Uskomatonta, että edelleen käy näin: kun viehättävä nainen astuu huoneeseen, moni mies menee hänestä sekaisin.
Hyvä, ettei kuola valu tällaisten miesten suupielistä. Koska tällaisesta päästään eroon?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin säälittävää. Eikä noita miehiä pidättele edes se, että itse on tolkuttoman ruma, mätisäkkiruhoinen tainanaama kranssitukalla! Pakko päästä *osoittamaan huomiota* ja jotenkin ilmaisemaan oma kuvottava olemassaolo, ihan pakko, vaikka varmasti on miehen tiedostettava että se aiheuttaa ko naisessa kuvotuksen lisäksi korkeintaan huvittunutta sääliä. En ole koskaan tajunnut tätä. Kuinka alas voi ihminen itsensä painaa, ihan ehdoin tahdoin, kuinka syvälle ihmisyyksineen vajota. Pakko tuon on olla jollakin tavalla sairaus.
Ah tätä suominaisten sisäistä kauneutta! Tuolle vetää vertoja vain ulkoinen kauheutenne.
Kauniita naisia on Suomessa niin harvassa, että ne ovat lähes aina yksittäistapauksia. Maissa joissa naiset ovat normaaleja ja pitävät huolta naisellisuudestaan tuota harvoin tapahtuu, koska kauniita naisia tulee vastaan ihan kadulla ja kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin säälittävää. Eikä noita miehiä pidättele edes se, että itse on tolkuttoman ruma, mätisäkkiruhoinen tainanaama kranssitukalla! Pakko päästä *osoittamaan huomiota* ja jotenkin ilmaisemaan oma kuvottava olemassaolo, ihan pakko, vaikka varmasti on miehen tiedostettava että se aiheuttaa ko naisessa kuvotuksen lisäksi korkeintaan huvittunutta sääliä. En ole koskaan tajunnut tätä. Kuinka alas voi ihminen itsensä painaa, ihan ehdoin tahdoin, kuinka syvälle ihmisyyksineen vajota. Pakko tuon on olla jollakin tavalla sairaus.
Ah tätä suominaisten sisäistä kauneutta! Tuolle vetää vertoja vain ulkoinen kauheutenne.
Kauniita naisia on Suomessa niin harvassa, että ne ovat lähes aina yksittäistapauksia. Maissa joissa naiset ovat normaaleja ja pitävät huolta naisellisuudestaan tuota harvoin tapahtuu, koska kauniita naisia tulee vastaan ihan kadulla ja kaupassakin.
Huoramarkoille on annettava omaa lääkettä pohjanmaan kautta - muu ei tehoa. Vain paha pahan tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Huoramarkoille on annettava omaa lääkettä pohjanmaan kautta - muu ei tehoa. Vain paha pahan tappaa.
Uara uara änk änk uara! On niin saatánan kaunista, että melkein itkettää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun komea mies astuu huoneeseen, moni nainen punastuu / ihastuu välittömästi ja tulee epätoivoiseksi. No ei vaan. Luonteella on todella väliä, ei pelkkä kuori.
No höpö höpö. Suurin osa naisista ei edes kiinnitä huomiota.
Ai jaa. Minulla on aivan toisenlaisia kokemuksia. Ex-mieheni oli (ja oletan että on edelleen) kuin kärpäspaperi naisille. Raamikas mies, ei ehkä erityisen komea, mutta karismaattinen. Naiset onnessaan kun hän katsoo silmiin ja vähän ilkikurisesti hymyilee - missä vaan: kylässä, kaupassa, jopa sairaalassa (potilaana). Ja ikää 60+ :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun komea mies astuu huoneeseen, moni nainen punastuu / ihastuu välittömästi ja tulee epätoivoiseksi. No ei vaan. Luonteella on todella väliä, ei pelkkä kuori.
Ai jaa. Minulla on aivan toisenlaisia kokemuksia. Ex-mieheni oli (ja oletan että on edelleen) kuin kärpäspaperi naisille. Raamikas mies, ei ehkä erityisen komea, mutta karismaattinen. Naiset onnessaan kun hän katsoo silmiin ja vähän ilkikurisesti hymyilee - missä vaan: kylässä, kaupassa, jopa sairaalassa (potilaana). Ja ikää 60+ :D
Nallekarhu?
Minä olen kehunut silloin tällöin ventovieraiden naisten kauneutta. He ovat aina olleet hyvin otettuja siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhu?
Herkkunassu.
Googletin äsken hakusanoilla beautiful Finnish women ja näytölle ilmestyi mm. Sara Siepin kuva.
Vierailija kirjoitti:
Googletin äsken hakusanoilla beautiful Finnish women ja näytölle ilmestyi mm. Sara Siepin kuva.
Kas, kun ei Maisa Torpan ja/tai Suvi Pitkäsen.
Vierailija kirjoitti:
Riisun katseellani kaikki pantavan näköiset naiset. Nyt ja tulevaisuudessa.
Siinähän riisut.Tuskin se ketään kiinnostaa
Minä tahdon nähdä viehättävän naisen!
Ei koskaan. Luonto on sellainen.
Toki se miten ne miehet siitä eteenpäin käyttäytyvät on heistä itsestään kiinni, mutta sille kuolan valumiselle ei voi mitään.
Siinähän möllöttävät. Jos joku nainen tykkää siitä niin siinähän tykkää ja jos ei tykkää, toivon mukaan edes onnistuu kasvattamaan sen verran paksumman kuoren itselleen, ettei järkyty joka kerta jonkun vieraan tollon tollottamisesta.
Muistanpa opiskelijabileissä, kun isolla porukalla, juttelimme baaritiskin ääressä sekä yli, ja siihen tuli sellainen hyvinkin viehättävä nainen. Kaikki muut menivät aivan hiljaiseksi, mutta itseäni alkoi kovasti naurattaa tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nallekarhu?
Ei kyllä tuon on oltava sitä veikeää pilke silmäkulmassa-tyyppiä.
Samalla tavalla naiset alkavat heti kuolaamaan kun komea mies ilmaantuu näköpiiriin.
Me ihmiset olemme eläimiä ja kaikilla eläimillä on viettejä joiden mukaan me paljolti toimimme. Lisääntymisvietti on yksi tällainen. Ilman sitä ihmiskunta olisi hävinnyt kauan sitten.
Aloittaja siis toivoo, että miesten ja naisten geenejä aletaan manipuloimaan ap:n mieltymysten mukaisiksi.
Tallinnassa näkee tuon tuostakin kauniita virolaisnaisia, jotka ovat kaiken lisäksi usein hyvin pitkiä.
FYI: we don't trade in rags.