Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökki saaressa kokemuksia?

Vierailija
20.04.2024 |

Ketään?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ettei yllätys vierailijoita tule, eikä muita seikkailijoita. Mitään ääniä ei kuulu naapurista. Täydellinen luonnon rauha. Kalavedet vieressä. Sähköt ja porakaivo on hyvät, mutta ei pakolliset.

Vierailija
42/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä oma tunnelmansa ja erityisesti näin yksin elävänä naisena tunsin aina oloni täysin turvalliseksi siellä. 

Mutta oli siinä sitä tavaroiden raahaamista aina hirmuisesti ja veneenlasku ja nosto sekä sen huoltoon vieminen ja sieltä hakeminen ja venettä piti käydä välillä tyhjentämässä vedestä vaikkei olisikaan mökille menossa, kun ei voi vain luottaa, että automaattinen tyhjennys riittää. 

Ei ole sitä mökkiä mulla enää, enkä nyt ikääntyessä enää jaksaisi sitä hommaa. Mutta olin mä silloin nuorena sitä mieltä, että se kaikki oli sen arvoista, enkä mihinkään vaihtais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä,ellei  kunnon vene,useampi henkilö. tavaroiden kuljetus, turvallisuus, 112 hädät,myrskyllä poispääsy,talvikausi jne. ei ei-vai sinäkö tahtoisit..

Vierailija
44/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on saaressa mökki, Kemiön saaristossa. Mökin arvo on tänä päivänä yli miljoonan, tai halvemmalla en suostu sitä myymään. Itse maksoimme siitä aikanaan 600 tuhatta euroa. Hinnat on nousseet, onneksi. Enää ei kannata ostaa saarimökkiä jos ei ole varaa

Vierailija
45/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rassaa lenkkipolkujen puute. Oma mökkisaari on joku kilometrin mittainen, 400m leveä ja siellä on muitakin mökkejä. Siellä kökitään vaan omalla tontilla kun ei muualle voi mennä. Ja se että kaikki pitää viedä ja tuoda ja miettiä, mitä veneellä saa vietyä. Ja toki näin keväällä kelirikkoaika, kun jäät ei enää kanna mutta veneellä ei pääse.

Hyvä pointti. Tuo ulkoilumaastojen puute vaivaisi minuakin siinä määrin, että luovun saarimökin haaveilusta. Jos joskus vielä hankin mökin, täytyy sen ympärillä olla kunnon lenkkipolut, useita kilometrejä eri suuntiin.

Vierailija
46/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on saaressa mökki, Kemiön saaristossa. Mökin arvo on tänä päivänä yli miljoonan, tai halvemmalla en suostu sitä myymään. Itse maksoimme siitä aikanaan 600 tuhatta euroa. Hinnat on nousseet, onneksi. Enää ei kannata ostaa saarimökkiä jos ei ole varaa

Miljoonan euron mökki on kyllä harvinainen. En usko että vauvalainen omistaa sellaisen::::)))

Vierailija
47/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talo saaressa. Ihan on sillat ja kaikki, mutta toki voi veneelläkin tulla. Löytyy myös sähköt ja muut nykyajan mukavuudet.

Vierailija
48/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma saari, mutta mihin menisi silta olisi hyvä. Näin keväällä ja syksyllä jäätilanne ei sotkisi mökillä käymistä, mutta venekuvio jäisi pois. Ilman venettä mökille voi myös kulkea pimeällä helpommin.

Jos saareen menee silta, niin sittenhän se on kuin mantereella. Ei kukaan ajattele vaikka Lauttasaartakaan saarena.

Vierailija
49/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoonan euron mökki on kyllä harvinainen. En usko että vauvalainen omistaa sellaisen::::)))

Miksi joku palstalle kirjoittava ei voisi sellaista omistaa? Mulla on saaressa pari kiinteistöä ja muuta omaisuutta, kuten venevalkamaosuuksia. Yhteisarvo nykyään noin pari miljoonaa. Muitakin sijoituksia ja omaisuutta löytyy. Mitä kummallista siinä on että roikun siitä huolimatta täällä?

Vierailija
50/50 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on mökki saaressa. Kaikista ikkunoista näkyy järvi. On kaikki mukavuudet. WC vedet menee säiliöön. Tähän saareen on rakennettu tie tuosta niemen kärjestä. Alunpitäen tie oli vähän matala ja myrskyllä vesi saattoi lyödä tien yli. Tie peruskorjattiin ja korotettiin noin 10 v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi