Jos voittaisitte lotossa, mitä tekisitte?
Itse ainakin haluan ostaa oman kodin. Ärsyttää maksaa vuokraa toiselle, kun omistamalla maksaa vain itselleen. Olen vielä alle 30 joten sinänsä on vielä aikaa säästää kotia varten, mutta silti. Ärsyttää tämä vuokralla eläminen.
Ja ei tarvitse saivarrella, että lotossa lähinnä vain menettää rahansa. Tietysti siinä menettää, koska siinä se idea onkin; joko olet onnekas Hannu tai epäonnen kolhima Aku
Kommentit (60)
Tilaisin Kultalangasta punotut käärinliinat, jos olisi kauniita timantti ja smaragdi koruja.
Pienen mökin laittasin ja kiertelisin vähä mualimoo.
Jos voitan tuon 120 miltsiä niin luon 15 millillä rahaston, jonka tuotoilla tuetaan tavallisia, työssäkäyviä perheitä selviämään niistä tämän ajan taloudellisista haasteista joiden syntyyn ne eivät olleet syyllisiä, esimerkiksi nousseet elinkustannukset. Käytän hyväksi ison voiton tuomaa julkisuutta ja haastan kotimaiset suuryritykset osallistumaan rahastoon jotta saadaan kasaan potti jonka tuotoista on oikeasti hyötyä. 5 millillä laitan puitteet kuntoon, sijoitan loput ja sitten elän elämää.
Voitin PORUKKALOTOSSA 80€./nupi RYYPÄTTIIN ne. 6:tunnisa. En lottoa enää.
Jos voittaisin 100k, saisin kuitattua perheen velat ja jäisi vielä muutaman kymppitonni sijoitettavaksi. Käteen jäisi palkoista melkein tonni kuussa enemmän jatkossa. Se riittäisi, elämä olisi ihanaa.
Jos voittaisin pääpotin, niin toki omakotitalo, uudet autot, matkustelua ja läheisille lahjoitusta verottajaa välttäen.
Kävisin valokuvaamossa ottamassa, jossa sitten kuvaaja ottaisi minusta kuvia vähissä vaatteissa. Sitten tilaisin jostain verkkokaupasta tauluja joiden tekemiseen olisi käytetty kuvaajan ottamia valokuvia. Kun taulut saapuisivat, niin järjestäisin jossain galleriassa taidenäyttelyn. Gallerian ovella olisi kyltti jossa kerrottaisiin että minkälaisia tauluja on näytillä, niin jokainen voi omalla vastuulla tulla katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin sijoittamaan, jos voittosumma olisi useamman miljoonan.
Minä alkaisin kyllä vähemmälläkin. Itse asiassa sijoitan jo nyt sen mitä palkasta jää. Ei siihen nykyään lottovoittoja tarvita.
Voitin lotossa 600000 euroa. Se oli 1/5 osuus. Kesämökin ostin joka maksoi 150000 euroa. Remonttiin meni 50000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kovasti. En meinaa laita rahaa tyhmyysveroon, vaan sijoitankin nekin rahat. Siksi minä olenkin jo miljonääri eikä suurin osa lottoajista.
Ihmettelen aina tuota tyhmyysveroksi haukkumista. Suurin osa ihmisistä käyttää rahojaan moneenkin ns. turhaan asiaan joita ilmankin pärjäisi. Käy kuntosalilla vaikka liikkua voi ilman kuntosaliakin, käy kahvilassa tai ravintolassa, ostaa uusia vaatteita tai tavaroita vaikka ei varsinaisesti niitä edes tarvitsisi, ostaa kalliimpia tuotteita vaikka halvemmillakin pärjäisi, matkustelee, ajaa autolla vaikka voisi mennä kävellenkin jne.
Miksi vain rahapelit tuomitaan? Ne tuovat pientä jännitystä elämään ja mahdollisesti joskus voitonkin.
Ostaisin asunnon ja sinne uudet huonekalut (nykyiset kulahtaneita ja ei muutenkaan mieluisia). Hankkisin ajokortin ja ostaisin auton. Matkustelisin ympäri maailmaa.
Pientä pintaremonttia koko kämppään ja kunnon keittiöremontti. Auton vaihto, kun nykyinen sanoo sopimuksen irti. Mitäpä sitä sen kummoisempaa ihminen tarvii?
Vaatteita riittää kaapissa loppuelämäksi, tupakanpolton olen lopettanut.
No, ehkä vähän hienompia viinejä ja juustoja voisin nautiskella, tilailla ruokaa kotiin, käydä joskus kampaajalla ja kosmetologilla, mutta mikään noista ei muuttaisi elämääni onnellisempaan suutaan, olen jo nyt onnellinen, omillani toimeentuleva, itsellinen ja itsekseni viihtyvä eläkeläinen.
Lahjoitan rahat heti köyhien auttamiseen.En vain koskaan laita lottoa.
Villa marbellasta ja avo porsche pihaan . Sen jälkeen palkkaan 24/7 vartioinnin että olen turvassa ahdistelevilta sukulaisilta. Loppuja sijoituksiin .
Tshekkiläistä laatunaarasta koko rahalla ja muutama olut.
Vierailija kirjoitti:
Pientä pintaremonttia koko kämppään ja kunnon keittiöremontti. Auton vaihto, kun nykyinen sanoo sopimuksen irti. Mitäpä sitä sen kummoisempaa ihminen tarvii?
Vaatteita riittää kaapissa loppuelämäksi, tupakanpolton olen lopettanut.
No, ehkä vähän hienompia viinejä ja juustoja voisin nautiskella, tilailla ruokaa kotiin, käydä joskus kampaajalla ja kosmetologilla, mutta mikään noista ei muuttaisi elämääni onnellisempaan suutaan, olen jo nyt onnellinen, omillani toimeentuleva, itsellinen ja itsekseni viihtyvä eläkeläinen.
SuuNtaan piti tietysti kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti
Miksi vain rahapelit tuomitaan? Ne tuovat pientä jännitystä elämään ja mahdollisesti joskus voitonkin.
Tuolla on tuhansia ihmisiä joilta on elämä pilalla sen "pienen jännityksen" vuoksi.
Pelaamiseen menee suomalaisilta aina enemmän rahaa kuin mitä ikinä sieltä takaisin tulee.
Syrjäytyneiden ja eläkeläisten haaveilla rahoitetaan huippu-urheilua ja korkeakulttuuria jotta siitä nautiskeleviennei itse tarvitsisi maksaa täyttä hintaa harrastuksistaan.
Eläisin "lännen malliin"..autoja olisi enemmän kuin selänteen temellä,ja paljon hienompia!
Muuttaisin lämpimään.