Miten olette varautuneet huomiseen lumimyrskyyn?
Kommentit (17)
Olen varautunut. Makaan peiton alla ja kattelen kun lunta sataa.
Ostin koko korillisen Jaloviinaa, varasin viltin sekä tohvelit lempituolini läheisyyteen ja sytytin tulet takkaan jo valmiiksi.
Ostin kaupan tyhjäksi wc-paperista ja tomaattimurskasta.
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä lumimyrsky? Ihan on poutaista luvattu.
Tiistai vähän jännittää, kun sinne on luvattu lumisateita ja mulla olisi renkaanvaihtoaika.
(Suomi on iso maa)
Ei lumisade haittaa renkaan vaihtoa etkä sinä niitä itse vaihda.
Vedän kännit ja unelmoin muutosta jonnekkin lämpimään maahan.
En ole varautunut mitenkään. Ei ole mitään menoja, voidaan hyvin pysyä kotona tai mennä pihaan ulkoilemaan.
Mieheni lämmittää takkaa ja minä menen peiton alle katselemaan telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistai vähän jännittää, kun sinne on luvattu lumisateita ja mulla olisi renkaanvaihtoaika.
(Suomi on iso maa)
No se voi kuitenkin haitata sieltä renkaanvaihtopaikasta takaisin kesärenkailla ajamista. Mutta jos ei ole isoja ylämäkiä matkalla, niin kesärenkaillakin pärjää vaikka olisi lunta.
Enpä ihmeemmin. Mun on valitettavasti pakko huomenna mennä hautajaisiin 170 km päähän, ja kesärenkaat on jo autossa alla. Joten täytyy toivoa että ovat suolanneet matkalla olevat tiet.
Vierailija kirjoitti:
Vedän kännit ja unelmoin muutosta jonnekkin lämpimään maahan.
Melkein sama, puff, puff...
En mitenkään. Ihan pikkupuhuri helmikuuhun verrattuna. Sulaa pois seuraavana päivänä. Kylläpä nykyihminen on herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Suomi on iso maa)
Joo, rengasliikkeen hallisssahan ne vaihtuu, mutta jos lunta tulee riittävästi, niin kyllä se vähän jännittää ajella kotiin sieltä rengasliikkeestä. Oon mä ennenkin lumisateen aikaan renkaita vaihdattanut, mutta silloin se lumi ei ole jäänyt maahan vaan sulanut heti.
Syön pikakauraa ja margariinia sulatettuna.
No, kesärenkaat on jo alla autoissa ja mopo kaivettu esille, en ajatellut vaihtaa renkaita takaisin. Hyvin epätodennäköisesti lumi jää maahan Etelä-Suomessa, vaikka sitä sataisinkin. Pitää sitten ajaa varovaisemmin.
Juoksutan wolttikuskilla ruokaa ja juon viiniä netflixin sarjojen parissa.
(Suomi on iso maa)