Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujot deittailee?

Vierailija
18.04.2024 |

Ei varmaan tule kenellekkään yllätyksenä, että mies kirjoittaa tällaista aloitusta. Ap on 27-vuotias (mies), joka ei ole koskaan seurustellut. Ihan pienenä oli naispuoleisia kavereita, mutta ne muuttuivat sitten jossakin vaiheessa täysin äijäporukoihin. Ei ole ollut mahdollisuutta tutustua keneenkään edes kaverien kautta, kun hekin ovat samassa tilanteessa kanssani. En tiedä olisiko tillanne erilainen isossa kaveripiiissä, vaikka moni taitaa edelleen löytää toisensa tuttujen kautta. Olen absolutistina käynyt baareissa ja yöelämässä , mutta mitä hauskaa siellä olla tiukkapipona mukana? En harrasta mitään ihmeellistä sinällään (kuntosali, pelaaminen, lukeminen).

En tiedä yhtään miten naisille pitäisi puhua, vaikka tietenkään ei pitäisi puhua erilalailla. Olen muutenkin melko ujo, vaikka se vähenee tutustuttaessa. Kynnystä lisää myös jatkuvat uutisoinnit raiskauksista, häirinnöistä tms. Ei varmaan moni nainen näistä syistä edes tapaile miehiä enää, ja onhan se ilmeisesti vähentynytkin paljon.

Kai se kaikilla ihan perustarve, että haluaa tuntea itsensä tärkeäksi ja halutuksi. Minäkin voin olla ihan hyvin siinä tilanteessa missä se 50-vuotias mies, josta uutisissa oli juttua.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ujo nainen. Osaan tutustua miehiin vain kaverina. Kerran sitten yksi kaverimies pyysi treffeille. Nyt hän on aviomieheni. 

Tinderissä on myös ujon helppo jutella. 

On se jännä miten helppoa se on naisilla, jopa ujoilla sellaisella.

Miehellehän se vasta oli helppoa, ei tarvinnut muuta tehdä kuin pyytää treffeille. Nainen kun tekee saman niin tuomitaan epätoivoiseksi. 

Mitäköhän minä oikein luin. Eli aloitteentekijällä on helppoa? Miten joku saa käännettyä tämän noin :D

Vierailija
22/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä oli aikoinaan hauskaa baareissa absolutistina kavereiden kanssa höpötellessä ja tanssiessa, mutta ujona tai suorastaan arkana en todellakaan siinä ympäristössä kyennyt alkaa miehiin tutustua. Seurustelut on alkaneet kouluissa ihmisten kanssa, jotka olin tuntenut pitkään ja etäältä todennut turvallisiksi ja mukaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä kontakti ja treffeille

tai diskoon hengaan kaljatuoppi kädessä oottaen jonkun tulevan jutulle

Vierailija
24/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo mies. Vien naisen treffeille, jutellaan niitä näitä, ja sitten yleensä tuo nainen tulee jo näiden ensitreffien päätteeksi yöksi luokseni. Näin deittailen.

Sinä et tiedä ujoudesta mitään.

Kyllä minä olen vähän ujo. En kovin usein edes tee aloitetta. Yleensä lähden mukaan vasta kun nainen lähestyy minua. Eikö tuo ole jonkinlaista ujoutta?

Ei ole. 

Vierailija
25/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää käteen

Vierailija
26/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En deittaile. Tinderiä olen kokeillut pariin otteeseen ja molemmilla kerroilla todennut ettei se sovi minulle, olen liian varautunut ja herkkä. Tuntuu, ettei siellä ole ketään samanhenkistä miestä joka hakisi samaa asiaa kuin minä. Treffeillä aina puuttuu kemia jommankumman puolelta, tai jos sitä on, mies paljastuu myöhemmin ihan erilaiseksi mitä esitti. Haluaisin kaltaiseni ujon miehen, mutta Tinderistä en sellaista löytänyt. Ihaninta olisi kohdata mies livenä, mutta ujona minusta ei ole aloitetta tekemään. Eli kai tässä mennään yksin loppuelämä.

Vierailija
27/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaileeko ujot?

En minä ainakaan.

Vierailija
28/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalassa olen kaikkiin kumppaneihin tutustunut.

Tätä tulin minäkin ehdottamaan. Toimi ainakin itselläni nuoruudessa hyvin. Alkoholilla on vapauttava vaikutus.

Vierailija
29/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä harratusfoorumilla. Niin minä löysin vaimoni.

Vierailija
30/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittaileeko ujot?

En minä ainakaan.

Enkä minä. Aivan kammottava tilanne, jos seura ei miellyttäkään, puolin tai toisin. Etenkin nettideittejä koskee, en ole koskaan harrastanut.

Vierailija
31/34 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo mies. Vien naisen treffeille, jutellaan niitä näitä, ja sitten yleensä tuo nainen tulee jo näiden ensitreffien päätteeksi yöksi luokseni. Näin deittailen.

Sinä et tiedä ujoudesta mitään.

Kyllä minä olen vähän ujo. En kovin usein edes tee aloitetta. Yleensä lähden mukaan vasta kun nainen lähestyy minua. Eikö tuo ole jonkinlaista ujoutta?

Noo en ihmettele miksi deittailutyylistäsi kyseenalaisti ujouttasi.

Ehkä kyse on ujoudesta aloitteen tekemiseen ja/tai torjunnan pelkoon, mutta naisen lähestyessä rohkenetkin, kun jopa ensitreffit etenee jo teille asti yötä viettämään. Ei tuosta ujoa vaikutelmaa saa.

Onko rohkaisuryypyllä osuutta asiaan?

Vierailija
32/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ujona miehenä käytän deittiappejä, mutta eipä niistä nyt ole iloa ollut, tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
33/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ujona miehenä käytän deittiappejä, mutta eipä niistä nyt ole iloa ollut, tyhjän saa pyytämättäkin.

Mikäköhän noissa tindereissä on se kompastuskivi? Itse en ole koskaan käyttänyt, mutta ympärillä on paljon tuttuja miehiä, jotka ovat esim. avioeron jälkeen tai yleisestä harrastuneisuudesta sen kanssa puljanneet. Minä ja työkaverini olemme ihan duunareita, tavallisen näköisiä ja epäilen, etteivät työkaverini kirjalliselta ulosanniltaan mitään varsinaisia Rosberggejä ole.

Ainakin he ovat saaneet ravata tinderin kautta sovituilla treffeillä niin, että sivustakatsojakin läkähtyy.

Toisaalta monet miehet, ainakin täällä palstalla kertovat, ettei sen tinderin kautta mihinkään treffeille pääse. Jokuhan tuossa on se erottava tekijä, mutta itse en osaa edes arvailla mikä se on.

Vierailija
34/34 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän noissa tindereissä on se kompastuskivi? Itse en ole koskaan käyttänyt, mutta ympärillä on paljon tuttuja miehiä, jotka ovat esim. avioeron jälkeen tai yleisestä harrastuneisuudesta sen kanssa puljanneet. Minä ja työkaverini olemme ihan duunareita, tavallisen näköisiä ja epäilen, etteivät työkaverini kirjalliselta ulosanniltaan mitään varsinaisia Rosberggejä ole.

Ainakin he ovat saaneet ravata tinderin kautta sovituilla treffeillä niin, että sivustakatsojakin läkähtyy.

Toisaalta monet miehet, ainakin täällä palstalla kertovat, ettei sen tinderin kautta mihinkään treffeille pääse. Jokuhan tuossa on se erottava tekijä, mutta itse en osaa edes arvailla mikä se on.

Ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan