Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kakkoseksi pullolle - onko kohtalotovereita?

Vierailija
22.01.2007 |

Puolisoni suostuu seksiin keskimäärin kerran viikossa mutta ottaa alkoholia ainakin kaksi kertaa viikossa. Kerran viikossa seksiä ei mielestään ole liian vähän mutta hiprakka kerran viikossa on liian harvoin. Mitä tehdä? Ilman lapsia tietäisin itsekin ja ratkaisu olisi helppo mutta nyt ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös miestä kiinnostaa tuo pullo paljon enemmän kuin mikään muu, onneksi sentään töissä käy. Luulenpa, että kohtapuoliin tulee tällä tytöllä seinä vastaan ja sen jälkeen ei oo miestä, vain lapset ja vuokrakämppä :(

Vierailija
2/4 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on ongelmia makeiden herkkujen kanssa mutta meillä ei voi olla mitään alkoholipitoista kotona koska muuten vaimo " ottaa pari kaljaa" . Seksin määrän kannalta vaikutus on ajoittain jopa positiivinen mutta haittavaikutuksia on paljon enemmän. Selvinpäin antaa säälipillua kerran viikossa tai kahdessa.

Jos vaimo lähtee kavereittensa kanssa baariin " parille" niin se tarkoittaa että sillä reissulla ollaan sitten valomerkkiin asti ja koko seuraava päivä maataan sängyssä ja oksennetaan ämpäriin.

Kuten arvata saattaa niin vaimon mielestä minä olen se " nalkuttava ämmä" . Omasta mielestäni JSSAP. Vaan kun on kaksi ihanaa lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastaukseni ei sikäli kuulu seksipalstalle, mutta koska tämä on Vauva-lehti niin jatkan.

Käykääpä lukemassa minnesota-hoito piste fi. Paljon hyvää asiaa läheisille! Kannattaa lukea myös vieraskirjaa. Samoin paihdelinkki piste fi on hyvä ja kattava sivusto, jonka keskusteluja lukiessani alkoholistin läheisenä olen saanut apua.

Vanhempani erosivat kun olin 5-vuotias, mutta he pitivät kohtuulliset välit meidän lasten takia. Näimme isää usein viikonloppuisin ja lomilla. Silti isän juominen on erittäin paljon vaikuttanut siihen, millainen minusta kasvoi.

Joten miettikää vanhemmat vielä toisenkin kerran, onko teidän tai LASTENNE arvoista elää alkoholistin kanssa?? Se virtahepo kun usein seuraa mukana vielä lapsen aikuistuttua ja muutettua omaan kotiinkin! Valitettavasti.

Vierailija
4/4 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä tulee tapa niin ikävä juttu.

Tue mietäsi ja kannusta vähentämään alkohoolinmäärää

Se varmaan parasta koko perheelle

-mici-