Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Sisäsiittoista touhua nykyään, kun jok'ikinen formaatti täytetään B-luokan julkkistyrkyillä. Missä tavisversiot? Mulla jää nykyään kaikki julkkishömppä katsomatta, ei vaan jaksa.
Ilmeisesti pelätään sitä että taviskaudet floppaavat ja uskotaan että vain julkkiskaudet kiinnostavat ihmisiä. Valitettavasti Suomessa ei ole niin paljon julkkiksia että niitä riittäisi joka ohjelmaan vaan samat naamat kiertävät ohjelmasta toiseen. Syynä lienee se, että tunnetummat ja kovemmat julkkis-nimet sanovat ohjelmille tiukasti ei. Ja miksi eivät sanoisi? Eivät he saa ohjelmasta itselleen tai uralleen mitään hyötyä vaan pahimmillaan ura loppuu ja työt menee alta kun tulee joku kohu. Shirlyn ja Aki Mannisen tapaukset ovat varmasti syynä siihen ettei monikaan halua näihin juonitteluohjelmiin enää lähteä.
Eiköhän tuota Sita Salmista kannatella ihan kärkeen asti. Kaikki amuletit, onnenkivet, koskemattomuudet osuu tälle pässille, katsokaahan vaan! Erittäin vastenmielinen tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäsiittoista touhua nykyään, kun jok'ikinen formaatti täytetään B-luokan julkkistyrkyillä. Missä tavisversiot? Mulla jää nykyään kaikki julkkishömppä katsomatta, ei vaan jaksa.
Ilmeisesti pelätään sitä että taviskaudet floppaavat ja uskotaan että vain julkkiskaudet kiinnostavat ihmisiä. Valitettavasti Suomessa ei ole niin paljon julkkiksia että niitä riittäisi joka ohjelmaan vaan samat naamat kiertävät ohjelmasta toiseen. Syynä lienee se, että tunnetummat ja kovemmat julkkis-nimet sanovat ohjelmille tiukasti ei. Ja miksi eivät sanoisi? Eivät he saa ohjelmasta itselleen tai uralleen mitään hyötyä vaan pahimmillaan ura loppuu ja työt menee alta kun tulee joku kohu. Shirlyn ja Aki Mannisen tapaukset ovat varmasti syynä siihen ettei monikaan halua näihin juonitteluohjelmiin enää lähteä.
Monesti olen ollut tosi ennakkoluuloinen kun olen nähnyt ensimmäisen kerran näitä osallistujalistoja, mutta kun kautta on vaan alannut katsoa niin monesti ennakkoluulotkin ovat karisseet.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuota Sita Salmista kannatella ihan kärkeen asti. Kaikki amuletit, onnenkivet, koskemattomuudet osuu tälle pässille, katsokaahan vaan! Erittäin vastenmielinen tapaus!
Jää nähtäväksi, Shirly-toisintoa en enää ikinä halua nähdä. Mulle voittaja tuolla kaudella oli Paul, THE SELVIYTYJÄ!
Otettiinhan rita niemi lopultakin mukaan! Rouva on ollut aivan tohkeissaan tästä. Nämä tyrkyttää itseään seiskaan, iltalehtiin ja joka paikkaan. No nyt hän pääsee telkkariin!
Isot julkkikset eivät näihin lähde. Tavikset olis kiinnostavampia kuin nää ö-sarjan julkut.
Vierailija kirjoitti:
Puolet tuntemattomia. Ei ole kiinnostava kattaus, jäänee katsomatta.
Minä katson Usan versionkin vaikka en tunne yhtään kilpailijaa.
Nämä Suomen kisat on jotenkin säälittäviä, palkinnot voitosta 10 000 - 30 000 euroa, muissa maissa taso neljännesmiljoonasta miljoonaan.
Vierailija kirjoitti:
"Diilistä tuttu Emmi Suuronen". No eikö tunnetuksi tullut miss Suomen perintöprinsessana, sitten Herlevin avopuolisona ja sitten vasta Diilistä....
No varmaan parhaiten muistaa siitä milloin viimeksi on ollut julkisuudessa. En minä edes muistanut, että on joku missi.
Nyt on hyvä kausi, kun aika tuntemattomia mulle ja eikä ole mitään ennakko-odotuksia.
Rita ulos ekana niin vois katsoakin. Akin ala-arvoinen käytös selviytyjissä riitti, neloselta typerä veto ottaa vaimo mukaan. On kyllä niin ärsyttävä pariskunta.
Kiva, että alkaa taas kausi! Musta on ehkä parempikin, että on suht tuntemattomia osallistujia. Eipä se haittaa (sit ku ohjelmaan tempautuu) yhtään.
