Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan nämä miehet olleet aikeissa lähestyä?

Vierailija
19.04.2024 |

Mulle on käynyt lähiaikoina jo kolmesti kaupassa niin, että olen ottanut katsekontaktia johonkin mieheen ja seuraavassa hetkessä he ovat tulleet ihan lähelleni näpertämään jotain ihan merkityksettömiä tuotteita. Aiemmin en ole juurikaan katsonut ketään eikä tuollaista ole tapahtunut..

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Pidän mahdollisena että ovat halunneet sinun lähestyvän ja siksi tuoneet itseään tykö, mutta itse eivät ole olleet aikeissa aloitetta tehdä.

Tai sitten kyse on ollut tiedostamattomasta ja vaistomaisesta toiminnasta. Tuollaisissa asioissa ihminen ei itse kovin hyvin tajua, mitä tekee ja miksi.

Vierailija
22/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut näitä "lähestymisiä" työpaikalla. Tulevat kahvi tai ruokatauolla istumaan ihoon kiinni mutta sitten eivät kuitenkaan sano mitään. Tai työpaikkaruokalassa tulee joku sama tyyppi aina viereiseen pöytään ja vilkuilee tai tuijottaa koko sen syömisen ajan. Mutta koskaan eivät tule juttelemaan. Eli odottavatko, että minä teen aloitteen?

Mitä merkitystä sillä on? Jos sinua kiinnostaa jutella, juttele. Jos kiinnostaa hymyillä, hymyile. Jos haluat tutustua, mene istumaan viereen tai vastapäätä.

Aloite ei tarkoita mitään sen perverssimpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mitä väliä, kun itse et ilmeisesti ollut heistä kiinnostunut?

Olisin voinut ollakin kiinnostunut.

Ap

Vierailija
24/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Pidän mahdollisena että ovat halunneet sinun lähestyvän ja siksi tuoneet itseään tykö, mutta itse eivät ole olleet aikeissa aloitetta tehdä.

Tai sitten kyse on ollut tiedostamattomasta ja vaistomaisesta toiminnasta. Tuollaisissa asioissa ihminen ei itse kovin hyvin tajua, mitä tekee ja miksi.

Tuntee vaan yhtäkkiä pakottavaa tarvetta mennä tutkimaan sukkahousuja..

Vierailija
25/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan, olet siinä iässä. Ejakuloitko? 

Vierailija
26/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut näitä "lähestymisiä" työpaikalla. Tulevat kahvi tai ruokatauolla istumaan ihoon kiinni mutta sitten eivät kuitenkaan sano mitään. Tai työpaikkaruokalassa tulee joku sama tyyppi aina viereiseen pöytään ja vilkuilee tai tuijottaa koko sen syömisen ajan. Mutta koskaan eivät tule juttelemaan. Eli odottavatko, että minä teen aloitteen?

Ei arkielämässä ole mitään selkeitä aloitteita. 

Olet ollut miellyttävä ja lähestyttävän oloinen. Nuo ovat tehneet itseään tykö kohteliaasti. Jos olet kiinnostunut, niin käy hipaisemassa kättä ja osoita siten että juttuseuraa enempikin voisi kiinnostaa. 

Vierailija
27/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ohi meni.

Vierailija
28/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joita eivät todellakaan ole olleet ostamassa...

Ap

Hän on ollut vain iloisesti yllättynyt huomatessaan toisenkin miehen olevan kiinnostunut sukkahousuista.

Vierailija
29/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joitaY eivät todellakaan ole olleet ostamassa...

Ap

Hän on ollut vain iloisesti yllättynyt huomatessaan toisenkin miehen olevan kiinnostunut sukkahousuista.

Itsekin olen huomannut saman ilmiön. Marketin sukkahousuhyllyjen välissä kohdataan uusia ystäviä, joiden kanssa voi sitten antautua rakkaudelle sukkahousut jalassa. Perjantaisin sielläkin miehiä ihan tungokseen asti .  

Vierailija
30/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat siis tulleet viereeni tutkimaan jotain sukkahousuja, joitaY eivät todellakaan ole olleet ostamassa...

Ap

Itsekin olen huomannut saman ilmiön. Marketin sukkahousuhyllyjen välissä kohdataan uusia ystäviä, joiden kanssa voi sitten antautua rakkaudelle sukkahousut jalassa. Perjantaisin sielläkin miehiä ihan tungokseen asti .  

🤣

Vierailija
31/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei lähestytä.  Hästääki meetoo,.

Vierailija
32/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli heillä ei ollut erektio päällänsä eivät olleet tositarkoituksella liikkeellä.

Vierailija
33/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä heissä kiinnosti sinua? Ja jos kerran olit kiinnostunut, mikset tehnyt asiallr mitään?

Vierailija
34/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei arkielämässä ole mitään selkeitä aloitteita. 

Olet ollut miellyttävä ja lähestyttävän oloinen. Nuo ovat tehneet itseään tykö kohteliaasti. Jos olet kiinnostunut, niin käy hipaisemassa kättä ja osoita siten että juttuseuraa enempikin voisi kiinnostaa. 

Hipaisemassa kättä?????? Joo ei.

Vierailija
35/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD

330 XD vai peräti 530 XD? 🤔

Vierailija
36/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kyllä, mutta eivät sitten kuitenkaan keksineet mitään luontevaa sanottavaa ja luopuivat aikeistaan.

Tai ovat odottaneet jotain pientä merkkiä, että saa lähestyä. Vaikka katsetta tai hymyä naiselta.

Vierailija
37/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ei lähestytä.  Hästääki meetoo,.

0/5

Vierailija
38/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä heissä kiinnosti sinua? Ja jos kerran olit kiinnostunut, mikset tehnyt asiallr mitään?

Juuri tuo viipyilevä sukkahousujen koskettelu ja päättäväinen katsekontaktin hakeminen ovat tunnusomaisia kutsuja sukkahousuista kiinnostuneiden keskuudessa kun viestitään uudelle ystävälle kutsua rakkauteen.

Vierailija
39/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nuuhkitko sukkahousuja samalla kun hait katsekontaktia?

Vierailija
40/53 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Kyllä miehetkin voivat olla kiinnostuneita sukkahousuista. Mikä siinä on niin ihmeellistä?