Miks joku tahtoo rakin!
Mä vihaan jo niiden omistajiakin!
Räksytykseen väsynyt!!!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku kehtaa häiritä räksyttävällä rakilla ihmisiä. Mun mielestä vuokraa maksavalla on oikeus vaatia jotain kotirauhaa. En kuuntelisi itsekkään räksytystä ja se ottaa hermoon.
Nää mua häiritsevät on vuokralla kun toi on sioitusasunto, mulla oma ja joudun tälläisen terrorin kohteeksi! Hermot menee!
AP on taas näitä ns parempia ihmisiä: on omat velkaseinät jossain kennossa.
Suosittelen muuttamaan omakotitaloon niin lupaan että on hiljaista!
Ei auta. Meillä kahdella naapurilla on koira, ja haukku kuuluu sisälle saakka. Kolmannellakin oli, mutta se kuoli. Onneksi meitä ei häiritse, vaan sen sijaan suunnitellaan oman koiran hankintaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku kehtaa häiritä räksyttävällä rakilla ihmisiä. Mun mielestä vuokraa maksavalla on oikeus vaatia jotain kotirauhaa. En kuuntelisi itsekkään räksytystä ja se ottaa hermoon.
Nää mua häiritsevät on vuokralla kun toi on sioitusasunto, mulla oma ja joudun tälläisen terrorin kohteeksi! Hermot menee!
Ei ole keksitty vielä sellaista omakotitaloa, missä olisi 100 prosenttinen äänieristys. Koirien haukunta, autojen ja mopojen äänet, moottorisahan ja sirkkelin, ruohonleikkurin, lehtipuhaltimen jne. äänet kuuluu häiritsevästi omakotitaloonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, vaikka tämä ketju poistetaan. Nimimerkille Signor Beretta: kajoa minun koiraani, sen jälkeen sinä et ole turvassa enää missään.
Piekkarilla koirat hoidetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Meillä kahdella naapurilla on koira, ja haukku kuuluu sisälle saakka. Kolmannellakin oli, mutta se kuoli. Onneksi meitä ei häiritse, vaan sen sijaan suunnitellaan oman koiran hankintaa <3
Tyypillinen omakotitaloalue: jokaisella oma pihavahti, joka kusetetaan ja paskotetaan naapureiden nurkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, vaikka tämä ketju poistetaan. Nimimerkille Signor Beretta: kajoa minun koiraani, sen jälkeen sinä et ole turvassa enää missään.
Signor Beretta - Koirten Harventaja
No niin, siinä meillä on yksi esimerkki kuin tilauksesta: koirten omistajat ovat väkivaltaisia ja erittäin häiriintyneitä ihmisiä.
Hoida vain piekkarilla minun koirani, sen jälkeen minä etsin sinun lapsesi.
Signor Beretta - Koirten Harventaja
Koirten pito lemmikkinä pitäisi kriminalisoida 20 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen uhalla.
Maahan pitää perustaa erityinen koirten likvidointihallinto, jonka kiertävät partioviranomaiset - LAUKAUS LAUKAUS LAUKAUS - jokaisen näkemänsä Canis Lupuksen ruhoon. Kansalaisille on myös myönnettävä jokamiehen oikeus avustaa koiranlikvidointiviranomaista niin ettei tuliaseen käytöstä tuomittaisi rangaistukseen näissä tapauksissa. Viranomaisille ja yksityiskansalaisille tulee myöntää oikeus lasauttaa nirri pois myös yksityispihoilla ja tarhoissa olevilta Canis Lupuksilta.
Canis Lupus on passkaelukka.
Tuskin kukaan irakia haluaa. Korkeintaan öljyn takia. Miksi kysyt?
Hei, missä kolmas aloitus samasta aiheesta? Sulla on aina tapana heti aamusta tehdä kolme aloitusta samasta aiheesta. Nyt löysin vasta kaksi.
Meillä on kaksi isoa (50kg) koiraa <3 Koirat nukkuvat meidän kanssa samassa sängyssä, kunnes niille tulee kuuma ja ne menevät lattialle sängyn viereen. Koirillemme olen äiti ja puolisoni isi.
Onneksi asutaan maalla, jossa ei joudu katselemaan muita ihmisiä. En pidä ihmisistä.
Ne on mukavempia kuin kaltaisesi kusipää
Koirat on perseestä. Vihaan niitä.