Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlaista on irtautua huumeista?

Vierailija
20.04.2024 |

Kun jo nikotiinista irrottaituessa menee ihan sekaisin ja ajantaju hämärtyy?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä piri? Kuinka vaikeaa? 

Jospa vain jättäisit ottamatta. Niin minä olen tehnyt ysäriltä saakka. Kukkaa tai lätkää ostaessa on tarjottu aika monta kertaa. Piri tyypit on aika rasittavia mutta jos niiltä saa niin se siitä. Kun ei saa kasvattaa omaan käyttöön niin tämmöistä se on.

Hienosti toimii kieltolaki.

Sehän toimii ihan loistavasti myyjien kannalta. Luvut käytön kasvusta näkyy jätevesimittauksista. Kokaiini on ohittanut amfetamiinin helsingissä. Eikä sen käyttäjiä jää kiinni kuin mini vähän.

Jätevesimittauksissa näkyy nepsylapsille syötetty lääkeamfertamiini.

Vierailija
22/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa vain jättäisit ottamatta. Niin minä olen tehnyt ysäriltä saakka. Kukkaa tai lätkää ostaessa on tarjottu aika monta kertaa. Piri tyypit on aika rasittavia mutta jos niiltä saa niin se siitä. Kun ei saa kasvattaa omaan käyttöön niin tämmöistä se on.

Mikä on lätkä? Kukan ymmärsin. Pirinkin osaan tulkita ysärin koulutunneilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lätkä? Kukan ymmärsin. Pirinkin osaan tulkita ysärin koulutunneilla.

Kukkaa ymmärrtääkseni syödään tai poltetaan, amfertamiini on käsittääkseeni syötävää, jotain keinopaskaa imeytetään suun limakalvoilta, heroiinia pistetään, kokaiinia otetaan nenään. Mitäs muita näitä olikaan?

Vierailija
24/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskempi kuin se että aloittaa huumeiden käytön ja irtaantuu ruumiista.

Vierailija
25/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koskaan uskaltautunut käyttämään huumeita, mutta jopa minä tiedän asiasta paljonkin.

Cannabis Sativa,on vanha lääkekasvi. Se ehkäisee mahdollisti syöpää tai hillitsee kasvaimen kasvua. 

On olemassa erilaisia kannabiskasveja, joilla on erilainen vaikutus. 

Vierailija
26/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu huumeesta.

Niin, ja siitä kuinka pitkään on käyttänyt ja kuinka paljon. Siitä onko traumoja, tukiverkkoa, mikä on alttius vieroitusoireille (jotkut voi lopettaa hyvinkin vähäisin oirein, toiset ovat kuoleman kielissä. Liittyy esim. siihen kuinka nopeasti välittäjäaineet alkavat olla aivoissa normaalitasolla, tässä suuria eroja.) Tosi yksilöllistä on. 

Vierailija
27/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteille syötetään ja pistetään B-vitamiinia ja mankkaa hermoston takia. Eikö tämä päde huumehermostoonkin?

Vierailija
28/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteille syötetään ja pistetään B-vitamiinia ja mankkaa hermoston takia. Eikö tämä päde huumehermostoonkin?

Tuskin. Alkoholi on liuotin ja liuottaa myös elimistön mineraaleja ja vitamiineja.

Vierailija
29/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin huumeesta ja kuinka paljon sitä käyttää. Jokin satunnaiskäyttäyjä voi lopettaa esim. sienet tai ekstaasin aivan helposti halutessaan, koska niistä ei muodostu riippuvaisuutta. Jokin heroiiniaddiktin kohdalla sitten tilanne taas aivan toinen.

Vierailija
30/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuutta, masennusta, epätoivoa, tyhjyyttä, pelkotiloja, flashbackejä....

Tämä reilun vuoden lähes päivittäisen sekakäytön ja päivittäisen kannabiksen polttelun jäljiltä. Pikkuhiljaa helpotti, mutta kyllä siinä vuosi meni ennenkuin pystyi taas oikeasti elämästä nauttimaan.

Vierailija
31/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unettomuutta, masennusta, epätoivoa, tyhjyyttä, pelkotiloja, flashbackejä....

Tämä reilun vuoden lähes päivittäisen sekakäytön ja päivittäisen kannabiksen polttelun jäljiltä. Pikkuhiljaa helpotti, mutta kyllä siinä vuosi meni ennenkuin pystyi taas oikeasti elämästä nauttimaan.

Mitä aineita sekakäytit? Minä en ole saanut kannabiksesta mitään tuollaisia oireita. Viihdekäyttöä tulee tänä vuonna 35 vuotta täyteen. Vuodet 1998-2001 poltin lähes päivittäin kun kasvatin itse. Viikon verran puski hiki ja nukuin huonommin siinä ne oli seuraukset pitkään polttelusta. Laki tässä touhussa on se pahin asia ei itse aine.

Vierailija
32/35 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amfetamiini, metamfetamiini, MDMA ja silloin tällöin LSD ja sieniä...

Vierailija
33/35 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Samaa luokkaa kuin lopettaa mäkkärissä käynti.

Vierailija
34/35 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri auttaa nikotiinin vieroitusoireisiin. On myös jatkuvasti halu syödä jotain. Sormet ja jalat ovat levottomat. Pahimmat nikotiinin vieroitusoireet kestävät n 10 min. Kun tuosta pääsee yli, niin saa paljon aikaa ennen seuraavaa kymmenmnuttista.

Mulla ei ollut noin vaikeeta.

Vierailija
35/35 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Samaa luokkaa kuin lopettaisi mäkkärissä käynnin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi