Ajattelin kerätä itselleni Pentikin "vintage-astiaston"
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mitä meiltä kysyt? Kerää kun tykkäät. Minustakin ne on aika kivoja.
Heti täystyrmäys... tyypillistä vauvaa :D Kai sitä nyt saa kysyä ja herätellä keskustelua aiheesta?
Olikos joku Mansikka-aiheinen astiasto myös? Sellainen pullea ja kömpelöhkö...
Viinimarja-sarja on kivasti muotoiltu. En tykkää niistä paksureunaisista pyöreistä astioista.
Vierailija kirjoitti:
Minä en muista kuin Viinimarjan. Mitäs muita näitä oli?
Joku missä oli keltaiset reunat ja joku hedelmäkuva kyljessä?
Ap aasin silta, että pääsee haukkumaan. Tekee näin muitakin aloituksia. Vastailee ensi kivasti pari kertaa ja sitten se haukkuminen alkaa. Sairas on.
Vierailija kirjoitti:
Ap aasin silta, että pääsee haukkumaan. Tekee näin muitakin aloituksia. Vastailee ensi kivasti pari kertaa ja sitten se haukkuminen alkaa. Sairas on.
Peilistä kurkkaa sairas, kun sinne vilkaiset. Kivaa iltaa sullekin!
Muistan ysäriltä hämärästi sellaiset vaaleapintaiset pyöreät kupit ruskeilla pilkuilla, kuin linnun munat. Nimestä ei ole haisuakaan.
Omena, viinimarja ja mansikka ovat kyllä ihanat 😍 Taitavat olla 90-2000 lukua, -80 luvulla tehtiin Hallaa, kaunis keramiikka-astiasto. Nykyään samanlaisia myydään muiden valmistajien toimesta kalliilla made in china. Ostakaa käytettynä kotimaista, ekoteko 💯
Minäkin olen jostain syystä innostunut 80-luvun astioista. Etenkin pilkullisesta keramiikasta kuten Pentikin Riekko, tosin vastaavanlaiset englantilaiset astiat kiinnostavat myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omena. Keräsin siitä mökille sarjan, kun kaikki vanhat astiat oli eriparia. Ihanan kesäinen ja kestävää keramiikkaa kovaan käyttöön.
Oli pakko vilkaista pikaisesti Pentikin nykytarjonta ja olipa kalseaa tuo kattaus-osasto. Tuli oikein ikävä vanhoja astisarjoja, joissa sentään oli väriä.
Ainoat kivat uusista olivat lasten Metsänväki-astiat.
Minulla on Aino-sarja, keräsin sitä monta vuotta. Tykkään siitä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Omena, viinimarja ja mansikka ovat kyllä ihanat 😍 Taitavat olla 90-2000 lukua, -80 luvulla tehtiin Hallaa, kaunis keramiikka-astiasto. Nykyään samanlaisia myydään muiden valmistajien toimesta kalliilla made in china. Ostakaa käytettynä kotimaista, ekoteko 💯
Omena taisikin olla se keltareunainen pyöreälinjainen astiasto. Hienot värit! Keltainen olisi niin piristävä arjessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omena.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Aino-sarja, keräsin sitä monta vuotta. Tykkään siitä edelleen.
Tuon olen unohtanut... pitää googlata löytyykö kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omena. Keräsin siitä mökille sarjan, kun kaikki vanhat astiat oli eriparia. Ihanan kesäinen ja kestävää keramiikkaa kovaan käyttöön.
Tuo on totta, että kestäviä ovat. En ole saanut yhtään kuppia enkä lautasta rikottua vuosien varrella. Viinimarjat käytössä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan ysäriltä hämärästi sellaiset vaaleapintaiset pyöreät kupit ruskeilla pilkuilla, kuin linnun munat. Nimestä ei ole haisuakaan.
Olisko tämä Halla-astiasto?
Mitä meiltä kysyt? Kerää kun tykkäät. Minustakin ne on aika kivoja.