Naisen pieni koko ei mitenkään kerro että tämä olisi esim joku alistuva idiootti.
Naisen pieni koko ei mitenkään kerro että tämä olisi esim joku alistuva idiootti.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko teidän miesten on yrittää jatkuvasti alistaa toinen? Se on hemmetin raskasta aloittaa joka aamu sota ihmisoikeuksiensa puolesta.
Ei olekkaan!
Lopetetaan parisuhteet aika on ajanut niistä ohi ja ne ovat aina jossain määrin epätasa-arvoisia. Olen vahvasti sitä mieltä, että avioliitot joutaa poistaa lainsäädännöstä.
Tietysti. Miehet on misogynistisia psykopaatteja suurin osa. Ei maksa vaivaa katsella sitä. Onneksi tuli omat lapset tehtyä vielä suht tervepäisen miehen kanssa aikoinaan. Sen jälkeen ei ole vastaan tullut kuin psykonarskuja, rikollisia ja raiskareita. Kaikilla näilläkin oli lapset tehtynä jonkun naisparan kanssa, jopa tyttäriä. Vielä marinoivat itseään mielikuvissa miten oma tytär on jonkun miehet hyväksikäytettävänä. Olisi helvettiä olla sidottuna tuollaiseen hir
Eikö tämä ole valtavan hyvä syy poistaa ne parisuhteet yhteiskunnan suojeluksesta ja rohkaista elämään ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko teidän miesten on yrittää jatkuvasti alistaa toinen? Se on hemmetin raskasta aloittaa joka aamu sota ihmisoikeuksiensa puolesta.
Ei olekkaan!
Lopetetaan parisuhteet aika on ajanut niistä ohi ja ne ovat aina jossain määrin epätasa-arvoisia. Olen vahvasti sitä mieltä, että avioliitot joutaa poistaa lainsäädännöstä.
Tietysti. Miehet on misogynistisia psykopaatteja suurin osa. Ei maksa vaivaa katsella sitä. Onneksi tuli omat lapset tehtyä vielä suht tervepäisen miehen kanssa aikoinaan. Sen jälkeen ei ole vastaan tullut kuin psykonarskuja, rikollisia ja raiskareita. Kaikilla näilläkin oli lapset tehtynä jonkun naisparan kanssa, jopa tyttäriä. Vielä marinoivat itseään mielikuvissa miten oma tytär on jonkun miehet hyväksikäytettävä
Näköjään kenkä sopi sinulle? Hyvä, kävele niillä kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kun ihminen pinnistelee, niin silloin asiat usein muuttuvat paremmiksi. Luovuttamalla ei saa mitään muuta kuin valittamisen aiheita. Odotat varmaankin yhteiskunnan elättävän sinut ja tarjoavan sinulle hyvän elämän. Mikäli näin ei tapahdu, on sekin yhteiskunnan vika.
Olen johtavassa asemassa enkä olisi ikinä päässyt siihen joustamalla tai pinnistelemällä hölmöjen asioiden puolesta. Minulla muuten on hyvä elämä, jonka olen tarjonnut itselleni eikä sihen ei kuulu länsimainen nainen.
Ihmiset arvottavat asiat eri tavoin. Myös minä olen johtavassa asemassa sekä arvostettu työssäni. Silti työ on ainoastaan osa elämää. Elämä työajan ulkopuolella on itselleni tärkeä saada mukavaksi, johon itselläni liittyy onnellinen parisuhde. On kivaa kun on kotonakin kivaa. Tuo on vaatinut ottaa myös toisen
No minä tykkään enemmän epätasa-arvoisesta ja seksuaalisesti jännittyneestä meiningistä.
Joskus tuntuu että on päinvastoin. Tuntenut monia pieniä naisihmisiä joilla on kumma tarve machoilla, olla koviksia, määräillä ja pullistella. Yhdellä pienellä tatskamimmillä vielä sellainen tappajakoira ja on kyllä outo pari kun olemuksellaan haluaa osoittaa muita kohtaa "painukaa v.... meidän tieltä". 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että on päinvastoin. Tuntenut monia pieniä naisihmisiä joilla on kumma tarve machoilla, olla koviksia, määräillä ja pullistella. Yhdellä pienellä tatskamimmillä vielä sellainen tappajakoira ja on kyllä outo pari kun olemuksellaan haluaa osoittaa muita kohtaa "painukaa v.... meidän tieltä". 😵💫
Suomalaisilla on äärimmäisen heikko ja herkkä itsetunto.
