Miks joku tahtoo rakin!
Mä vihaan jo niiden omistajiakin!
Räksytykseen väsynyt!!!
Kommentit (33)
Ai kukaan niitä ap:n mieliksi hanki tai ole hankkimatta
Rapsuttelu ja silittely on mukavaa. Itse teen vain sitä mieluummin ihmisen kanssa kuin eläimen.
Jos vihaat, niin ongelmahahan on sinulla eikä koiran hankkijalla. Siinähän vihaat, ei se heidän päätökseen vaikuta
On koiria ja sitten on paskarakkeja. Koirat ovat tarpeellisia ja lojaaleita ystäviä, paskarakit ovat tarpeetonta ja haitallista biomassaa.
Suhde lienee noin 90 prosenttia paskarakkeja ja kymmenen prosenttia niitä oikeita koiria. Omistajiin pätevät samat luvut.
Vihaan paskarakkeja, pidän koirista.
Itsekästä sakkia nää koiraihmiset!
Vierailija kirjoitti:
On koiria ja sitten on paskarakkeja. Koirat ovat tarpeellisia ja lojaaleita ystäviä, paskarakit ovat tarpeetonta ja haitallista biomassaa.
Suhde lienee noin 90 prosenttia paskarakkeja ja kymmenen prosenttia niitä oikeita koiria. Omistajiin pätevät samat luvut.
Se on juuri näin!!!
Vierailija kirjoitti:
Suhdeluku pätee kaikkiin ihmisiin.
Kuulin kun joku puhui koiralleen että mami sitä ja mami tätä, inhotti.
Hyi, miten paljon inhoan monia ihmisiä. Ajattelen niistä just kuin sinä koirista.
Siksi tietysti että räksyttävää koiraa saa pahoinpidellä, ei pidä olla naiivi.
Kuinka joku kehtaa häiritä räksyttävällä rakilla ihmisiä. Mun mielestä vuokraa maksavalla on oikeus vaatia jotain kotirauhaa. En kuuntelisi itsekkään räksytystä ja se ottaa hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku kehtaa häiritä räksyttävällä rakilla ihmisiä. Mun mielestä vuokraa maksavalla on oikeus vaatia jotain kotirauhaa. En kuuntelisi itsekkään räksytystä ja se ottaa hermoon.
Nää mua häiritsevät on vuokralla kun toi on sioitusasunto, mulla oma ja joudun tälläisen terrorin kohteeksi! Hermot menee!
Ei täällä ole muita rakkeja kuin rikollisjärjestöjen tuomat resquekoirat.
Rakin haluaa se, joka tykkää aniksesta. Hän, joka haluaa koiran lemmikikseen, ei ota ikinä rakkia. Ne ovat niitä irrallaan vapaina kulkevia otuksia, joita on nykyisin suht vähän Suomessa.
Siksi, koska inhoaa ja vihaa sekä mahdollisesti myös halveksuu sinua.
Vierailija kirjoitti:
Signor Beretta - Koirten Harventaja
Koirten pito lemmikkinä pitäisi kriminalisoida 20 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen uhalla.
Maahan pitää perustaa erityinen koirten likvidointihallinto, jonka kiertävät partioviranomaiset - LAUKAUS LAUKAUS LAUKAUS - jokaisen näkemänsä Canis Lupuksen ruhoon. Kansalaisille on myös myönnettävä jokamiehen oikeus avustaa koiranlikvidointiviranomaista niin ettei tuliaseen käytöstä tuomittaisi rangaistukseen näissä tapauksissa. Viranomaisille ja yksityiskansalaisille tulee myöntää oikeus lasauttaa nirri pois myös yksityispihoilla ja tarhoissa olevilta Canis Lupuksilta.
Canis Lupus on passkaelukka.
ILMIANNETTU
Jos ano Turtiainen hankkii rakin, niin onko se sitten anorakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää mua häiritsevät on vuokralla kun toi on sioitusasunto, mulla oma ja joudun tälläisen terrorin kohteeksi! Hermot menee!
AP on taas näitä ns parempia ihmisiä: on omat velkaseinät jossain kennossa.
Suosittelen muuttamaan omakotitaloon niin lupaan että on hiljaista!
Ihan sama, vaikka tämä ketju poistetaan. Nimimerkille Signor Beretta: kajoa minun koiraani, sen jälkeen sinä et ole turvassa enää missään.
Koirat ovat mukavampaa seuraa kuin naiset.