Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Toivottavasti Sita joutuu ulos. Maine meni Petollisissa, kiero kuin korkkiruuvi.
Koittakaa nyt (vai samako täällä jankkaa?) päästä yli Petollisista, se oli peli ja viihdeohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Niin mustakin! Oon alkanut lämmetä Jennille ja Ritasta oon koko ajan pitänyt. Rita oli aluksi vähän altavastaaja eikä ollut oikein liittolaisia mutta nyt näyttäisi olevan geimeissä mukana! :)
Kamala ä m mä se on. Toivottavasti tippuu seuraavaksi.
Niin Sita on juuri tuollainen. Kateellinen käärme joka on nyt ihmeissään kun ei olekaan kaiken keskipiste.
Marttyyrinä nyyhkyttää jollekin Samille että saisi säälipisteitä.Haukkukaa vaan ritaa mutta oli ihan oikeassa sitan uhriutumisesta.
Yhtälailla tai enemmän tekotissitekoripsifeikkihärpäkeprinsessa siellä uhriutuu esim. äitienpäivänä, juonittelee, mielistelee eräitä pick me me me -tyylillä ja tönii muita bussin alle.
Kamala, pahansuopa ja rasittava juoruämmäkerho: Rita, Millu ja Jenni.
Sitan toivoisin voittavan,Millu,Rita ja Jenni juoruakkoja ja Sitä on pärjännyt hyvin kisoissakin975
Reetta ulos. Otti häntä niin nuppiin.
Sitaa ei saada pois, ei niin millään.
Millu on kieroa kierompi pullea possu
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sita joutuu ulos. Maine meni Petollisissa, kiero kuin korkkiruuvi.
Täh? Hän peasi Petollisissa niin kuin siinä kuuluu pelata. Miksi haukut hyvästä pelaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Reetta ulos. Otti häntä niin nuppiin.
Sitaa ei saada pois, ei niin millään.
Millu on kieroa kierompi pullea possu
No ei ole pullea possu.
Toivottavasti Rita voittaa koko kilpailun. Paha paikka kyllä seuraavaksi, kun on liipasimella ihan varmasti.
Rita osaa pelata. Nyt vaan pitää voittaa koskemattomuuksia ettei joudu heti ensi kerralla pihalle.
Mikaelin putoamisen jälkeen:
Miksi oi miksi iltanuotiolla muut olivat Millua kohtaan arkoja, vaikka olivatkin äänestäneet Millun aisaparin pois? Miksi eivät olleet, että haloo, tämä on pe-li-ä!
Seuraavana aamunakin kun Sami selitteli Mikaelin pudottamista Millulle, oli Millun ilme takahampaiden yhteenpuremisellaan syyttävä. Miksi?! Eikö Millu ymmärrä, että viidakkoon on tultu voittamaan? No hetkinen, ei kyllä ollutkaan ymmärtänyt, koska sanoi kameroille että Mikaelin pudottamisen jälkeen nyt hänkin alkaa kostoksi pelaamaan.
Hyvä! Pe-laa-maan sinne on mentykin!!!
Reetan pudottamisen jälkeen:
Olin ihan varma että kun Rita käytti koskemattomuusamuletin, niin pudottavat nyt Samin. Onneksi eivät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi iltanuotiolla muut olivat Millua kohtaan arkoja, vaikka olivatkin äänestäneet Millun aisaparin pois? Miksi eivät olleet, että haloo, tämä on pe-li-ä!
Seuraavana aamunakin kun Sami selitteli Mikaelin pudottamista Millulle, oli Millun ilme takahampaiden yhteenpuremisellaan syyttävä. Miksi?! Eikö Millu ymmärrä, että viidakkoon on tultu voittamaan? No hetkinen, ei kyllä ollutkaan ymmärtänyt, koska sanoi kameroille että Mikaelin pudottamisen jälkeen nyt hänkin alkaa kostoksi pelaamaan.
Olin ihan varma että kun Rita käytti koskemattomuusamuletin, niin pudottavat nyt Samin. Onneksi eivät.
Mietin samaa, että lähteekö nyt Sami, mutta ei kai häntä tässä vaiheessa kannata pudottaa, kun se pelaa joka suuntaan ja häneltä saa tärkeää informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään halunnut, eikä voinut Samia äänestää kun sai amuletin puolikkaan siltä.
Ruutu +
Kerrankin nähdään edes jonkinlaisia peliliikkeitä Selviytyjissä. Sami on nyt hiffannut toista kertaa ollessaan sen, että tämä tosiaan on peliä, jossa päämääränä on voittaminen. Tämä tarjoaa hyvää viihdettä katsojalle. Osa äänestää vaan kaveruuden perusteella. Esim. Millulla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia pärjätä Mikaelia vastaan finaalissa,mutta ilmeisesti olisi halunnut silti tämän kanssa loppuun asti mennä.
Jos Samin ja Ritan salaliitto pitää, siinä on vahvat finaaliehdokkaat. Oli kyllä hieno peliliike Samilta äänestää Ritaa. Näin ollen näyttäytyy jatkossa luotettavana myös toiselle liitolle ja saa arvokasta tietoa siitä, ketä ollaan seuraavaksi äänestämässä.
Rita ja Jenni myös ymmärsivät sen, että Millun ja Reetan liitto on rikottava, jos haluaa itse edetä pelissä pidemmälle.
Olipas hyvä Ruutu+-jakso.
Suurin osa ymmärtää, ettei tuolla olla aikaa viettämässä kavereiden kanssa, vaan pelaamassa. Millukin ilmeisesti viimein ymmärtää, mutta etenee itse vihantunteen motivoimana, jolloin ei välttämättä ole järki mukana. Haluaa tiputella inhokkeja. Mielenkiintoista on milloin Samin palli heiluu ja pääseekö Mika puikahtamaan jopa finaaliin.
Todella hyvä Ruutujakso, ja mukava nähdä että Rita ja Jenni alkoiat nyt pelata. Asiaa!
MinänäminäMillu: jos ei asiat mene niin kuin haluan- kostan sen muille.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä sitten kävi, että muutin mieleni Sitan suhteen. En tykännyt hänestä yhtään Petollisissa (olin Team Porkka). Kuitenkin Selviytyjissä Sita ei olekaan enää ärsyttänyt minua. Huomasinpa jopa viimeisimmässä ennakkojaksossa toivovani Sitan voittavan immuniteetin ja selviävän äänestyksestä :D Tämä varmaan johtuu siitä, ettei Sita ole tässä ohjelmassa käyttäytynyt ilkeästi ja nyt kun on ollut pitkään altavastaajana, niin usein tunnen sellaisia kohtaan sympatiaa. Ja vaikuttaa varmasti sekin, etten pidä yhtään mm. Jennistä ja Millusta. Eli kisassa on paljon ärsyttävämpiäkin kuin Sita. Toivoin, että Jenni olisi tippunut Mikaelin sijasta.
Tämä taas just minua Sitassa ärsyttääkin. Uhriutumalla pyrkii manipuloimaan muita, että alettaisiin sääliä eikä äänestettäisi pois. Tapahan se tuokin on pelata, mutta itse en pidä.
^ Tämän kisan voittaja ei olekaan sinun päätettävissä. Voittajasta äänestää tippuneet kilpailijat, et sinä.
Ketään ei myöskään kiinnosta, mitä mieltä joku kaltaisesi ahdasmielinen aivotyhjiö on homoista.