Tätä kompensoidaan agressiivisesti näyttämällä siltä, että tapan sut, jos sanot mulle moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva länsimainen nainen haluaa oikeasti tulla alistetuksi. Suhteen alussa voi olla näin kun on rakastunut mieheen ja haluaa tehdä kaikkensa pitääkseen hänet.
Mitä tarkoitetaan alistamisella? Yllättävän usein naiset haluavat miehen ottavan ohjat, vaikka olisivat hyvinkin itsenäisiä, voimakastahtoisia naisia.
Sillä tarkoitetaan mm. nöyryyttävää, alistavaa, satuttavaa ja arvaamatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva länsimainen nainen haluaa oikeasti tulla alistetuksi. Suhteen alussa voi olla näin kun on rakastunut mieheen ja haluaa tehdä kaikkensa pitääkseen hänet.
Mitä tarkoitetaan alistamisella? Yllättävän usein naiset haluavat miehen ottavan ohjat, vaikka olisivat hyvinkin itsenäisiä, voimakastahtoisia naisia.
Sillä tarkoitetaan mm. nöyryyttävää, alistavaa, satuttavaa ja arvaamatonta käytöstä.
Eli niitä kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen pieni koko antaa paljon oletuksia kanssaihmisille. Esim. Alistuvuus, kiltteys, sinisilmäisyys. Näille oletuksille ei voi mitään, muuta kuin ottaa hyödyt irti itse näistä :)
Terveisin pieni nainen
No sun tapauksessa se antaa merkkiä et oot vtun vam mainen! Pikkutyttelinä aikuisenakin esiintyvät naiset on todellakin jääneet sinne lapsuuteen, ei ikinä tarvitse muuta kuin olla miesten armon varassa.. tai sit kiukkupyllyilyllä ja jalkaa polkemalla tahto menee läpi. Nii! >:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli niitä kotitöitä.
Kotityöt ovat sinun mielestä nöyryyttäviä, alistavia ja satuttavia?
"Tietysti. Miehet on misogynistisia psykopaatteja suurin osa. Ei maksa vaivaa katsella sitä. Onneksi tuli omat lapset tehtyä vielä suht tervepäisen miehen kanssa aikoinaan. Sen jälkeen ei ole vastaan tullut kuin psykonarskuja, rikollisia ja raiskareita. Kaikilla näilläkin oli lapset tehtynä jonkun naisparan kanssa, jopa tyttäriä. Vielä marinoivat itseään mielikuvissa miten oma tytär on jonkun miehet hyväksikäytettävänä. Olisi helvettiä olla sidottuna tuollaiseen hirviöön loppu elämänsä lasten kautta."
Lastesi isä (jos on todistetusti biologinen isä) tajusi millainen olet ja siksi erositte. Sittemmin olet törmännyt oman tasoisiisi miehiin ja sinun on vain elettävä asian kanssa.
Ei tosiaankaan kerro.
On pienikokoisia naisia jotka tosiaankin ovat olleet kokoaan huomattavasti suurempia idiootteina kuin naisina.
Esim brittiläinen Kellie Jay Keen-Minshull (jokakäyttää valenimeä "Posie Parker")
Ei siitä isosta koosta ole juuri apua kuin enintään toisia naisia alistaessa. Normaalin miehen kannalta on aivan sama painaako "alistettava" nainen 40kg vai 65 kg, ellei kysymyksessä ole kamppailu-urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä isosta koosta ole juuri apua kuin enintään toisia naisia alistaessa. Normaalin miehen kannalta on aivan sama painaako "alistettava" nainen 40kg vai 65 kg, ellei kysymyksessä ole kamppailu-urheilija.
Paitsi jos naisella on puukko tai pistooli.
Ihmiset arvottavat asiat eri tavoin. Myös minä olen johtavassa asemassa sekä arvostettu työssäni. Silti työ on ainoastaan osa elämää. Elämä työajan ulkopuolella on itselleni tärkeä saada mukavaksi, johon itselläni liittyy onnellinen parisuhde. On kivaa kun on kotonakin kivaa. Tuo on vaatinut ottaa myös toisen osapuolen huomioon. Ei tuo ole ollut minun työelämästäni tai urasta pois. Kapasiteettini on riittänyt molempiin.