Kysy kampaajalta:)
Kommentit (12)
Laitetaanko sitä hiuksiin jätettävää vain pesun jälkeen vai joka päivä? Siinä purkissa lukee, että kosteutta 24/h. Pesen hiukset 2 krt/vk, koska ne eivät rasvoitu enkä käytä muotoilutuotteita.
Siis tupeeraa hieman, laita lakkaa tmv? Saa sitten itse mennä hiukset sähköisinä ja miten sattuu, kauppaan tai minne nyt meneekin kampaajan jälkeen. Itse juuri tulin kampaajalta ja hän kyllä leikkasi oikein hyvin ja kuivatti tukan muttei laittanut sen kummemmin enkä kehdannut mainita :(
Käytä vain sitä jätettävää suihketta joka päivä. Vähentää myös sähköisyyttä.
Palkkaani en paljasta. ja yrittäjä olen.
Itse viimeisten aina vimpan päälle hiukset. Mutta pitkät suorat hiukset föönaan kuivaksi (tököttien kera) ja vetelen vielä suoristusraudalla kiiltäväksi. Yleensä asiakkaat itse sanovat, jos eivät halua kummoista viimeistelyä.
Vierailija:
hyvä shampoo ja hoitoaine.. pliis ja kiitos ¨:)
Mielestäni tigillä ja paul mitchelillä on parhaat kiharien hiusten sarjat. Tigillä curls rock sarja on todella hyvä!
Pitäisikö käyttää kiharoille tarkoittuja tuotteita, ettei olisi pörröisen näköinen tukka?
Kannattaa käyttää kosteuttavia kiharatuotteita. Jätettäviä suihkeita ja muotovaahtoa. Anna hiusten kuivua vapaasti pesun jälkeen ja rutistele muotovaahtoa.
Mulla on ollut varmaan 7 vuotta nyt samanlaiset hiukset, eli edestä lyhimmät on n. leukaan asti, ja muuten hiukset ovat puoleen selkään. Nyt tekisi mieli jotain muutosta, mutta kieltämättä hiusten pituudesta en raskisi ottaa kuin maksimissaan 15cm pois..
Onko mitään ideoita, miten leikkauksella sais vähän uutta eloa hiuksiin? (saa ehdottaa lyhyempiäkin ratkaisuja, niitä vain pitää sulatella ;)
kirkkaanvaaleaa ja puolet tuhkanvaaleaa, että saa lopputulokseksi kirkkaanvaaleaa?
ohuet ja helposti lättänät, sävytetyt ja niissä on " pehmennys" (vai mikä se nyt on nykyään nimeltään)? Yleensä pesun jälkeen föönaan hiukset pikaisesti. Ovat melko lyhyet, ei kuitenkaan poikamallia.