Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Marimekon Unikko-kuvio "lumota"? Tulee vastustamaton tarve saada se tuote.

Vierailija
18.04.2024 |

Outoa, katselin unikkotuotteita ja minut valtaa joskus outo himo ostella niitä tuotteita , aivan haluaisi saada KAIKEN mahdollisen , koko kotini täyteen tuota isoa unikkoa! Onko kellään muulla tätä? Omistan jo aika paljon sitä joten järki tulee väliin, enkä tietenkään osta samaa tuotetta vaikka esim. kirppiksellä saisi halvallakin. Kalliilla en tietenkään osta.

Mikä tää juttu on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En mene enää Marimekkoon, koska jo ikkunasta näkyy vain unikkokuosia. 

Vierailija
2/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

statussymboli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä tää juttu on?"

Muoti-ilmiön voima.

Unikkoa tulee nyt kadulla jatkuvasti vastaan.

Vierailija
4/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana. Yleensäkin tykkään Marimekon tuotteista. Niissä vaan on sitä jotain. Muutenkin laadukkaita.

Vierailija
5/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seonnut.

Se on AHNEUS.

Vierailija
6/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikko on ryöstöviljelty. Ostin erivärisiä Unikko-pussilakanoita yli 20 vuotta sitten ja kyllästyin niihin nopeasti. Olisi kiva jos Marimekolla olisi muitakin kuoseja kuin Unikko oikein, Unikko nurin.

Vierailija
7/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään Marimekkoa. Rakastan kuitenkin tulipunaista unikkoa kasvina. Se on aivan lumoavan kaunis. Ehkä minulla joskus tulee olemaan jossain jokin tulipunainen unikko, muuallakin kuin puutarhassa.

Vierailija
8/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuosi ja ajaton. Mulla tulee saamaan ku sulle, joten joskus joudun oikein välttelemään merkin sivuja ja kauppaa. 😁

Mutta tykkään muistskin heidän kuoseistaan, esim. Kaksoset on upea! Siitä mulla on vaatetta ja mukia.

Viimeksi ostin itselleni lahjaksi laukun.

Vierailija
9/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole vielä tullut tuollaista. Halu polttaa unikkoa piipussa? Ehkä jotkut muut kuviot vetoavat muualla.

Vierailija
10/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskun haluaisin niin paljon niitä tuotteita, että haluaisin jopa itse alkaa tekemään niitä koska ei ole rahaa ostaa. Ja näinhän jotkut tekeekin, eli kutoo villasukkia joissa on Marimekon kuvioita tms. Näitä myydään netissä.

Vierailija
11/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt Unikosta. Sininen on kamalin.

Vierailija
12/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mielelläni Marimekkoa. Nythän on Unikko-kuosin 60-vuotisjuhlavuosi. Unikko on turhan korostetusti esillä ja siksi joillekin melkein Marimekon synonyymi, vaikka on vain osanen laajassa taideteollisessa kuvastossaan. En tiedä Marimekon myynnistä mitään, mutta luulisin meidän verkkokaupan aktiiviasiakkaiden ostoilla jotain merkitystä olevan. Toivon, että moni muu klassikkokuosi saisi enemmän markkinointivolyymia, mikä oletettavasti lisäisi myyntiä uusille asiakkaille. 

Vierailija
13/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain mainonnan ja markkinoinnin uhri ja siksi lumoudut unikosta

Vierailija
14/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Marimekon tuotteet olivat laadukkaita, mulla on raitapaitoja jostain kymmenien vuosien takaa vieläkin ehjinä. Juuri kävin varastosta kesävaatteet ( vaikkei nyt kesää olekaan näkyvissä).

Vierailija
15/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu joillekin olevan jotain mielenterveyshäiriön tapaista fanitusta. Itse en tykkää tuosta kuosista yhtään. Samsung taisi julkaista 2.4. jonkun Unikko-puhelinkuosin. Luulin aprillipilaksi, mutta ei sitten vissiin ollut.

Vierailija
16/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikon fanitus muistuttaa lähinnä joukkopykoosia.

Vierailija
17/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Seinäjoella semmoista.

Vierailija
18/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sain mitata boomin noustessa metri tolkulla kangasta pakasta, kun Marimekko ei vielä tehnyt Unikkoisia valmisvaatteita. Muistuttaa edelleen niin skippaan. Raitapaita Marimekolta löytyy kyllä sekä joitain osakkeita vielä, eli sinällään kulkee brändi vielä perässä.

Vierailija
19/23 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa, että jos ei tykkää, niin ei ole pakko ostaa. Veetäkö täällä moukat mouruaa. 😄

Vierailija
20/23 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Marimekon tuotteet olivat laadukkaita, mulla on raitapaitoja jostain kymmenien vuosien takaa vieläkin ehjinä. Juuri kävin varastosta kesävaatteet ( vaikkei nyt kesää olekaan näkyvissä).

Ainakin osa on edelleen laadukkaita, kun valitsee tuotteita, joissa ei ole elastaania, vaan 100 % puuvillaa. Vaatteiden mallit ovat tulleet myös nuorekkaammiksi ja istuvammiksi ja löytyy jopa yksivärisiä vaatteita klassisesta tyylistä pitävälle. Mielestäni ennen Marimekko oli puhdas tätivaate raitapaitoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän