Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Täällä kai spoilataan... eli tulee alempana
...mutta nyt oli hyvä pelillike tuo mikaelin pudotus, juuri näin tätä pelia pitää vaan pelaa..Rita on vahvoilla kisan voittoon.. jos selviää parista seuraavasta heimoneuvostosta. Mika on hyvä apuri, suostuu mihin vaan..
Vierailija kirjoitti:
Sita ja Mia ulos. Jennikin vähän turhake. Reetasta en saa mitään otetta. Rita on ykkönen.
Sita vain on mie, mie, mie. Ulos ja asap.
Millu on aivan onneton kisaaja. Surkea.
Jenni turhakeiden turhake.
Jos Sita voittaa, niin en kestä. Muutan Ruotsiin.
tuo homo-mikael varmaan voittaa, kun ei nuo emännät halua tiputtaa sitä pois, kun se on niin mukava. Ja sit lopulta äänestää voittajaksi.
Tuo Mika on ihan surkea kaikessa 🤣 täysin onneton. Yrittääkö tuo edes?
Selvä peli. Sita voittaa. Shirley Karvisen uusinta.
Eikös joskus muinoin ollut, että ne kärvisteli tuolla paitsi ilman kunnon ruokaa, niin myös vähillä vaihtovaatteilla/kengillä ja täysin ilman hygieniatuotteita (poislukien kuukautissuojat). Pesivät hampaita sormella ja hiuksia hiekalla. Nyt ainakin hampaat kiiltää niin valkoisina, että liekö käyvät jossain sähköhammasharjalla surauttamassa. Hyvä etteivät valkaisuaineita käytä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös joskus muinoin ollut, että ne kärvisteli tuolla paitsi ilman kunnon ruokaa, niin myös vähillä vaihtovaatteilla/kengillä ja täysin ilman hygieniatuotteita (poislukien kuukautissuojat). Pesivät hampaita sormella ja hiuksia hiekalla. Nyt ainakin hampaat kiiltää niin valkoisina, että liekö käyvät jossain sähköhammasharjalla surauttamassa. Hyvä etteivät valkaisuaineita käytä.
Samaa olen ihmetellyt. Hampaat hohtaa valkoisina, kuin olisi juuri valkaisussa käyty.
Miks homot on tollaisia ihania. Nii kuin toi MIkael. Tai Benjamin Peltonen.
Oon Jennin fani! Koko ajan parantaa osakkeitaan.
Harmi, kun Mikael tippui. Oli porukan ainoa selviytyjä.
Huvittaa tuo, että Riku Rantala olisi 30 minsaa peleissä ja silloinkin huutamassa.
Sen pitää huutaa, että sen laitteiden hälinän, meren ja ihmisten höpinän läpi kuuluisi jotain, josta poimia tekstit.
30 minuuttia on se aika, joka on editoitu tunteja kestävistä kisoista. Luuleeko joku, että tää on suora lähetys?
Ihan surkea kausi. Ei mielenkiintoisia osallistujia. Kulahtanut formaatti. Nyt monta vuotta väliin ilman Selviytyjiä, kiitos.
Kuuntelusuositus, jos haluaa kiristystä hermoille. Supla Selviytyjät on karmeinta omaa kehua. Millu ja Sita sitä rääkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja rita pelaa siististi ja tyylikkäästi tätä peliä.
Niin mustakin! Oon alkanut lämmetä Jennille ja Ritasta oon koko ajan pitänyt. Rita oli aluksi vähän altavastaaja eikä ollut oikein liittolaisia mutta nyt näyttäisi olevan geimeissä mukana! :)
Kamala ä m mä se on. Toivottavasti tippuu seuraavaksi.
Niin Sita on juuri tuollainen. Kateellinen käärme joka on nyt ihmeissään kun ei olekaan kaiken keskipiste.
Marttyyrinä nyyhkyttää jollekin Samille että saisi säälipisteitä.
Haukkukaa vaan ritaa mutta oli ihan oikeassa sitan uhriutumisesta.
Pidän Sitasta,pärjää hyvin kisoissa ja on muutenkin fiksu,hänelle voiton soisin
Voi että mua ärsytti toi millun dramaattinen siis mitä tapahtuu -ilme ja sitten mikaelin kanssa katseenvaihdot heimoneuvostossa. Millukin valehdellut viime jaksossa viiville päinnäkö ja sitten on tolleen kun se tapahtuu itselle :D Mun mielestä millu ja mikael pelasivat ylimielisesti vähän niinku oisivat ohjelman käsikirjottajia. Hyvä, että se loppu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Sitasta,pärjää hyvin kisoissa ja on muutenkin fiksu,hänelle voiton soisin
Ritakin voisi voittaa.
Sami ei ainakaan voita, korkeintaan 2. sija. Sen verran puukottanu selkään. Jos siis pudonneet saa päättää. Jos lopussa Sami ja Rita niin Sami voi voittaa puukotuksistaan huolimatta koska on jokeriäijä ja jengi haluu ehkä tulevaisuudessa moikkailla sitä enemmän kuin Ritaa. Jos näyttelijä lopussa Ritaa tai Samia vastaan niin voittaa.