13 vuotta ilman miestä
Olen ollut yksin lasten kanssa nyt 13 vuotta. Lapset alkaa olla jo aika isoja ja itsellä on tullut nyt joku orastava halu tavata joku. Tinderiä joskus kokeilin eikä se sopinut.
Onko täällä muita ketkä on ollut pitkään yksin ja onnistunut jotenkin tapaamaan vielä jonkun? Itseä ihmetyttää se, että koko tänä 13 vuoden aika ainoakaan mies ei ole ottanut yhteyttä, ei pyydetty treffeille, ketään ei ole kiinnostanut minä yhtään. Ehkä yh on vain kuin spitaalinen?
Nyt haluaisin löytää kumppasin, mutta mitä pitäisi tehdä. Miten keski-ikäinen edes voi löytää ketään? Kaikki hyvät miehet tuntuu olevan naimisissa. Monesti olen jotain tyyppiä vähän tsekkaillut, mutta kaikki varattuja.
Vai yritänkö vain ajatella, että yksin ollaan loppuelämä? Välillä säälin itseäni, miten ihmeessä voin olla niin vastenmielinen ihminen, kun ketään ei kiinnosta. Pariin tyyppiin ite ottanut yhteyttä, muttei johtanut mihinkään.
Ok työ, ihan tavallisen näköinen, urheilen.
Missä olet ihana aikuinen mies, jonka kanssa hassutella ja jakaa arjen ilon ja murheet?
Kommentit (25)
Uskon ja toivon että löydät kumppanin. Älä sääli itseäsi. Sano itsellesi : Minä haluan ja tee tarvittavat teot äläkä luovuta.
Olisit ollut aikaisemmin liikenteessä, siksi jäit ilman hyvää miestä. Oma vika.
Miehet eivät halua yh-mammojen lapsia riesakseen. Niin se vain on, kun ne eivät ole omia vaan jonkun toisen miehen lapsia.
Onkos sulla tiukkapillu ja perä? Kaunis naama auttaa että saan peniksen seisokkiin. Missä voisimme tavata?
Sinun ikäisesi katselee nuorempia naisia.
Eihän tuo oo pitkäkään aika. Voimia.
sulle on ratkaisu salasuhde jonkun naimisissa olevan hyvän miehen kanssa
Sinun kanssa sentään joku on halunnut tehdä lapsia. Meitä miehiä on monta joilla ei ole ollut koskaan parisuhdettakaan. Mitä oikein valitat kun olet etuoikeutettu? m42
En usko että se että sulla on lapsia, olisi pääsyynä tilanteeseen.
Kerroit että olet itse lähestynyt kahta miestä, joista kumpikaan ei kiinnostunut sinusta, ja että kukaan ei ole lähestynyt sinua romanttisessa mielessä. Veikkaan näiden tietojen perusteella, että ulkonäkösi on heikolla tasolla.
Perustelen näkemystäni sillä, että tiedän muutamia kauniita yh-äitejä, ja heitä kyllä miehet lähestyvät hyvinkin aktiivisesti, jopa riesaksi asti.
Olen ollut yksin 16 vuotta. Olisi pitänyt silloin alkuun tehdä jotain mutta keskityin lapseen ja halusin panostaa turvalliseen kotiin ja vanhemmuuteen. Ex oli väkivaltainen alkoholisti. Lapset kasvoivat ja huomaan että aina vain harvemmin ajattelen että kumppani ois kiva. Olen niin tottunut olemaan yksin. Vielä nelikymppisenä ois ollut ottajia. Nyt minusta kiinnostuvat 7-kymppiset mutta en ole papparaisista innostunut vaikka olen jo 53.
Onneksi sain 3-kymppiseksi kokea miehiä ja menevää elämää.
Juopottelevia, lihavia ja joka muija perään juoksevia on paljon. Hyviä todella vähän.
Niistä varatuistakin.
Suurin syy varmasti on alaikäiset lapset miksi miehet ei lähesty sinua.
Etsi samassa elämäntilanteessa oleva mies.
Mies kirjoittaisi vastaavaa niin hänet haukuttaisi lyttyyn ja keskustelu poistuisi.
Ai ettö miten ihanan kannustavaa, ymmärtäväistä ja empaattista keskustelua kun kysyjä on nainen. Miehelle oltaisi tylyja ja ilkeitä.
Noh. Olen elellyt koko ikäni yksikseni luonnon ihmeellisyyksien kanssa. Vasta tänä vuonna aloin oikeasti suruttelemaan, kun mulla ei ole parisuhderakkautta elämässäni. Ikää lähes 35.
Olen aina viihtynyt ennen omissa oloissani lukuisten tekemisten parissa. Ja eritoten luonnon parissa. Vaan nyttemmin ehkä kehon kello tai joku pistänyt pasmat vähän sekaisin, että koitapas löytää se sielunkumppani jostakin ihanasta naisesta rinnallesi.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kunnes löydän sun...
Tämä on muuten monilla naisilla profiilitekstinä, joten ei kannata ihmetellä jos ei flaksi käy..
Vierailija kirjoitti:
Onkos sulla tiukkapillu ja perä? Kaunis naama auttaa että saan peniksen seisokkiin. Missä voisimme tavata?
Ei naamalla ole väliä, kun on takaapäin.
Kauniit viedään käsistä.