Aamuradion pilapuhelu sai kiusallisen käänteen jäikö tyttöystävä kiinni pettämisestä suorassa lähetyksessä?
Aamuohjelman yhdessä osiossa soitellaan pilapuheluja kuulijoiden antamiin numeroihin.
Alkuasetelmana oli, että poikaystävä oli ilmiantanut tyttöystävänsä pilapuhelun kohteeksi.
Jokela esitti puhelussa itkuista naista, joka on löytänyt poikaystävänsä puhelimesta härskejä viestejä. Viestit oli väitetysti lähetetty pilapuhelun kohteena olevan numerosta.
Jokela kysyy, onko nainen ollut viikonloppuna Tampereella baarissa ja viettänyt sen jälkeen yön hotellissa.
Pilapuheluun vastannut nainen ei suostu kertomaan yksityiskohtia, mutta myöntää, että Jokelan kuviteltu poikaystävä on ollut hänen hotellihuoneessaan.
Anteeksi, mutta mä en ole ollu todellakaan tietoinen, että hän selkeesti seurustelee, nainen toteaa puhelimessa.
Tässä välissä Saarinen puuttuu peliin ja kertoo, että kyseessä on pilapuhelu. Nainen menee hiljaiseksi ja sulkee puhelimen.
Juontajakaksikko on puhelun jälkeen aivan ihmeissään tapahtuneesta.
TILANNE, jossa puheluun vastannut nainen vaikutti jäävän kiinni syrjähypystä, herätti sosiaalisessa mediassa kauhistuneita reaktioita. Viestipalvelu Jodelissa ihmeteltiin voiko tilanne olla todellinen vai oliko se lavastettu.
IS tavoitti Saarisen, joka kertoo, että pilapuhelut ovat todellisia, eikä puhelun kohde tiedä olevansa pilan kohteena.
Saarisen mukaan ihmiset saavat ilmiantaa läheisiään pilapuheluihin. He saavat myös itse keksiä tarinan, jota pilapuhelussa esitetään.
Ennen pilapuhelua ohjelman tuottaja soittaa numeron antaneelle henkilölle ja kyselee taustatietoja.
Tyttöystävänsä puhelinnumeron antanut mies oli saanut keksiä itse tarinan, jota kysytään. Saarinen kertoo, että hän ei tiedä, onko jotain oikeasti petetty.
Tilanne oli niin uskomaton, että vasta puhelun jälkeisen kappaleen aikana tilanne alkoi valjeta.
Hetken aikaa kesti aamuaivoilla ymmärtää, mitä juuri tapahtui, Saarinen toteaa.
Saarinen kertoo, että ohjelman tuottaja on tuloksetta yrittänyt tavoittaa numeron antanutta henkilöä tilanteen jälkeen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010372128.html
Aika nolo tilanne. 🙈
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kyllä tosi laskelmoivaa ja sadistista persoonallisuutta, että toimii noin. Siltä puhelun tilaajalta.
Pettäminen sen sijaan on ihan fine. Just.
Toki nämä pitäisi selvittää keskenään kuin aikuiset ihmiset tai sitten vaan pistää kantapäät vastakkain sen kummempia puimatta ja jo ennen pettämisiä jos kerran suhde ei enää yksiavioisena kiinnosta, mutta toisaalta tuossa suhteessa on/oli kaksi tasan samanlaista kuspäätä eli sinällään ihan match made in heaven.
Kunnon lutikka. Mutta näinhän se naisilla menee, joko jää kiinni pettämisestä tai ei jää kiinni. Joka tapauksessa pettäminen tapahtuu aina ennemmin tai myöhemmin.
Melkoisen kylmä nainen. Omalle poikkikselle ei irtoa totuutta vaan sen selvittäminen vaatii tällaisen manööverin, mutta panokumppanin naiselle kyllä irtoaa heti anteeksipyyntö..
Pahinta siis naisesta oli se, että panokumppani olikin varattu mutta se ei haittaa lainkaan että itselläkin on kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilapuheluiden soittaminen vaikuttaa lähinnä 10-vuotiaan tasolle jääneiden hommalta, kun ei kyetä älyllisempään huumoriin.
Pilapuhelut on parasta kontenttia mitä voi olla, ja ainoastaan naiset närkästyy niistä
Niin ehkä sinun mielestäsi ovat parasta "kontenttia" (anteeksi jos nauran tuolle sanalle, jonka käytöllä ilmeisesti kuvittelet antavasi fiksun kuvan itsestäsi). Mutta on aika paljon miehiäkin, jotka eivät pätkääkään arvosta tällaista. Valitettavaa jos sinun tuttavapiirisi on niin sivistymätöntä, että huumorin korkein ilmentymä on tällainen roska.
Ja sinä "mukasivistynyt" suollat roskaa tällä roskapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Pilapuheluiden soittaminen vaikuttaa lähinnä 10-vuotiaan tasolle jääneiden hommalta, kun ei kyetä älyllisempään huumoriin.
Oliko se joku Periscope sovellus vuonna 2016 missä niitä live lähetyksiä tehtiin, muistan kuinka tuttavani lapsi sattui siellä olemaan. Teki pilapuheluja ystävänsä kanssa soittamalla nroihin väittämällä aivan hulluja juttuja ja osa jotka menivät pilapuhelun halpaan oikeasti luuli lapsella olevan hätä. Lapsista se oli aivan mielettömän hauskaa ja nauroivat puhelun jälkeen.
Minulle nuo radiojuontajat muistuttavat juuri sitä tyttöä: lapsia jotka ovat nimenomaan jääneet 12 vuotiaan tasolle jonka suuri huvitus on pilapuhelu. Ero toki siinä, että radiojuontajat jatkavat pilapuheluiden tekemistä, toisin kuin aikoinaan tuttavani lapsi joka ei saanut kuukauteen käyttää enää puhelinta ja kaikki tekemänsä some tilit sulkeutuivat.
Nainen pettää aivan samoista syistä kuin mies ja päinvastoin. On idioottimaista rakentaa jotain uhriutumista PETTÄMISENKIN syyksi. Se on aina väärin mutta tavallaan hyväksyttävää silloin kun et enää rakasta kumppaniasi, tai kumppani ei enää rakasta sinua ja kohtaat uuden kiinnostavan ihmisen. Pettäminen ei ole koston väline, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee, voisi tehdä hyvällä maulla. Ei esitetä itkevää tai mennä liian pitkälle. Turvallisuus huomioitava.
Kuulin sen puhelun. Ajattelin ensin, että mies on sairaalloisen mustasukkainen, mutta se nainen ihan oikeasti paljasti pettäneensä. Ilmeisesti mies oli jo saanut pettämisen tietoonsa aiemmin ja halusi sitten julkisesti nolata tyttöystävän ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tämä kuulostaa ihan lavastetulta draamalta. Reality-radiota.
Niimpä. Tuskin olisi satunnaiselle tuttavalle ja satunnaiselle ravintolasta pokaamalleen seuralle lähetellyt mitään rivoja viestejä.
Tuo puheluhan alkoi lähinnä syytöksellä että pilapuheluun vastanneen puhelimesta oltasiin tälläisiä lähetetty pilapuhelun soittaneen naisen puhelimeen.
Ihan on jårjestetty ja keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus varmaan 15 vuotta sitten oli radiossa pilapuhelu samalla teemalla. Siinä tosin poikaystävä itse soitti tyttöystävälleen että on pettänyt. Vähemmän yllättäen tämä, saati vielä reaktionsa välittyminen koko kansalle suorassa lähetyksessä ei ollut tyttöystävästä hauskaa.
Tämä teema on minusta aivan väärä pilailulle. Kyse on niin syvästi satuttavista asioista.
Pitäisi miettiä ennen kuin tekee älyttömyyksiä. Näin voi sitten käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Tuskin olisi satunnaiselle tuttavalle ja satunnaiselle ravintolasta pokaamalleen seuralle lähetellyt mitään rivoja viestejä.
Tuo puheluhan alkoi lähinnä syytöksellä että pilapuheluun vastanneen puhelimesta oltasiin tälläisiä lähetetty pilapuhelun soittaneen naisen puhelimeen.
Eikö se ollut toisinpäin, että sen naisen puhelimeen olisi lähetetty rivoja juttuja. Että itkevän soittajan mies olisi lähettänyt sen huijatun tyttöystävän puhelimeen viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun kuulin puhelun, niin ajattelin, että se mustasukkainen poikaystävä on laittomasti stalkannut tyttöystävänsä puhelimen ja tiesi niistä viesteistä ja siksi ehdotti sellaista tarinaa pilapuheluksi radiojuontajille.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen kylmä nainen. Omalle poikkikselle ei irtoa totuutta vaan sen selvittäminen vaatii tällaisen manööverin, mutta panokumppanin naiselle kyllä irtoaa heti anteeksipyyntö..
Pahinta siis naisesta oli se, että panokumppani olikin varattu mutta se ei haittaa lainkaan että itselläkin on kumppani.
Mä en usko ks puhelun aitouteen mutta häkellyttää se kuinka myrkyllisiä ihmisiä monet on ja pitävät ks naista pettäjänä ks puhelun perusteella. Ai niin ja että pitävät naisia tyhminä vain siksi että itse ovat.
Mä voin kertoa. Meen hotelliin syystä tai toisesta ilman miesystävääni ja sattumalta joku random muikkeli soittaa juuri minulle kysellen olinko hotellissa "Vesan" kanssa ja anteeks kauheesti önnönnöönn.
Joku voikin vastata että ei kun mä seukkaan Pekan kanssa joka ei ollut mukana että sulla taitaa olla väärä numero önnönnö, mutta ei tarvitse olla mikään järjenjättiläinen ymmärtääkseen mikä homman nimi on.
Itse joskus seurustelin sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa. Missää en olisi saanut käydä ilman häntä tai sitä että joku käy vahtimassa.
Mun tunteilla ei ollut mitään väliä eikä sillä kuinka se epäily loukkasi mua. Kun jätin hänet niin tottakai "sulla on toinen, eikö?! " johon vastasin että juu niin on, vaikkei ollut.
Sitä kiukutti niin paljon että paljasti että hänelläkin on ollut toinen jo jonkun aikaa. Se oli tosin totta ja vaikkei hänen tarvinnut enää salailla tuota sivusuhdettaan niin hän pyrki häiriköimään minua lähes päivittäin muutaman kuukauden ajan vaikka se nainen olisi ollut vieressä
Onko Suomessa todellakin pula ammattitaitoisista toimittajista, k.un mokomaa suolletaan päivästä toiseen.
En puhu tämänkertaisesta jutusta vaan kokonaisuudesta. Turhanpäiväistä höpinää. Aamujunassakin kuulee parempia juttuja
Nyt sai pettäjä niin että tuntuu.
Koko Suomi nauraa tälle pettäjälle.
Hienosti tämä poikaystävä kyllä jauhotti ja nolasi tämän kaksinaamaisen naisen.
Ihan oikein tälle naikkoselle.
Pettämiset tulee aina ilmi, tavalla tai toisella. Ja mitä julkisemmin, sen parempi.
Pitäisi olla vähän enempi selkärankaa. Suhde poikki tai sopimus avoimesta suhteesta.
Toisen selän takana touhuaminen on halveksittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Feikki. Näitä oli jo Kiss FMllä 90 ja 00 luvulla ihan samoilla reploilla.
Muistan tämän saman jutun. On kopioinut KissFM:ltä.
Juontajien olisi pitänyt pelastaa tilanne sanomalla, että hehheh, mepä jekutimmekin poikaystävää, ja suunnittelimme puhelun etukäteen tyttöystävän kanssa.
Poikaystävä keksi juonen, jolla saada tyttis kiinni. Aika ikävää ja noloa.
...
"En tyttöni sua tiennyt petturiksi En tiennyt että valoja sä vannoit vaan Pettäjän tie, on tuskainen käy harhaan Vei valhees sun mun eloni ainaiseks Vaan en sua soimaa, tuskaas itse kannat Olet kohtalosi orja, mä tiedän sen Ei palaa koskaan mennyt onni meille Vaan unhoituksen lumi jo peitti maan Mun tieni kulkee kautta vuorten tummain Siell' monta kukkaa oottavi poimijaa Vaan tiedän että kukka kaunein multa Jo kuihtui pois, mun tieni jatkui vaan Vaan tiedän että kukka kaunein multa Jo kuihtui pois, mun tieni jatkui vaan"
...
Pettäjän tie