Uskomatonta, että edelleen käy näin: kun viehättävä nainen astuu huoneeseen, moni mies menee hänestä sekaisin.
Hyvä, ettei kuola valu tällaisten miesten suupielistä. Koska tällaisesta päästään eroon?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällaisesta voi aiheutua mustasukkaisuuskohtauksia.
Niin?
Eihän sitä tarvitse varttuneempanakaan (hoikkana ja hyvävartaloisena) kuin vähän paljastaa dekolteeta ja tissivakoa näkyville, niin miehillä menee ihan pasmat sekaisin. Kesällä autoilijat aina pysähtyvät suojatien eteen (mikä on erittäin vaivaannuttavaa) jne.
Miehiä on niin helppo manipuloida :D
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on niin helppo manipuloida :D
Niitä, jotka ajattelevat lähinnä alapäällä.
No jotkut naiset meikkaavat ja pukeutuvat niin erikoisesti, että on ihan normaalia hieman tuijottaa niin erikoista ilmestystä. Ei sitä tarkoita, että haluaisi hänen kanssaan ruveta seurustelemaan.
Ihan helvetin säälittävää. Eikä noita miehiä pidättele edes se, että itse on tolkuttoman ruma, mätisäkkiruhoinen tainanaama kranssitukalla! Pakko päästä *osoittamaan huomiota* ja jotenkin ilmaisemaan oma kuvottava olemassaolo, ihan pakko, vaikka varmasti on miehen tiedostettava että se aiheuttaa ko naisessa kuvotuksen lisäksi korkeintaan huvittunutta sääliä. En ole koskaan tajunnut tätä. Kuinka alas voi ihminen itsensä painaa, ihan ehdoin tahdoin, kuinka syvälle ihmisyyksineen vajota. Pakko tuon on olla jollakin tavalla sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisun katseellani kaikki pantavan näköiset naiset. Nyt ja tulevaisuudessa.
Itsehän siis olen jalostanut tämän jalon taiteenmuodon huippuunsa.
En pelkästään katso, en pelkästään riisu katseellani vaan näiden lisäksi skannattuani naaraan anatomian tarkoilla ja kokeilla silmilläni ajatuksissani prosessoin mielessäni yksityiskohtaisesti ne toimenpiteet joihin ryhdyn/ ryhtyisin kyseisen henkilön kanssa.
Ja tämän kaiken teen täysin häpeilemättömästi.
- naistenkäsittelijä pro-
Mestari!
Biologiaa ei voi muuttaa. Ei vaikka mitä feminismiä, wokea ja muunsukupuoleisuutta tyrkytettäisiin. Mies on mies ja mies kiinnostuu naisista. Ehkä, jos aletaan väkisin pumppaamaan estrogeeniä miehiin, niin käytös voidaan muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisun katseellani kaikki pantavan näköiset naiset. Nyt ja tulevaisuudessa.
Itsehän siis olen jalostanut tämän jalon taiteenmuodon huippuunsa.
En pelkästään katso, en pelkästään riisu katseellani vaan näiden lisäksi skannattuani naaraan anatomian tarkoilla ja kokeilla silmilläni ajatuksissani prosessoin mielessäni yksityiskohtaisesti ne toimenpiteet joihin ryhdyn/ ryhtyisin kyseisen henkilön kanssa.
Ja tämän kaiken teen täysin häpeilemättömästi.
- naistenkäsittelijä pro-
Pro runkkari. Näin pitää toimia
Sanoihan Pätkäkin aikoinaan: " Mielelläni minä aina naista kaunista katselen sekä naisen suloa ihailen."
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin säälittävää. Eikä noita miehiä pidättele edes se, että itse on tolkuttoman ruma, mätisäkkiruhoinen tainanaama kranssitukalla! Pakko päästä *osoittamaan huomiota* ja jotenkin ilmaisemaan oma kuvottava olemassaolo, ihan pakko, vaikka varmasti on miehen tiedostettava että se aiheuttaa ko naisessa kuvotuksen lisäksi korkeintaan huvittunutta sääliä. En ole koskaan tajunnut tätä. Kuinka alas voi ihminen itsensä painaa, ihan ehdoin tahdoin, kuinka syvälle ihmisyyksineen vajota. Pakko tuon on olla jollakin tavalla sairaus.
Aha.
Vaihda piirejä, niin vältyt tällaisilta tilanteilta tai pysy kotona.
Olisin aina halunnut olla Susanna Koski.
Eli aloittajan mielestä pitäisi ilmeisesti hyvännäköisten naisten pukeutua jätesäkkiin kun he lähtevät ulos.
Taas asia, joka ei koske minua
- ruma nainen
Tykkään katsella kauniita, harvassa vaan ovat.
-heteronainen
Joutunut pyrkimään kuolaa? Vai mistä näet?
Siitä tilanteesta nauttii niin se nainen kuin ne miehetkin. Win Win!
Komeaan mieheen? Lesbot ehkä.