Sillon se ihminen ei ole itse vielä valmis muutokseen. Ei se sitä oikeasti halua.
Se muutos tulee vasta sitten, kun sä oikeasti haluat sitä.
Ei nää asiat mene niin, että muille mennään itkemään. Se tehdään itselle.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit kanssa vaihteeksi opettaa itseäsi itkemällä yksiksesi.
AP:n vastaus ?
ei ihme että homma kusee 😳
terv eri
Entäs kun on nepsy, eikä toiminnanohjaus toimi ilman avustajaa?
Jonkun pitää auttaa alkuun, sparrata vähän.
Jos tätä jokua ei ole, mitään ei tule tapahtumaan. Tai no, jonkin sortin romahdus tulee ahdistuksen kasaantuessa.
Sitten sitä apua jo tuleekin, mutta tulevaisuus on jo pilalla.
Sä voisit kanssa vaihteeksi opettaa itseäsi itkemällä yksiksesi.