Onkohan nämä miehet olleet aikeissa lähestyä?
Mulle on käynyt lähiaikoina jo kolmesti kaupassa niin, että olen ottanut katsekontaktia johonkin mieheen ja seuraavassa hetkessä he ovat tulleet ihan lähelleni näpertämään jotain ihan merkityksettömiä tuotteita. Aiemmin en ole juurikaan katsonut ketään eikä tuollaista ole tapahtunut..
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut näitä "lähestymisiä" työpaikalla. Tulevat kahvi tai ruokatauolla istumaan ihoon kiinni mutta sitten eivät kuitenkaan sano mitään. Tai työpaikkaruokalassa tulee joku sama tyyppi aina viereiseen pöytään ja vilkuilee tai tuijottaa koko sen syömisen ajan. Mutta koskaan eivät tule juttelemaan. Eli odottavatko, että minä teen aloitteen?
Mitä merkitystä sillä on? Jos sinua kiinnostaa jutella, juttele. Jos kiinnostaa hymyillä, hymyile. Jos haluat tutustua, mene istumaan viereen tai vastapäätä.
Aloite ei tarkoita mitään sen perverssimpää.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta mitä väliä, kun itse et ilmeisesti ollut heistä kiinnostunut?
Olisin voinut ollakin kiinnostunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Pidän mahdollisena että ovat halunneet sinun lähestyvän ja siksi tuoneet itseään tykö, mutta itse eivät ole olleet aikeissa aloitetta tehdä.
Tai sitten kyse on ollut tiedostamattomasta ja vaistomaisesta toiminnasta. Tuollaisissa asioissa ihminen ei itse kovin hyvin tajua, mitä tekee ja miksi.
Tuntee vaan yhtäkkiä pakottavaa tarvetta mennä tutkimaan sukkahousuja..
Luulet vaan, olet siinä iässä. Ejakuloitko?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut näitä "lähestymisiä" työpaikalla. Tulevat kahvi tai ruokatauolla istumaan ihoon kiinni mutta sitten eivät kuitenkaan sano mitään. Tai työpaikkaruokalassa tulee joku sama tyyppi aina viereiseen pöytään ja vilkuilee tai tuijottaa koko sen syömisen ajan. Mutta koskaan eivät tule juttelemaan. Eli odottavatko, että minä teen aloitteen?
Ei arkielämässä ole mitään selkeitä aloitteita.
Olet ollut miellyttävä ja lähestyttävän oloinen. Nuo ovat tehneet itseään tykö kohteliaasti. Jos olet kiinnostunut, niin käy hipaisemassa kättä ja osoita siten että juttuseuraa enempikin voisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joita eivät todellakaan ole olleet ostamassa...
Ap
Hän on ollut vain iloisesti yllättynyt huomatessaan toisenkin miehen olevan kiinnostunut sukkahousuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joitaY eivät todellakaan ole olleet ostamassa...
Ap
Hän on ollut vain iloisesti yllättynyt huomatessaan toisenkin miehen olevan kiinnostunut sukkahousuista.
Itsekin olen huomannut saman ilmiön. Marketin sukkahousuhyllyjen välissä kohdataan uusia ystäviä, joiden kanssa voi sitten antautua rakkaudelle sukkahousut jalassa. Perjantaisin sielläkin miehiä ihan tungokseen asti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joitaY eivät todellakaan ole olleet ostamassa...
Ap
Itsekin olen huomannut saman ilmiön. Marketin sukkahousuhyllyjen välissä kohdataan uusia ystäviä, joiden kanssa voi sitten antautua rakkaudelle sukkahousut jalassa. Perjantaisin sielläkin miehiä ihan tungokseen asti .
🤣
Naista ei lähestytä. Hästääki meetoo,.
Mikäli heillä ei ollut erektio päällänsä eivät olleet tositarkoituksella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä heissä kiinnosti sinua? Ja jos kerran olit kiinnostunut, mikset tehnyt asiallr mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei arkielämässä ole mitään selkeitä aloitteita.
Olet ollut miellyttävä ja lähestyttävän oloinen. Nuo ovat tehneet itseään tykö kohteliaasti. Jos olet kiinnostunut, niin käy hipaisemassa kättä ja osoita siten että juttuseuraa enempikin voisi kiinnostaa.
Hipaisemassa kättä?????? Joo ei.
Vierailija kirjoitti:
XD
330 XD vai peräti 530 XD? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyllä, mutta eivät sitten kuitenkaan keksineet mitään luontevaa sanottavaa ja luopuivat aikeistaan.
Tai ovat odottaneet jotain pientä merkkiä, että saa lähestyä. Vaikka katsetta tai hymyä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei lähestytä. Hästääki meetoo,.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä heissä kiinnosti sinua? Ja jos kerran olit kiinnostunut, mikset tehnyt asiallr mitään?
Juuri tuo viipyilevä sukkahousujen koskettelu ja päättäväinen katsekontaktin hakeminen ovat tunnusomaisia kutsuja sukkahousuista kiinnostuneiden keskuudessa kun viestitään uudelle ystävälle kutsua rakkauteen.
Ap, nuuhkitko sukkahousuja samalla kun hait katsekontaktia?
Entäs sitten? Kyllä miehetkin voivat olla kiinnostuneita sukkahousuista. Mikä siinä on niin ihmeellistä?
Tai sitten kyse on ollut tiedostamattomasta ja vaistomaisesta toiminnasta. Tuollaisissa asioissa ihminen ei itse kovin hyvin tajua, mitä tekee ja miksi.