Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuradion pilapuhelu sai kiusallisen käänteen jäikö tyttöystävä kiinni pettämisestä suorassa lähetyksessä?

Vierailija
19.04.2024 |

Aamuohjelman yhdessä osiossa soitellaan pilapuheluja kuulijoiden antamiin numeroihin.

Alkuasetelmana oli, että poikaystävä oli ilmiantanut tyttöystävänsä pilapuhelun kohteeksi.

Jokela esitti puhelussa itkuista naista, joka on löytänyt poikaystävänsä puhelimesta härskejä viestejä. Viestit oli väitetysti lähetetty pilapuhelun kohteena olevan numerosta.

Jokela kysyy, onko nainen ollut viikonloppuna Tampereella baarissa ja viettänyt sen jälkeen yön hotellissa.

Pilapuheluun vastannut nainen ei suostu kertomaan yksityiskohtia, mutta myöntää, että Jokelan kuviteltu poikaystävä on ollut hänen hotellihuoneessaan.

Anteeksi, mutta mä en ole ollu todellakaan tietoinen, että hän selkeesti seurustelee, nainen toteaa puhelimessa.

Tässä välissä Saarinen puuttuu peliin ja kertoo, että kyseessä on pilapuhelu. Nainen menee hiljaiseksi ja sulkee puhelimen.

Juontajakaksikko on puhelun jälkeen aivan ihmeissään tapahtuneesta.

TILANNE, jossa puheluun vastannut nainen vaikutti jäävän kiinni syrjähypystä, herätti sosiaalisessa mediassa kauhistuneita reaktioita. Viestipalvelu Jodelissa ihmeteltiin voiko tilanne olla todellinen vai oliko se lavastettu.

IS tavoitti Saarisen, joka kertoo, että pilapuhelut ovat todellisia, eikä puhelun kohde tiedä olevansa pilan kohteena.

Saarisen mukaan ihmiset saavat ilmiantaa läheisiään pilapuheluihin. He saavat myös itse keksiä tarinan, jota pilapuhelussa esitetään.

Ennen pilapuhelua ohjelman tuottaja soittaa numeron antaneelle henkilölle ja kyselee taustatietoja.

Tyttöystävänsä puhelinnumeron antanut mies oli saanut keksiä itse tarinan, jota kysytään. Saarinen kertoo, että hän ei tiedä, onko jotain oikeasti petetty.

Tilanne oli niin uskomaton, että vasta puhelun jälkeisen kappaleen aikana tilanne alkoi valjeta.

Hetken aikaa kesti aamuaivoilla ymmärtää, mitä juuri tapahtui, Saarinen toteaa.

Saarinen kertoo, että ohjelman tuottaja on tuloksetta yrittänyt tavoittaa numeron antanutta henkilöä tilanteen jälkeen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010372128.html

Aika nolo tilanne. 🙈

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta soiton aiheeseen. Onko ihan laillista soittaa tuollaisia valepuhelluita suorassa radiolähetyksessä ilman, että lähetyksessä oleva edes tiedä olevansa suorassa lähetyksessä muutaman kymmenentuhannen kuulijan kanssa? 

Vierailija
122/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin ton jutun niin, että nainen oli ollut miesystävänsä kanssa hotellissa. Sitten vieras nainen soitti sille ja väitti sen miehen olevankin hänen poikaystävänsä. Eli se mies olisi se pettäjä.

No sinä ymmärsit sen kyllä ihan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juontaja itse esitti sitä itkuista naista ja se ns poikaystävä oli kertonut taustatietoja ja mitä sanoa.

Mutta VASTA puhelun JÄLKEEN juontaja ymmärsi tilanteen?

Juontaja ei ehkä odottanut soiton kohteen reagoivan niin kuin reagoi.

Vierailija
124/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikaystävä tiesi tai epäili jotain ja halusi saattaa tyttöystävän noloon tilanteeseen tai selvittää ohjelman kautta, oliko epäilykselle aihetta.

Niin tai näin, todella typeriä ohjelmia nämä kaikki, joissa soitellaan tuntemattomille suorassa lähetyksessä. Itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Tässä taas yksi hyvä syy sille.

Vierailija
125/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mastermind-tason masterplan poikaystävältä jos totta. Hymähdin ja naurahdin tarinalle.

Tyttöystävä ei kai edes kieltänyt niitä härskejä viestejä? Eli poikaystävä tasan tiesi mitä on tapahtunut.

Poikaystävä halusi vain nöyryyttää. Ihan selvästi pettäminen oli jo paljastunut ja tämä oli vaan poikaystävän kosto asialle. 

Bingo! Voisiko olla näin?

Vierailija
126/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaiset soittelut edes hauskoja? Itse pidän noita noloina.

Vierailija
127/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei itse halua olla tuollaisen soiton kohteena. Vaikea ymmärtää miksi maalittaa joku sellaiseen. Vielä vaikeampaa ymmärtää, että joku haluaa sen soiton tehdä. 

Vierailija
128/128 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei itse halua olla tuollaisen soiton kohteena. Vaikea ymmärtää miksi maalittaa joku sellaiseen. Vielä vaikeampaa ymmärtää, että joku haluaa sen soiton tehdä. 

Se juontaja tei sen soiton. Luulisi hänen ymmärtäneen mistä on kyse.

Mutta yllätyksenä tuli taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi