Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En

Vierailija
18.04.2024 |

Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En ole vuosiin ollut ja kaipaan luontoa. Kaupunkikin muuttunut ihan järkyttäväksi.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen joka maksais mun ihanan kaljanjuonnin?

Mulle kanssa. Tähän asti olen saanut rahoittaa kaljoitteluni töitä tekemällä.

Nyt riittää!

Ps. Ei haittaa, jos oot vähän lihava

Pps. Foto ois kiva

Vierailija
42/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan miehen löytäminen on huomattavasti helpompaa, kuin ihanan metsän löytäminen. Siinä on romantiikka kaukana, kun hiki päässä suomalaisessa talousmetsässä taimikoissa rymistelee tai avohakkuulla ojien yli hyppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mihinkään metsään halua.

Muuten olisit mennyt jo. 

Mä olen haaveillut metsän keskelle muuttoa, mutta kun nykyään ei sielläkään saa olla rauhassa vaikka olisi kuinka korvessa.

Vierailija
44/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä osaa ihan itse mennä metsään? Miten avuton voi ihminen olla?

Saatko syödyksi tänään mitään vai tarvitsetko miehen päättämään ruokasikin?

Ehkä ihmisten ei kannata mennä yksin eksymään ja kaatumaan metsään. Ellei ole tutut polut ja hyvä kunto. Ehkä olisi joku mukaan sinne, sukulainen tai tuttu. Ehkä aloittaja halusi vain mukavan miehen. Kaupunkilaisten autottomien on kyllä vaikea päästä luontoon.

Jos ei näe vaivaa hankkiakseen auton päästäkseen metsään, miksi miehen pitäisi olla se jolla on auto ja joka vie metsään? Mikä automaattinen sukupuolivelvollisuus se autollisuus on?

En tiedä, kysy aloittajalta. Ehkä on miehiä (tai naisia) jotka haluavat myös seuraa mennäkseen rantaan, polulle tai jonnekin, kenties parisuhdettakin etsiviä miehiä. Silloin kaksi voittaa hyviä asioita luonnosta, eikä tarvitse pelätä vieraassa paikassa yksin, vaikka välillä olisi siellä erillään. Ulkomailla on ihan normaalia että mennään kaksin, eikä yksin. Osa kaipaa kenties jopa kaveria. Vaikka suurella osalla on tietysti ne omat tutut jo. On naisia ja miehiä joille ei tule koskaan autoa tai korttia, terveys voi estää sen tai ei ole varaa ylläpitää autoa. Ja olettavatkin ettei kukaan välitä, eikä antaisi kyytiä. Aika surullista.

Vierailija
45/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyyniset elämäänsä kyrpiintyneet palstamöllit vastaavat romanttiselle AP:lle odotetusti. Eivät ole milloinkaan kokeneet tosirakkautta. Eivätkä koe vastakaan.

ei-AP

Olipa huono trollivastaus. Mitä tosirakkaus kuuluu siihen että joku ei saamattomuuttaan pääse yksin metsään? Eikö romantiikkaa koe muualla kuin mettässä johon miehen pitää uusavuton nainen rehata? Ei tuo nyt rakkaudelta vaikuta  :D

Miksi ihmisiä haukutaan saamattomiksi? Ei kaikilla ole autoa, ei edes varusteita ostaa.

Jos ap haluaa miehen joka kuskaa sitä metsään niin onhan se saamattomuutta. Ihan varmasti löytyy muitakin kyytejä jolla ap pääsee itekseenkin sinne metsään.

Vierailija
46/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sulle miehen, jos olet nuori ja laiha. Vie sut metsään kyllä, ja jos pysyt perässä, pääset poiskin. Autoa sillä ei ole, joten hankkiudut hänen luokseen. Mutta turpiin voi tulla jos erehdyt mistään sanomaan, joten varo sitä.

Vierailija
47/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kuitenkaan päin mäntyä.

Vierailija
48/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmisten ei kannata mennä yksin eksymään ja kaatumaan metsään. Ellei ole tutut polut ja hyvä kunto. Ehkä olisi joku mukaan sinne, sukulainen tai tuttu. Ehkä aloittaja halusi vain mukavan miehen. Kaupunkilaisten autottomien on kyllä vaikea päästä luontoon.

Jos ei näe vaivaa hankkiakseen auton päästäkseen metsään, miksi miehen pitäisi olla se jolla on auto ja joka vie metsään? Mikä automaattinen sukupuolivelvollisuus se autollisuus on?

En tiedä, kysy aloittajalta. Ehkä on miehiä (tai naisia) jotka haluavat myös seuraa mennäkseen rantaan, polulle tai jonnekin

On eri asia haluta seuraa metsään ja kulkea siellä jonkun kanssa kuin kysellä ihanaa miestä joka veisi sinne mettään. Ap tahtoo siis ihanan miehen, semmonen tavis ei kelpaa ja sen ihkun miehen pitää viedä ap sinne luontoon. Eli hyväksikäyttäisi miestä tahtomilleen reissuille  :)

Vierailija
49/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin viedä ihan lakkasuolle heinäkuussa. Lähdetään klo 4 aamulla ja kun reilut puolipäivää samoltu ja sanot täynnä marjoja, voin kuljettaa poiskin.

Vierailija
50/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin viedä ihan lakkasuolle heinäkuussa. Lähdetään klo 4 aamulla ja kun reilut puolipäivää samoltu ja sanot täynnä marjoja, voin kuljettaa poiskin.

Sankot täynnä marjoja

Vierailija
51/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä miestä tarvitsee? Mene sinne metsään jos mieli kerran tekee. Vai etkö uskalla mennä yksin ilman miestä?

Vierailija
52/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi mennä sinne ihan itse? Miksi tarvitset miestä viemään sinut?

Vierailija
53/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan kannata mennä eksymään eikä kaatuilemaan metsään. Sinne kun voi mennä eksymättäkin ja ihan ilman kaatuilua. En mä ainakaan mitään polkuja tartte, yllätys sulle mutta metsässä pystyy liikkumaan ilman polkuja. En mä ainakaan tartte sukulaisia, naapuria, kavereita, tuttuja enkä pelastushenkilökuntaa samoillessani lu

Mitä niissä voi olla? Kerropa.

Vierailija
54/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tänään saaressa tapailumiehen kanssa. Käveltiin saaressa ja grillattiin makkaraa.

Vierailija
55/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kanna minut metsään apinamies". Tuli vaan mieleeni.

Vierailija
56/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie kuljen yksikseni metässä. ukko saa tulla mukaan aina sillontällön. on mukavaa olla metässä hiljaa kahestaan. ei luonnon rauhaa rikota joutavalla pulinalla, ettei paha meitä peri, ja että saadaan tulla toistekin. viimereissulla tuli sellainen tunne, ettei minua sinne kaivattu. nuotio ei meinannu syttyä, kaffipannu kaatui ja naamalleni menin juurakossa. se on mettä sellainen tyyssija, että sitä pitää kuunnella. pois oli lähettävä, kun alkoi varjoissa näkymään ties mitä metsänhenkiä. eikä ne ollu niitä ystävällisiä lainkaan. kiva reissu, menkää tekin kokemaan, mitä se suomalainen mettä oikein onkaan. onnekkaimmat saattaa bongata jopa suurpedon, tai kaksi.

Vierailija
57/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kanna minut metsään apinamies". Tuli vaan mieleeni.

Sinussa on roimaa alkumiehen voimaa

kanna minut metsään apinamies!

Suojaan oksan haaraan kantaa saisit naaraan

oisit mulle suurin apinamies, kenties! 

Vierailija
58/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa painajaiselta. Nainen raataa päivän metsässä selkä kumarassa, maata pitkin laahaten, ei näe vettä, taivasta, puita ja pensaita. Aistiminen jää, henkisyys. Lisäksi osa naisista ja miehistä ei haluaa aamuyöstä sinne. Osa toki luontokuvaa kylmällä säällä aamulla eläimiä tai valon sävyjä. Tuossa on sun omat intressit ekana, ehkä voit mennä samanhenkisen kanssa. Tietenkin jos haluaa just sitä marjaa, homma toimii. Hyttysaikana on jo liian myöhäistä mennä, ellei mene syksyllä.

Vierailija
59/70 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyniset elämäänsä kyrpiintyneet palstamöllit vastaavat romanttiselle AP:lle odotetusti. Eivät ole milloinkaan kokeneet tosirakkautta. Eivätkä koe vastakaan.

ei-AP

No ehkä aloitus olisi voinut olla paremmin muotoiltu. Jos kyse oli rakkauden kaipuusta, siitä olisi voinut kirjoittaa ihan rakkauden kaipuuna, eikä niin, että oi miten haluaisin metsäretekelle (ja btw nimenomaan ihanan miehen minut sinne viemään).

Vierailija
60/70 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tulossa kaunis päivä. Ihanteellinen metsäretkelle. Täällä missä asun oli vain metsää ei edes kauppaa mailla halmeilla noin 12 vuotta sitten. Nyt kaikki metsät kaadettu ja rumia taloja rakennettu vieri viereen ilman 'asemakaavaa'. Näkee toisten ikkunoista jopa. Ja tätä samaa maisemaa kilometritolkulla. Jotta pääsee metsään saa todella nähdä vaivaa. Uimarannat ovat eri juttu - täynnä väkeä. Yksi mahdollisuus vaikka ei sama juttu mutta sopisi tähän hätään olisi retki Suomenlinnaan. Seurasaari ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän