Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kuin varaatte ajan kampaajalle, niin...

Vierailija
20.04.2024 |

Teettekö samoin kuin minä?

Eli käyn vaivihkaa kurkistamassa, millaiset hiukset kampaajalla itsellään on. Jos ne ovat takkuiset ja huonostihoidetut, siirryn seuraavaan:D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole ollut tapana vaihtaa kampaajaa kuin sukkia. Nykyisellä kampaajallani olen käynyt yhtäjaksoisesti vasta 37 vuotta.

Vierailija
2/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen käynyt samalla kampaajalla "aina", hän mm teki hääkampaukseni v.2000 ja olin asiakas jo sitäkin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tuossa lähikampaamossa siitä asti kun muutin tänne parikymmentä vuotta sitten. Kampaaja on vaihtunut kolmesti.

Vierailija
4/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole ollut tapana vaihtaa kampaajaa kuin sukkia. Nykyisellä kampaajallani olen käynyt yhtäjaksoisesti vasta 37 vuotta.

Eikö hän jää jo eläkkeelle?

Vierailija
5/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole käynyt mielessä. Kampaajalla on yleensä aina nätit hiukset. Mutta viime kerralla yllätyin aikaa varatessa kun yhtenä lisäpalveluna oli hiljainen käynti, 0 €. Ilmeisesti sen saa valita jos ei halua jutella. Olipa hyvä uudistus! Vaikka en kyllä itse kehdannut valita sitä ja ihan kiva oli jutellakin, lyhty leikkaus vaan.

Vierailija
6/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän jää jo eläkkeelle?

Ei onneksi vielä, yksityisyrittäjänä pystyy päättämään itse koska lopettaa työt. Kauhulla odotan sitä päivää kun joskus täytyy alkaa etsiä uutta luottokampaajaa.

- se jota lainasit

Vierailija
7/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän samaa paikkaa. Olen tyytyväinen siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan