Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät 2024 official

Vierailija
19.04.2024 |

Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!

16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.

Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.

Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael RenwallSita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.

Lähde: Iltalehti 19.4.2024

Mitäs tykkäätte kattauksesta?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2364)

Vierailija
1421/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irvinaama löysi amuletin. Rita ulos ja Ritan petti Sami.

Tuo kiinalainen irvistelijä on siis vielä ainakin seuraavan heimoneuvoston.

Irvistelijän naaman näkeminen saa oksennuksen nousemaan kurkkuun.

Naamanvääntäjä oli heimoneuvostossa niin onnellinen. Rita ei tuosta Thaimaan lahjasta tykkää, joten irvistelijä jatkaa ainakin kaksi seuraavaa jaksoa vielä.

Ei ole tuolla yhtään ainutta, jonka haluaisn voittavan. Jenni ainoa. Thaikku ja Millu vastenmielisimmät ikinä.

Jenni vasta tekopyhä itkijä onkin. Hyi hele!

Vierailija
1422/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu ja Sita pihalle. Sit Mika ja Sami. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tota Sitaa 🤮

Vierailija
1424/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö kukaan muu täällä niin, että katsoo ohjelmaa sunnuntai-iltaisin, mutta lukee tätä ketjua, jotta tietäisi etukäteen, kuka tippuu ja ei jännittäisi jakson katsominen niin paljon 😀

Nimittäin mä teen niin😂

Minä herään sunnuntai aamuna aikaisin, keitän kahvit ja luurit korviin, jotta kuulen kaikki supinat.

Kahvikuppi ( iso) viltti ja kuulokkeet korvilla, pidän oman hetkeni selviytyjien seurassa , ennen kuin muut herää.

Vierailija
1425/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli tai Mikä voittakoon.

Vierailija
1426/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mahtaa tippua Reetan jälkeen?..

Vierailija
1427/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Rita 💔

1428/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että ihmiset kattoo tätä telkasta normi aikaan, sunnuntaina heti aamu kuus lävähtää mulla ruutu plus auki.

Älä lue jos katot illalla.

Ritalta aika marttyyrikonmenttia ikään kuin itse ei olisi pelannut. Kuvaa oli leikattu sen verran ettei selvinnyt tietääkö Sami että Sitalla on amuletti vai pelasivatko muuten. Koska jos Sami ei tiedä Sitan amuletista alkavat naiset ens jaksossa puhumaan Samille Sitan pudottamista ja pudottavat Samin. Muuten pudottavat Jennin. Toki riippuu kenellä on koskemattomuusamuletti. Sami ei koko geimiä voita, siellä on kohtuullisen katkera kööri katsomossa jos pääsevät päättämään.

Vierailija
1429/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei Rita 💔

Niin se vain taitaa olla, että urheilijat, vaikka entisetkin, on niin suuri uhka, että ovat maalitauluna aina.

En panisi pahakseni, jos heille olisi oma kausi.

Minunlaiseni ylipainoinen, lähes eläkeläinen saisi olla aika pitkään, koska en olisi kenenkään uhka. Hassu ajatus !

Vierailija
1430/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat on pudonnu. Nyt sitaakaan ei saada pihalle perkule. 

1431/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei Rita 💔

Niin se vain taitaa olla, että urheilijat, vaikka entisetkin, on niin suuri uhka, että ovat maalitauluna aina.

Minunlaiseni ylipainoinen, lähes eläkeläinen saisi olla aika pitkään, koska en olisi kenenkään uhka. Hassu ajatus !

No on hassu ajatus kyllä sulla. Mitä sä siellä tekisit ylipainoisena taikka eläkeläisenä ja ennen kaikkea nobodyna. Yhtä paljon ku vaikka minä. Vesa Keskinen vois järjestää meille sellasia Max 24 h kestäviä Kyläkaupan Selviytyjät tyyppisiä tositeevee ohjelmia, tyyliin laitetaan tavaratalosta valot pois ja katotaan kuka osaa nopeiten ulos, kuka kestää pisimpään maito kaapissa/pakastevarastossa jne..Saa lainata.

Vierailija
1432/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Outoa että ihmiset kattoo tätä telkasta normi aikaan, sunnuntaina heti aamu kuus lävähtää mulla ruutu plus auki.

Älä lue jos katot illalla.

Ritalta aika marttyyrikonmenttia ikään kuin itse ei olisi pelannut. Kuvaa oli leikattu sen verran ettei selvinnyt tietääkö Sami että Sitalla on amuletti vai pelasivatko muuten. Koska jos Sami ei tiedä Sitan amuletista alkavat naiset ens jaksossa puhumaan Samille Sitan pudottamista ja pudottavat Samin. Muuten pudottavat Jennin. Toki riippuu kenellä on koskemattomuusamuletti. Sami ei koko geimiä voita, siellä on kohtuullisen katkera kööri katsomossa jos pääsevät päättämään.

Kyllähän siinä näytettiin, kun Sita kuiskutti Samille, että mulla on se ja Sami sanoi yksilöhaastattelussa, että nyt kun Sitalla on amuletti niin pälä pälä. Jenni on ainoa joka ei tiedä, koska näytti, että Mikakin tietää.

Vierailija
1433/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Samia ei pian äänestetä ulos, niin olkoon voittaja toistamiseen. Sen verran hölmöä pelaamista muilta. Käyvät vuoron perään kertomassa kameroille kuinka luottavat Samiin.

Kilpailutkin on jotenki tylsiä, ei jotenkin lähde lentoon tämä kausi

Vierailija
1434/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähe ei. 

Vierailija
1435/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitan ilmeily kertoo juuri sen, minkä takia hän on se vastenmielisin. Jopa kamalampi kuin se Sööli. Sööli oli jotain niin epämiellyttävää, etten voi muuta sanoa.

Sita vain ei ole muuta kuin kuonon vääntäjistä se vääntäjin. Kummallinen irvistelevä nauru aina. 

Eikö tuota saa sieltä ulos? Millun raakunta on niin kammottavaa.

Vierailija
1436/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei Rita 💔

No on hassu ajatus kyllä sulla. Mitä sä siellä tekisit ylipainoisena taikka eläkeläisenä ja ennen kaikkea nobodyna. Yhtä paljon ku vaikka minä. Vesa Keskinen vois järjestää meille sellasia Max 24 h kestäviä Kyläkaupan Selviytyjät tyyppisiä tositeevee ohjelmia, tyyliin laitetaan tavaratalosta valot pois ja katotaan kuka osaa nopeiten ulos, kuka kestää pisimpään maito kaapissa/pakastevarastossa jne..Saa lainata.

No, itseironiaa se olikin, että minä nyt tuolla pärjäisin hetkeäkään, 😉.( nobodyna ehkä).

Mutta pitääpä Vesalle vinkata,  miten olisi uusi formaatti, sokkona ulos !

Vierailija
1437/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo enää yhtään suosikkia jäljellä. Inhokkien lista senkun kasvaa. Ekana Sita, sitten Mia. Samiki vois jo lähteä, Mikasta puhumattakaan. 

Vierailija
1438/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi pitää odottaa seuraavaa kautta. Olispa parempi. 

Vierailija
1439/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitan ilmeily kertoo juuri sen, minkä takia hän on se vastenmielisin. Jopa kamalampi kuin se Sööli. Sööli oli jotain niin epämiellyttävää, etten voi muuta sanoa.

Sita vain ei ole muuta kuin kuonon vääntäjistä se vääntäjin. Kummallinen irvistelevä nauru aina. 

Eikö tuota saa sieltä ulos? Millun raakunta on niin kammottavaa.

Vastenmielisintä on ihmisvihaa huokuva kommentointisi. Hoida itsesi kuntoon. 

Vierailija
1440/2364 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että...kiitos tiedosta.Hyvä  hyvä!!!

Ketju on lukittu.