Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä toistaiseksi kristinusko on maailman suurin uskonto

Vierailija
19.04.2024 |

Suurin osa on katolilaisia. Katolilaisuudessa hyvää on esim yksiavioisuus ja lapsista huolehditaan varmasti. Äärimmäisiä abortti ym kieltoja ei tietenkään sivistynyt maailma tarvi. Esim Italiassa kirkolla on vaikutusta, tietysti myös mafialla, joka antaa kirkolle arvoa. Pohjois-italian reissulla Piemontessa oli vain katolisen koulun hyvinkäyttäytyviä nuoria. Sopeutumattomia ei näkynyt.

On sitten totaalishokki Helsingin metrossa nähdä, minkälaista teinilaumaa vilisee, ja kierre on jo vienyt kiihtyen mennessään.

Ev.lut kirkon jäsenet on vain pieni prosentti kristityistä. Ev.lut kirkko on läntisen maailman heikoin lenkki. Käsittämättömintä että ev.lut kirkko on osaltaan sisältäpäin tuhoamassa sitä vähää hyvää jota Kristinuskossa on. Vaikka katolisessa kirkossa on ollut hyväksikäyttöä, se on kuitenkin yleisesti paheksuttavaa. Toisin kuin 'lamissa, jossa naisilla ja lapsilla ei juuri ihmisarvoa ole.

Sinä joka todennäköisesti ilmiannat tämän, vapautesi on ainoastaan vapautta kaatua kovassa tuulessa.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillinen uskonto on auringonpalvonnan parodia.

He ovat korvanneet auringon Kristus-nimisellä miehellä ja palvovat häntä samalla tavalla kuin he ennen palvoivat aurinkoa.

Vierailija
82/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Mithra. Persialainen auringonjumala. 1200 EKR.

Legendan mukaan hän oli tahrattoman taivaallisen neidon poika ja syntyi 25. joulukuuta luolassa. Hänellä oli 12 opetuslasta, ja hän oli kansan kauan odottama Messias. Hän teki ihmeitä, ja kuolemansa jälkeen hänet haudattiin ja kolmen päivän kuluttua hän herätettiin vastaavasti henkiin. Häneen viitattiin myös nimillä "Totuus", "Valo" ja monilla muilla nimillä. Mielenkiintoista on se, että Mithran pyhä palvontapäivä oli sunnuntai.

Hänet tapettiin, hän otti pois seuraajiensa synnit, herätettiin henkiin ja häntä palvottiin Jumalan inkarnaationa. Hänen seuraajansa saarnasivat ankaraa ja tiukkaa moraalia. Heillä oli seitsemän pyhää sakramenttia. Tärkeimmät niistä olivat kaste, konfirmaatio ja eukaristia (ehtoollinen), jolloin "kommunikoijat maistivat Mithran jumalallista olemusta leivän ja viinin muodossa". Mithrasin kannattajat perustivat keskeisen jumalanpalveluspaikan juuri sinne, minne

On outoa, että kaikkien "jumalien" elämä oli samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Uskonto on syntiä, joten kristinusko on maailman suurin synti.

Vierailija
84/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskoon lasketaan satoja eri lahkoja , ja jokaisella on oma oppi . Suurin osa kristunuskoisista ei lue Raamattua eikä tiedä  yhtään mitä se sisältää. Sen vuoksi heitä on helppo huijata siihen lahkoon, mikä eniten itseä miellyttää. Oikea kristillinen usko on Jumalan miellyttämistä. Esim otsikossa mainitut Katolilaiset eivät noudata Raamattua eikö näin ollen Jumalan sanaa. Mm kiirastulioppia ei mainita ollenkaan Raamatussa, aivan väärä ja kamala oppi 

Vierailija
85/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cbrannan67319.wordpress.com/the-catholic-song-to-lucifer/

There is this prayer the Pope has called for in which all his clergy must sing a song in mass called Exultet. It is sung in Latin and its English translation is the following:

Flaming Lucifer finds Mankind. I say: Oh Lucifer who will never be defeated. Christ is your son who came back from hell, shed his peaceful light and is alive and reigns in the world without end.

Paavi on vaatinut rukousta, jossa kaikkien hänen papistonsa on laulettava messussa laulu nimeltä Exultet. Se lauletaan latinaksi, ja sen englanninkielinen käännös on seuraava:

"Liekehtivä Lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon: Oi Lucifer, jota ei koskaan voiteta. Kristus on sinun poikasi, joka palasi helvetistä, vuodatti rauhallisen valonsa ja on elossa ja hallitsee loputtomassa maailmassa."

Vierailija
86/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liekehtivä Lucifer löytää ihmiskunnan. Minä sanon: Oi Lucifer, jota ei koskaan voiteta. Kristus on sinun poikasi, joka palasi helvetistä, vuodatti rauhallisen valonsa ja on elossa ja hallitsee loputtomassa maailmassa."

Vierailija
87/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatikaani palvoo Luciferia tai Saatanaa ja he pettävät ihmisiä pitkään.

Vierailija
88/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on 2000 vuotta wanhat aavikkosadut uponnut ihmisiin.

Vierailija
89/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunelkaa laulun sanoja, Lucifer laulussa jatkuvasti.

Vierailija
90/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko ei ole mikään uskonto.Se on elävää uskoa Jeesukseen.

Millähän perusteella kristinusko ei mielestäsi täytä uskonnon määritelmää?

Sinulla on varmaan oma kuvitelmasi siitä, millaista kristinuskon tulisi olla. Vähän niin kuin Jehovan todistajillakin, jotka on omasta mielestään kristittyjä ja kaiken lisäksi ainoita oikeita kristittyjä koko maailmassa. Sinä et kuitenkaan voi päättää sen paremmin kuin Jehovan todistajatkaan, mitä kristinuskolla tarkoitetaan.

Vierailija
91/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskoon lasketaan satoja eri lahkoja , ja jokaisella on oma oppi . Suurin osa kristunuskoisista ei lue Raamattua eikä tiedä  yhtään mitä se sisältää. Sen vuoksi heitä on helppo huijata siihen lahkoon, mikä eniten itseä miellyttää. Oikea kristillinen usko on Jumalan miellyttämistä. Esim otsikossa mainitut Katolilaiset eivät noudata Raamattua eikö näin ollen Jumalan sanaa. Mm kiirastulioppia ei mainita ollenkaan Raamatussa, aivan väärä ja kamala oppi 

Jumalan Sana ei ole Raamattu vaan Kristus. Kristus ei kirjoittanut Raamattua vaan perusti kirkon, jota tuonelan portit eivät voita. Katolilaiset uskovat, että tämä kirkko on paavin - apostoli Pietarin seuraajan - johtama katolinen kirkko. Miksi siis katolilaisten tulisi perustaa oppinsa ihmisten kirjoittamaan Raamattuun, koska he seuraavat Jumalan Sanaa eli Kristusta?

Vierailija
92/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

There is this prayer the Pope has called for in which all his clergy must sing a song in mass called Exultet. It is sung in Latin and its English translation is the following:

Flaming Lucifer finds Mankind. I say: Oh Lucifer who will never be defeated. Christ is your son who came back from hell, shed his peaceful light and is alive and reigns in the world without end.

Paavi on vaatinut rukousta, jossa kaikkien hänen papistonsa on laulettava messussa laulu nimeltä Exultet. Se lauletaan latinaksi, ja sen englanninkielinen käännös on seuraava:

Täyttä valhetta. Exsultet'n sanat ja englanninkielinen käännös löytyy täältä: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Exsultet

Vierailija
93/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan Sana ei ole Raamattu vaan Kristus. Kristus ei kirjoittanut Raamattua vaan perusti kirkon, jota tuonelan portit eivät voita. Katolilaiset uskovat, että tämä kirkko on paavin - apostoli Pietarin seuraajan - johtama katolinen kirkko. Miksi siis katolilaisten tulisi perustaa oppinsa ihmisten kirjoittamaan Raamattuun, koska he seuraavat Jumalan Sanaa eli Kristusta?

Jumalaa tuskin on, joten voit lakata murehtimasta.

Vierailija
94/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käännöksessäsi Kristusta sanotaan Luciferin pojaksi, vaikka alkuperäisen latinankielisetn tekstin mukaan Kristus on ihan itse aamutähti eli "lucifer"? Käännöksesi on täysin epäluotettava.

Kas tässä parempi käännös:

"Löytäköön aamutähti liekkinsä: aamutähti, joka ei ikinä sammu, Kristus, sinun poikasi, joka palatessaan kuoleman valtakunnasta vuodatti rauhanomaisen valonsa ihmiskunnalle, ja hän elää ja hallitsee aina ja iankaikkisesti."

Vierailija
95/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoo Raamatussa olevansa aamutähti: "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti." Ilm. 22:16

Onko Jeesus siis Raamatun mukaan paholainen/saatana/Lucifer?

Vierailija
96/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sanoo Raamatussa olevansa aamutähti: "Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelin luoksenne, jotta seurakunnat saisivat tämän todistuksen. Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, kirkas aamutähti." Ilm. 22:16

Missä kohtaa Raamatussa sanotaan, että Lucifer olisi aamutähti?

Aamutähti on Jumalan sanan vertauskuva.

Vierailija
97/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punavihreiden suunnitelman mukaan tämä tulee kohta muuttumaan, kun saadaan vielä hetken vedettyä lisää muslimeita maahan.

Muslimit ovat pieni vähemmistö. 

Kannattaisi persujen yrittää nostaa kannatusta muilla keinoilla. 

Vierailija
98/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tällä sivulla väitettiin, että aamutähteä tarkoittava latinankielinen sana "lucifer" tarkoittaa Luciferia. Jos siis aamutähti tarkoittaa paholaista/saatanaa/Luciferia, onko Jeesus Raamatun mukaan Lucifer, koska Raamatussa sanotaan Jeesusta aamutähdeksi?

Vierailija
99/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin tällä sivulla väitettiin, että aamutähteä tarkoittava latinankielinen sana "lucifer" tarkoittaa Luciferia. Jos siis aamutähti tarkoittaa paholaista/saatanaa/Luciferia, onko Jeesus Raamatun mukaan Lucifer, koska Raamatussa sanotaan Jeesusta aamutähdeksi?

Näköjään viestini tuli uudelle sivulle, joten tarkoitin edellisellä sivulla olleita viestejä.

Vierailija
100/149 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi