Selviytyjät 2024 official
Tässä ovat uudet Selviytyjät Suomi -kilpailijat!
16 julkkiskilpailijaa mittelee syksyllä alkavalla Selviytyjät Suomi -kaudella.
Selviytyjät Suomi -ohjelma palaa ruutuihin syksyllä. 30 000 palkintopotista kilpailee Etelä-Malesian viidakossa 16 julkisuudesta tuttua kilpailijaa.
Tulevalla kaudella kisaavat pesäpalloilija Toni Kohonen, kirjailija Jenni Janakka, kirjailija Henriikka Rönkkönen, laulaja Jontte Valosaari, rapartisti HesaÄijä eli Marios Kleovoulou, vuoden 2020 Miss Suomi Viivi Altonen, sometähdet Mikael Renwall, Sita Salminen ja Max Blomfelt, näyttelijä Reetta Ylä-Rautio, näyttelijä Eino Heiskanen, radiojuontaja Mika Parikka, radiojuontaja Mia Haataja, vaatesuunnittelija Bakari Diarra, hyvinvointivalmentaja Rita Niemi-Manninen ja Diilistä tunnettu Emmi Suuronen.
Lähde: Iltalehti 19.4.2024
Mitäs tykkäätte kattauksesta?
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roolin? Tuollainenhan Krisu on ollut jokaisessa formaatissa; Big brother, Selviytyjät Pohjola, Farmi, omat some-kanavat.
Niin silti se on rooli. Voi tulla sulle yllätyksenä mutta kaikilla julkisuuden henkilöillä on rooli kun ovat julkisuudessa. Ja opettele käyttämään puolipistettä oikein tai älä käytä, kiitos.
No jaa. Ihmiset ovat vähän erilaisia eri tilanteissa ja porukoissa. Mutta kyllä iso osa julkkiksista on julkisuudessa aika lailla samanlaisia kuin yksityiselämässäkin. Harva ainakaan paljoa eroaa. Tunnen heitä todella paljon työni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita vaikuttaa rehdiltä pelaajalta, tekee itse päätöksensä, eikä ole Krisun manipuloitavissa.
Joo Ritasta on kyllä jäänyt hyvät vibat pelaajana. Toivottavasti pääsee pitkälle.
No mä kyllä yllätyin, kun jäi Krisun kelkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Harmi että keskeytti kisan... Ihan symppis mimmi
Saattaa olla. Harvoin panen kenenkään vaatteita merkille, mutta hänen valitsemansa yöpuku särki silmiä, että onneksi sitä ei tarvi enää katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rita vaikuttaa rehdiltä pelaajalta, tekee itse päätöksensä, eikä ole Krisun manipuloitavissa.
Joo Ritasta on kyllä jäänyt hyvät vibat pelaajana. Toivottavasti pääsee pitkälle.
Missä kohtaa jäi Krisun kelkkaan? Viimeisessä jaksossa ei näytetty miten äänestykset olisivat menneet, kun tuli haaste eikä ollut äänestyksiä.
Miten joku lähtee Selviytyjiin opettelematta tulusten käyttöä? Vuodesta 1997 pyörinyt formaatti, joten ei voi tulla uutena tietona, että tulenteko on olennainen taito noissa karkeloissa. Suomen versiossakin tuota narunpolttotehtävää on ollut vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa jäi Krisun kelkkaan? Viimeisessä jaksossa ei näytetty miten äänestykset olisivat menneet, kun tuli haaste eikä ollut äänestyksiä.
Meni ainakin juoruamaan Krisulme Mikan äänestämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku lähtee Selviytyjiin opettelematta tulusten käyttöä? Vuodesta 1997 pyörinyt formaatti, joten ei voi tulla uutena tietona, että tulenteko on olennainen taito noissa karkeloissa. Suomen versiossakin tuota narunpolttotehtävää on ollut vaikka millä mitalla.
No sellainen, joka lähtee sinne muutamaksi päiväksi vain muuten vaan aikaa viettämään, mutta ei mitään väliä, jos kilpailussa ei menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään todista. Kaikki (jopa Mika itse) tiesivät ilman tuota kertomistakin, että Mika on seuraava kohde.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellainen, joka lähtee sinne muutamaksi päiväksi vain muuten vaan aikaa viettämään, mutta ei mitään väliä, jos kilpailussa ei menesty.
En nyt viitannut pelkästään Bakariin. Hän oli ilmiselvästi vain ilmaisella lomalla ja saamassa näkyvyyttä bisneksilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai meni. Tuossa tilanteessa hyvä pysyä molempien joukkojen puolella ja sitten tehdä lopullinen ratkaisu äänestykessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kattoa kun tuo Heiskanen on joka kaudella,ja joka paikassa🙈🙈🙈
Tarkoittanet Heiskaria, tätä luihumieltä?
Hauskasti Millu ja Sita ovat jo kahdessa podcast jaksossa rivien välistä onnistuneet paljastamaan joidenkin tyyppien kohdalla, että eivät ole ihan hetkeen putoamassa kisasta
Viime Eino Heiskarisen pudotus oli nyt siis jopa etu nykyiselle joukkueelle. Sami oli varmaan valinnut hänet ensimmäiseksi omalle joukkueelleen, jos olisi ollut valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Viime Eino Heiskarisen pudotus oli nyt siis jopa etu nykyiselle joukkueelle. Sami oli varmaan valinnut hänet ensimmäiseksi omalle joukkueelleen, jos olisi ollut valittavissa.
Einon sukunimi on Heiskanen. Kristian on Heiskari. Sulla meni nämä kaksi nyt sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan jäänyt yhtään selväksi kummalle puolelle Rita lopulta päätyy. Tämä nähtänee sitten seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Palaakohan Eino vielä kisaan takaisin. Näytti ainakin suomeen tullessa siltä, että ois ollu lähes loppuun saakka kisassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti Millu ja Sita ovat jo kahdessa podcast jaksossa rivien välistä onnistuneet paljastamaan joidenkin tyyppien kohdalla, että eivät ole ihan hetkeen putoamassa kisasta
No ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita kertoo olevansa niin kiltti ja ystävällinen. On kaikkea muuta. Menisi miekittelemään muualle. Mie, mie, mie loputtomiin.
Lopeta tuo murteiden parjaaminen. Annat itsestäsi ihan hölmön kuvan.
Hölmö kuva tulee ihan sinusta. Vai pitääkö sanoa hölömä kua siusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kattoa kun tuo Heiskanen on joka kaudella,ja joka paikassa🙈🙈🙈
Tarkoittanet Heiskaria, tätä luihumieltä?
Ite taasen seuraan näitä ohjelmia koska Krisu on niissä. Onko Ritan ripsukaiset jo unohtuneet? Kuka heittäis vielä kuraa niistä? Tai Sitan kamala luonne; eikö siitäkin vois vielä jotain uutta kehitellä? Tympii täällä nuot kaikki turhanpäiväset mollaamiset. Teette itse ihan samaa paskaa täällä linjoilla kuin he tvssä. He tekee sen selvityäkseen kisassa eteenpäin ja me täällä linjoilla samasta syystä; ihan vain kusipäisyyttämme... :D
Lopeta tuo murteiden parjaaminen. Annat itsestäsi ihan hölmön kuvan.