Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en alistu typeryyksiin

Vierailija
19.04.2024 |

Jotain korttia kysyivät apteekissa.   Kyllä lääkkeiden saaminen on ihmisoikeus ilman kortteja.    Haastan valtion, minua ei syrjitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölvästi 

Vierailija
2/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölvästi 

Olen valmis menemään EIT iin asti tässä asiassa.  Valtio ei voi rajoittaa ihmisiä.  Kyselin jo ihmisoikeuksia puolustavalta lakimieheltä,  rahaa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono 0/5

Vierailija
4/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoit sitten täyden hinnan.

Vierailija
5/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakeja jotka rajoittavat ihmisoikeuksia pitää vastustaa.   Hyvää työtä tekevät esim ylinopeuksia ajavat,  he eivät alistu  diktaattorien vallan alle.

Vierailija
6/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoit sitten täyden hinnan.

Jätin ostamatta kun minua kerta  syrjittiin eikä kohdeltu tasa-arvoisesti.  Kortteja -pah!

Vierailija
7/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta otit piikin ja uskot että Venäjä on paholainen ja Ukraina ja USA ihan syyttömiä sotaan. Vähää lyinen olet.

Vierailija
8/8 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta otit piikin ja uskot että Venäjä on paholainen ja Ukraina ja USA ihan syyttömiä sotaan. Vähää lyinen olet.

Mitään piikkejä ota,  minuahan ei enää olisi jos antaisin valtion pitää minua neulatyynynä.    Valtio, oikeudessa tavataan tästä turhasta korttivaatimuksesta.   Olen valmis taistelemaan ihmisoikeuksistani.     Anoa olen pyytänyt hakemaan apua omista suhteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi