Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni ÄO on 140 ja hän on hyvä kaikessa

Vierailija
18.04.2024 |

Älykkyys mahdollistaa sen että on hyvä kaikessa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "ystäväsi" ihmissuhteet sujuvat?

Vierailija
4/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole hyvä kaikessa.

Vierailija
5/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei nyt ihan noinkaan. Itselläni on StanfordBinetin testistä 137 pistettä. En osaisi piirtää itseäni ulos edes märästä paperipussista. Pystyn laulamaan kuorossa koska kuulen soinnut, mutta en missään tapauksessa ole soololaulaja. Fyysissä peleissä pärjään hyvin ainoastaan lentopallossa. Maantieto ei ole koskaan kiinnostanut minua, joten en ole siinä kovinkaan hyvä.

Vierailija
6/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikella tuossa tarkoitetaan? Ilmeisesti sitä, että kun aloittaa jotain valitsemaansa, niin edistyy tiedoissa ja taidoissa. Mutta hän ei voi olla hyvä missä tahansa.

Vierailija
7/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön.

Vierailija
8/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllä pärjää.

Vierailija
9/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella fiksu poika, mutta laulaa kuin mölyapina. Siinä ei äly auta ollenkaan.

Vierailija
10/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ÄO 142, en ole luova tai taiteellinen lainkaan.

Vierailija
11/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat on hyvä kaikessa

t. ÄO yli 150

Vierailija
12/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei nyt ihan noinkaan. Itselläni on StanfordBinetin testistä 137 pistettä. En osaisi piirtää itseäni ulos edes märästä paperipussista. Pystyn laulamaan kuorossa koska kuulen soinnut, mutta en missään tapauksessa ole soololaulaja. Fyysissä peleissä pärjään hyvin ainoastaan lentopallossa. Maantieto ei ole koskaan kiinnostanut minua, joten en ole siinä kovinkaan hyvä.

Mitä tarkoitat että et osaisi piirtää itseäsi ulos märästä paperipussista? Vertauskuva meni yli hilseen 

Vierailija
13/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikella tuossa tarkoitetaan? Ilmeisesti sitä, että kun aloittaa jotain valitsemaansa, niin edistyy tiedoissa ja taidoissa. Mutta hän ei voi olla hyvä missä tahansa.

Kyllä joku voi olla melkein missä tahansa hyvä. Toki kaikkeen pitää ainakin vähän perehtyä ensin, mutta älykkäällä ja lahjakkaalla menee paljon vähemmän aikaa oppia.

Vierailija
14/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO-keskustelut täällä on ihan turhia, en usko, että täältä löytyy noin paljon ihmisiä huomattavan korkealla ÄO:lla, kun se on harvinaista. Tai sitten ovat tehneet nettitestejä.

Itselläni on ihan oikean testin tulos, mutta en ole hyvä kaikessa. Toisaalta ÄO on vähän alempi kuin 140.

Vierailija
15/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat että et osaisi piirtää itseäsi ulos märästä paperipussista? Vertauskuva meni yli hilseen 

Okei... Kyseessä on anglismi. Oletin sen silti olevan ihmisille tuttu. En siis osaa piirtää oikeastaan lainkaan. Olen myös kamala luistelija sekä hiihtäjä. Juoksemista vihaan.

Ajatus siitä, että älykkyys toisi mukanaan lahjakkuuden kaikessa mahdollisessa, on täysin perätön.

Vierailija
16/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla ei olekkaan 137 pistettä Stantonfartbine testissä

Vierailija
17/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on ÄO 152, ja jostain syystä epäonnistun aina kaikessa, tai ainakaan en saa mitään projektia loppuun asti valmiiksi. Ehkä tässäkin olisi vähempi parempi?

Vierailija
18/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpön.

Aloittaja on oikeassa. Se, että sinä olet kateellinen ja vähemmän älykäs, ei poista sitä tosiasiaa, että ap on oikeassa.

Vierailija
19/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden älykkään ja monilahjakkaan ihmisen, tuntuu että kaikki onnistuu mihin vaan ryhtyy. On myös kaunis ja pitkä ja kaikkee hienoo ja ihanaa. Mutta villasukkaa se ei osaa neuloa. Ihan varmasti on jotain mitä aloittajankaan ystävä ei osaa.

Vierailija
20/54 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole montaa älyllä ja atleettisuudella siunattua ihmistä nähny.