Outolintu tuo Tommy Hellsten
On ikuisella terapiatripillä itsensä kanssa.
Tuntuu silti olevan enemmän eksyksissä, mitä vanhemmaksi tulee.
Kommentit (66)
Tunnetko AP Tommy Hellstenin hyvinkin?
vai aikasi kuluksi haukut ja parjaat täysin tuntematonta ihmistä???? 🥺
suosittelen terapiaa pikaisesti!!
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja komea mies.
Joo, jos tykkää jeesustelevasta pienestä, vanhasta käppänästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja komea mies.
Helppottaako kun haukkuu toista?
Vierailija kirjoitti:
Luottaisitteko teologiin terapeuttina?
Miksi ei?
Teologia ja psykologia ovat periaatteessa sama asia.
Jumalaa ja sielua kun ei voi erottaa toisistaan. Henki ja sielu ovat lähtökohtaisesti sama asia. Jumala puhuu ihmisen sielun kautta.
"Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. (Pyhä Henki)"
Septuagintan mukaan sana logion tarkoittaakin lähinnä "Jumalan sanaa"
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
Mielestäni Raamattu on "aletheiasofiaa", totuuden viisautta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aletheia_(mytologia)
Jumala on totuuden vertauskuva (aletheia).
Ihminen on siis totuuden luoma kuva itsestään.
Ihminen on erossa Jumalasta eli totuudesta. Ihmisen elämän tarkoitus on siten pyrkiä takaisin totuuteen.
Totuus on mielen vilpittömyyttä, joka on vapaa kiintymyksestä, teeskennyksestä, simulaatiosta, valheesta ja petoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Te Tommya kritisoivat olette itse outoja
Ihminen, jolla ei ole enää mitään sanottavaa, vaan puhuu enemmän ja enemmän "terapiaa" -itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja komea mies.
T. Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko AP Tommy Hellstenin hyvinkin?
vai aikasi kuluksi haukut ja parjaat täysin tuntematonta ihmistä???? 🥺
suosittelen terapiaa pikaisesti!!
Hellsteniltä itseltään? Saatko provikat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja komea mies.
Helppottaako kun haukkuu toista?
Ei, mutta kolmatta ja neljättä haukkuminen helppottaa.
Vierailija kirjoitti:
Viisas ja komea mies.
😂🤦🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Teologia ja psykologia ovat periaatteessa sama asia.
Jumalaa ja sielua kun ei voi erottaa toisistaan. Henki ja sielu ovat lähtökohtaisesti sama asia. Jumala puhuu ihmisen sielun kautta.
"Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu. (Pyhä Henki)"
Septuagintan mukaan sana logion tarkoittaakin lähinnä "Jumalan sanaa"
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän k
No nyt saatiin itse Helvetinkivi (Hellsten) linjoille. Vauvapalstaltako hamuat uutta naista velkaiseen palatsiisi?
Huomaatko Tomppa mitään ristiriitaa kristillisyyden ja pramean lukaalisi kanssa? Vinkki: "Älkää olko mitään velkaa kenellekään. Ainoastaan rakkauden velkaa".
Mihin 7-kymppinen käppänä tarvii 160 m2 huushollia?
Eikö jo riitä naissuhteet? Et mennyt edes avioon näiden suhteidesi kanssa. Pilkkaat Jeesusta esittämällä uskovaa, joka naiskentelee ympäriinsä epämääräisissä suhteissa.
ihan ok kirjoja kirjoittanut.muuten en tunne tyyppiä. koti valmistui vähän huonoon aikaan ilmeisesti.ehkä on pakko jatkaa töitä sitten vielä vuosia että saa maksettua.
Onko hänestä nyt jossain jotain juttua vai mistä tää keskustelu? Linkkiä?
Mieheni kuoli yllättäen 56 vuotiaana matkallamme. Hän meni suihkuun ja odotin vuoroani. Yht' äkkiä kuului erilainen ääni kylpyhuoneesta ja hyppäsin katsomaan. Mieheni makasi vatsallaan ja huokasi. Silloin havaitsin hänen saaneen kohtauksen ja juoksin tilaamaan apua. Ambulanssi saapui viiden minuutin kuluessa ja mieheni laitettiin sydänkoneeseen. Lähdin sairaalaan ambulanssilla mukana ja tunnin kuluttua kerrottiin mieheni kuolleen. Menin shokkiin ja se kesti useita kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kirjailija. Hänen kirjansa tulee luettua todella nopeaa eikä koskaan jää kesken. Myös YouTube kanava on mielenkiintoista kuunneltavaa.
Minä en ole ikinä pystynyt lukemaan niitä . Jostain syystä koen ne jotenkin ahdistavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy sanoo, että hengellisyydellä ja psykologialla on yhteinen juurakko.
Peilaa oman teologian kautta.
Olen tykännyt hänen kirjoistaan ja saanut niistä apua.
Tommy sanoo, että hengellisyydellä ja psykologialla on yhteinen juurakko.