Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
Itse olen jatkuvasti tyytymätön, kun mussa on monta kohtaa joista en tykkää ja tietysti suurin osa sellaisia, joille ei mitään voi.
Kommentit (23)
Elämässä on niin paljon muitakin asioita, että en enää juuri mieti tuollaisia. Oma ulkonäkö kantsii hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on niin paljon muitakin asioita, että en enää juuri mieti tuollaisia. Oma ulkonäkö kantsii hyväksyä.
Tietysti on muitakin asioita, mutta ulkonäkö vaikuttaa yllättävän moneen juttuun.
Ap
Olen ihan tyytyväinen. Jännästi olen sitä tyytyväisempi, mitä vanhempi olen, vaikka luulisi olevan toisin päin.
Miksi en olisi ts. miksi stressaisin asiasta, jolle en mitään voi? Ok, olen onnellinen siitä, että sain pitkät ja hoikat geenit ja mulla on terve keho, pystyn liikkumaan ja urheilemaan. En kuitenkaan jaksa alkaa jollain meikillä muuttamaan naamaani saati edes harkitsisi mitään kauneuskirurgisia toimenpiteitä.
Jos nyt jonkun mielestä mun iso korpinnokkani, laihat kananjalat, pienet tissit, arvet siellä täällä kehossa tai joku muu asia ulkonäössä ei ole visuaalisesti miellyttävää, niin voi voi.
En. Olen pilannut ulkonäköni, kun en masentuneena ole jaksanut välittää siitä.
OLen.
Nuorekas, hoikka -sixpack, pitkät, tuuheat hiukset, iso, kauniit silmät ja karvaton, paitsi parta - jota ajan.
M49
En ole tyytyväinen ulkonäkööni, mutta keskityn nyt siihen, että ulkonäöstä huolimatta kehoni voi olla vahva ja pystyvä. Muutoinkaan mielessä ei ole nyt päällimmäisenä viehätänkö ulkonäöllisesti tai mitä ulkonäöstäni ollaan mieltä ellei suoraan päin kasvoja tulla kommentoimaan ulkoista olemustani.
Vierailija kirjoitti:
OLen.
Nuorekas, hoikka -sixpack, pitkät, tuuheat hiukset, iso, kauniit silmät ja karvaton, paitsi parta - jota ajan.
M49
Mulla muuten sama mutta olen kaljuuntuva ja pieni kulli. Tuo silmäjuttu kuulostaa kyllä melko homolta joten enpä tiedä siitä. Olen erittäin tyytyväinen. M54
Olen, varsinkin kun juuri tulin kampaajalta.
Olen. Nyt 33-vuotiaana miehenä näytän paremmalta kuin koskaan aiemmin, en tosin nytkään ikäiseltäni, vaan pikemmin 25-vuotiaalta. Hyvä tasapaino kypsyyttä ja nuorekkuutta. Joillain mittareilla varmaan näytän vieläkin paremmalta kymmenen vuoden kuluttua ellei jotain odottamatonta tapahdu. Olen myös paremmassa ruumiinkunnossa kuin koskaan aiemmin.
Ulkonäön merkitys on vähentynyt 5-kymppisenä. Pidän tärkeämpänä että minulla olisi terve ja toimiva keho vielä pitkään.
Olen. Olen sairaalloisen lihava eikä tuo naamakaan nätti ole. Mutta ulkonäöllä ei ole mun elämässäni tuon taivaallista merkitystä. Eli olen ihan tyytyväinen. Sama se minkä näköinen se keho on, kunhan toimii.
En. Minulla on tiimalasivartalo, enkä tykkää siitä kun minusta y-mallin vartalo on kaunein. Enkä tykkää hymykuopistani tai isoista poskipäistä, niistä tulee rumat varjot. Epävarma olo kun on leveät hartiat naiseksi.
No en olemutta en ajattele sellaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLen.
M49
Mulla muuten sama mutta olen kaljuuntuva ja pieni kulli. Tuo silmäjuttu kuulostaa kyllä melko homolta joten enpä tiedä siitä. Olen erittäin tyytyväinen. M54
Otan osaa. Olet siis ruma ja häpeät sängyssä? Silmät ovat just se juttu. Olen bi, joten ehkä se sitten on houmoujuttu.
En yhtään. En keksi yhtäkään asiaa ulkonäössäni johon olisin tyytyväinen. Ennen olin sentään laiha vaikka naama onkin aina ollut ruma mutta nyt olen lihonut kymmeniä kiloja ja olen lievästi ylipainoinen.
En ole nyt tyytyväinen.