Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sota alkaisi, lähtisitkö pakoon ulkomaille? Minä lähtisin

Vierailija
19.04.2024 |

Minä en jäisi tätä paskahallitusta puolustamaan.

Kommentit (447)

Vierailija
21/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällekö lähtisit?

Vierailija
22/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ihmeessä lähtisin. Noissa sotahommissa on todella huonot palkat eikä vakuutus korvaa hengenlähtöä. Enkä muuten koskaan ole kuullut sellaisten henkilöiden uroteoista rintamalla joiden etuja sodassa puolustetaan!!!

Näinpä, ja kahvi- ja ruokatunnit on huonosti järjestetty. Työaikakin voi olla mitä vaan. Entäs vapaapäivät???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ei ole paskahallitusta. Nimeä edes yksi maa.

Vierailija
24/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind you, voi olla hankala löytää sitä Ulkomaata jossa ei ole sota, kun se kolmas maailmansota alkaa. Siinå kun ovat sitten kaikki mukana.

Vierailija
25/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele! Ja jättäisin vanhempani, ystäväni ja rakkaan isämaani vijollisen armoille ja luikkisin häntä koipien välissä pakoon ulkomaille?

Vierailija
26/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mut en mä kyl tän maan puolesta sotiskaa. Se jos joku on varma. Oman perheen puolia pitäisin tottakai, mut suomalaisten muuten? En. Te ootte sotanne ansainnu,  ihan suoraan sanoen

Mees sergei omalle puolelles ja ota äpäräs ja omavessanpönttö mukaan.

Vierailija
27/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin. Omalla veneellä Ruotsiin - läheiset toki mukaan. Ei Nato sodille.

Vierailija
28/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä vaan, jos kehtaat tulla takaisin kun hyökkääjä on lyöty.

Vierailija
29/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sitten jos menette, mutta älkää tulko takaisin älkääkä sitten laulako kotimaan lauluja ulkomailla Suomi-juhlissa.

Vierailija
30/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei perkele! Ja jättäisin vanhempani, ystäväni ja rakkaan isämaani vijollisen armoille ja luikkisin häntä koipien välissä pakoon ulkomaille?

Miksi ei? Samalla tavallahan ne tänne tulleetkin on jättäneet sukunsa sinne kotimaahansa.

Vierailija
31/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa iigor, Suomessa hallitus on kansaa varten, ei me sitä palvota. Teillä taitaa kansa olla Puttea verten...

Vierailija
32/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Olen koulutettu tiettyihin tehtäviin Suomen puolustamiseksi.

Vierailija
33/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro joku pakolaisystävällinen maa  johon voimme paeta. 

Vierailija
34/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne tei kaikki lähtisitte? Mikä maa ottaisi vastaan vai jollain pkolaisleireilläkö te asuisitte? 

Itse asun jo ulkomailla mutta asuinmaanikaan tuskin on rauhan tyyssija jos isompi kärähmä alkaisi. 

Vierailija
35/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai lähtisin. Omalla veneellä Ruotsiin - läheiset toki mukaan. Ei Nato sodille.

Sorry Sergei, ei vakuuta, ei tehoo. Ruåttalaisetkin ampuu teidän pikku paatin pohjaan.

Vierailija
36/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on pelotellut sodan uhalla vuosikymmeniä eikä koskaan ole tullut mitään sotaa joten pelkkää Trollausta sellainen. ei ole tulossa sotaa.

Lol Veikkaus ei laita venäläisiä pelaajia nimeltä sen takia koska on joku sota lol todella säälittävää 😂😂😂😂

Vierailija
37/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotikoot johtajat keskenään jos niin sotaa rakastavat.Mitä ne syyttömiä kansalaisia siihen sotkevat.

Sotikoot ne jotka haluavat sotaa.Menkööt jonnekin autiomaahan selvittelemään välejään.

Vierailija
38/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan aika paljon näitä sotahulluja. Mitään järkevää perustetta sotimiselle ei osata antaa. Toistetaan vain isänmaa sitä ja tätä. Katsokaas ne isät kun ovat sattuneet asumaan täällä eikä se ole mikään peruste. Itse en omista maata aariakaan tässä maassa joten sinällään termi on aivan yhdentekevä. Oma henkeni taas on korvaamaton samoin kuin perheeni ja heitäkään en jättäisi käymään sotaa. Ne jotka haluavat sotia niin menkää sotimaan mutta älkää tulko kertomaan muille mitä heidän pitäisi tehdä koska se ei ole teidän asianne. Mutta tuon niin sanotun "isänmaanne" voitte vetää vessasta alas koska se on käytännössä vanhentunut termi jolla ei ole mitään tekemistä nykyaikaisen yhteiskunnan kannalta. 

Vierailija
39/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vene on valmiina ja hankaimet rasvattu. Soutajien paikkoja vapaana eniten maksavalle, itse en suinkaan aio airoihin tarttua, härregud.

Vierailija
40/447 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien suomalaisia, suomalaisuutta ja Suomea vihaavien on nyt lähteä vetämään täältä.

Kenenkään ei tarvitse meitä eikä isänmaatamme tulla haukkumaan!

Se on suomalaisten koti.

Me rakastamme Suomea aivan kaikkinensa.

Minun kotini on tämä asunto mutta ei kai minulla ole oikeutta tähän tunnesiteeseen kun en sitä omista. Enkä näin mitään saisi sen puolustamisestakaan.