Ihan hyvältä vaikuttava kattaus.
Viivistä pidän ja toivottavasti pääsee pitkälle.
Miasta en pitänyt BB::ssä ja en olisi toista kertaa halunnut nähdä häntä tosi-tv-sarjassa.
Rita ja Sita on ollut liikaa tosi-tv-ohjelmissa.
lopuista Tiedän vain kirjailija Rönkkösen, mutta ihan hyvä jos suurin osa on tuntemattomia.
Mia Haataja oli BB ssa, reipas, kaunis ja sanavalmis.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä vaikuttava kattaus.
Viivistä pidän ja toivottavasti pääsee pitkälle.
Miasta en pitänyt BB::ssä ja en olisi toista kertaa halunnut nähdä häntä tosi-tv-sarjassa.
Rita ja Sita on ollut liikaa tosi-tv-ohjelmissa.
lopuista Tiedän vain kirjailija Rönkkösen, mutta ihan hyvä jos suurin osa on tuntemattomia.
Samaa mieltä, Viivi oli todella kova Erikoisjoukoissa, joista näkyi hänen positiivinen asenne ja järki. Ei oo kyseessä kuka tahansa julkkisbimbo joka huutaa ja kakattaa menemään. Muu casti onkin sitten vähän negatiivisempi minun makuun. Mukana on entisen kilpailijan vaimoke ja ilmeisesti joku h*mokin. Ennakkoluulot siis kovat, mutta JOSPA tää kausi ei kuitenkaan pettäisi mun odotuksia!
Jos lähtökohta on se, että mukana on paljon somepersoonia, jotka on tullut vaan ohjelmaan rahan takii, eikä välitä mistään muusta, lähtökohtaisesti en kyseisiä ohjelmia halua katsoa, ellei jollain kumman ihmeellä kyseisten henkilöiden asenne muutu. Ja joo, kyllähän tästä julkkujen suosimisesta huomaa, että on kyse Nelosen strategiasta saada näkyvyyttä ja katsojia kanavalleen, kun on nykyään aivan sairas kilpailu siitä, mikä 10+ suomalaisesta mediasta on se parastuottoisin.
Noh, sentään nyt Voiceen ja Miltsiin haetaan pääsääntöisesti tavan kansalaisia, että ei nyt onneksi joka ohjelma ole sitä julkkisten tyrkytystä. Ja täytyy myöntää, muutamissa kanavan megaluokan ohjelmissa, kuten Erikoisjoukoissa tai Amazing Racessa on tähän mennessä ollut ihan siedettävä julkkisjoukkio mukana, mutta väh. 75% ohjelmissa näkyvissä on vakiokiertolaisia, jotka juoksee uuden ohjelmasopparin perässä joka hiton ikinen sekka, 24/7! Jos suomesta ei löydy kunnon A-luokan julkkiksia, miksei sitten Selviytyjiinkään voitaisi hakea taviksia? Saisi siten ainakin 110% enemmän katsojia!
Vierailija kirjoitti:
Mia Haataja oli BB ssa, reipas, kaunis ja sanavalmis.
Ainakin kärsi pahoista terveysongelmista, joihin ei ollut hakenut apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halua käyttää "taviksia" kun niiden etsiminen on liian kallista ja työlästä.
Ensin käyttää 6kk siihen ,että löytää ne tyypit sinne, lukee ja katsoo hakemusvideoita... ei ne tuotanto yhtiöt halua maksaa siitä 50 000€ palkkaa jollekin.
Joku istuu toimistossa "pari päivää" ja lähettää kaikille julkuille sähköpostit olisitko kiinnostunut ja sitten niistä valkataan "halvimmat".
Vierailija kirjoitti:
Otettiinhan rita niemi lopultakin mukaan! Rouva on ollut aivan tohkeissaan tästä. Nämä tyrkyttää itseään seiskaan, iltalehtiin ja joka paikkaan. No nyt hän pääsee telkkariin!
Isot julkkikset eivät näihin lähde. Tavikset olis kiinnostavampia kuin nää ö-sarjan julkut.
👌🏻👌🏻👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet tuntemattomia. Ei ole kiinnostava kattaus, jäänee katsomatta.
Minä katson Usan versionkin vaikka en tunne yhtään kilpailijaa.
Niinpä, tämä! Aina nää jaksaa narista castingista, mutta kyllä kilpailijoihin sitten ohjelman kautta tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Rita ulos ekana niin vois katsoakin. Akin ala-arvoinen käytös selviytyjissä riitti, neloselta typerä veto ottaa vaimo mukaan. On kyllä niin ärsyttävä pariskunta.
Mä oon täysin samaa mieltä tästä, ainakin tässä vaiheessa.