Minne menen töihin?
Tilanne on nyt se että en pian pysty tekemään nykyistä työtäni koska asumistuen leikkaamisen jälkeen ei ole varaa julkisenliikenteen lippuun.
Aiemmin olen etsinyt työtä josta voisin pitää ja palkka riittäisi etten mitään tukia tarvitse.
Koska tällä strategialla en ole töitä saanut niin nyt sitten jokainen vois alkaa laitella linkkejä niistä työpaikoista joihin voisin mennä (hakea).
Ainoa kriteeri että on pk-seudulla, hyvät kulkuyhteydet julkisilla ja palkalla elätän itseni ja lapseni.
NYT ANTAA PALAA! Minne menen töihin?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nais- ja sukupuolentutkimusalalta ei tosiaan hirveästi työpaikkoja löydy.
Mikäli olet heimolaisia pääset kokemusasiantuntijaksi tai diakoniatyöhön.
Kerro mulle, miten pääsee töihin diakoniantekijäksi ilman kaksoispätevyyttä, ordinaatiokoulutusta ja vihkimystä?
Heimolaisuus pätevöittää.
Tässä nyt uudelleen aiemmasta viestistä.
Minulla on kaupallinen koulutus, yli kuuden vuoden kokemus erilaisista hallinnollista assistenttitöistä. Tapiushallinkosta vain niin avustavia töitä että en kirjanpitäjäksi pääse. Älä ala linkata noihin sopivia paikkoja, olen jo niihin hakenut. Enkä voi enää jatkaa niihin hakemista koska tarvitsen uuden työn pian. Nuorempana olen ollut kahvilassa ja kaupassa töissä.
Minne ne kaikki työttömät hakee kun ei meille huonosti palkatuillekaan ole mitään vaihtoehtoja?