Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En
Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En ole vuosiin ollut ja kaipaan luontoa. Kaupunkikin muuttunut ihan järkyttäväksi.
Kommentit (70)
Missä kaupungissa asut, ap? Jos on pk-seutua, niin täältä ainakin pääsee ihan helposti metsään itsekin bussilla, jollei ole ihan kävelymatkankin päässä. Vaikea kuvitella, että muissakaan suomalaisissa kaupungeissa olisi sen hankalampaa.
No oletko pyytänyt ketään? Minua on pyydetty ja olen lähtenyt. Eka treffit oli metsässä. Keitettiin pannukahvit nuotiolla ja syötiin eväät. Oli oikein mukavaa ja molemmat taidettiin viihtyä oikein hyvin kerran niitä metsäretkiä on tehty sen jälkeen monta vuotta, ja tehdään edelleen. Ja ollaan vietetty häät siinä välissä.
Kts alueesi mielenterveysyhdistys. Kolmannen sektorin paikoissa ei kysytä diagnooseja. On kävelyretkiä ym.
Kyyniset elämäänsä kyrpiintyneet palstamöllit vastaavat romanttiselle AP:lle odotetusti. Eivät ole milloinkaan kokeneet tosirakkautta. Eivätkä koe vastakaan.
ei-AP
Kyllä on jotkut ihmiset vieraantuneet luonnosta. Rohkeasti vaan ap sinne luontoon yksin tai yhdessä, hyvää se tekee aina.
Vierailija kirjoitti:
Kyyniset elämäänsä kyrpiintyneet palstamöllit vastaavat romanttiselle AP:lle odotetusti. Eivät ole milloinkaan kokeneet tosirakkautta. Eivätkä koe vastakaan.
ei-AP
Avuttomalle naislapselle vastaillaan "odotetusti".
Minä vien, koska haen? Älä ihmettele, minulla on aina mukanani lapio ja pressuja autossa. Koska syitä. -Mika M.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien, koska haen? Älä ihmettele, minulla on aina mukanani lapio ja pressuja autossa. Koska syitä. -Mika M.
Koska syitä 😂
Kaipaat ilmeisesti autokyytiä(?) Mulle ei ole autoa mutta olis vanhoja wunderbaumeja jotka on roikkunut mun noppacorollassa. Käviskö ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Avuttomalle naislapselle vastaillaan "odotetusti".
Romantiikka on sitä kokemattomalle lapsellista, jos joutuu vain vierestä seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mika Moring vois viedä sut metsään kerään sieniä :D
Sama tuli mieleen.
Jännä mies viellä ....
Tiedätkö mitä mieltä fatim diarra on metsään menemisestä? Hän pitäis sinulle nuhtelun asian tiimoilta!
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Olipa huono trollivastaus. Mitä tosirakkaus kuuluu siihen että joku ei saamattomuuttaan pääse yksin metsään? Eikö romantiikkaa koe muualla kuin mettässä johon miehen pitää uusavuton nainen rehata? Ei tuo nyt rakkaudelta vaikuta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Olipa huono trollivastaus. Mitä tosirakkaus kuuluu siihen että joku ei saamattomuuttaan pääse yksin metsään? Eikö romantiikkaa koe muualla kuin mettässä johon miehen pitää uusavuton nainen rehata? Ei tuo nyt rakkaudelta vaikuta :D
Yritäs uudelleen järkeillä romantiikkaa ja tunteita. Ainakin olet tähän mennessä onnistunut perin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä osaa ihan itse mennä metsään? Miten avuton voi ihminen olla?
Saatko syödyksi tänään mitään vai tarvitsetko miehen päättämään ruokasikin?
Ehkä ihmisten ei kannata mennä yksin eksymään ja kaatumaan metsään. Ellei ole tutut polut ja hyvä kunto. Ehkä olisi joku mukaan sinne, sukulainen tai tuttu. Ehkä aloittaja halusi vain mukavan miehen. Kaupunkilaisten autottomien on kyllä vaikea päästä luontoon.
No ei tosiaan kannata mennä eksymään eikä kaatuilemaan metsään. Sinne kun voi mennä eksymättäkin ja ihan ilman kaatuilua. En mä ainakaan mitään polkuja tartte, yllätys sulle mutta metsässä pystyy liikkumaan ilman polkuja. En mä ainakaan tartte sukulaisia, naapuria, kavereita, tuttuja enkä pelastushenkilökuntaa samoillessani luonnossa.
Miten se muihin liittyy minkälainen sä olet? On sinusta poikkeavia, haluavat luontoon seuraa ja turvaa. Ei maastot ole automaattisesti turvallisia ja kuin saduissa. Keski-iässä tietää jo mitä niissä maastoissa voi olla. Ihmisillä on myös tiloja ja sairauksia, vaikkei käsikynkkää mennäkkään. Pahempi on mennä isossa ryhmässä, kaksi tai kolme on vielä vähän.
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Miten tosirakkaus liittyy siihen ettei pääse yksin metsään? Kuulostaa ennemminkin ripustautumiselta ja vääristyneeltä suhteelta.
Olen löytänyt tosi rakkauden, mutta osaan myös käydä metsälenkeillä yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Miksi ihmisiä haukutaan saamattomiksi? Ei kaikilla ole autoa, ei edes varusteita ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-AP
Yritäs uudelleen järkeillä romantiikkaa ja tunteita. Ainakin olet tähän mennessä onnistunut perin huonosti.
Vaikka mä kuinka järkeilen niin en ymmärrä miten tosi rakkaus liittyy siihen että nainen haluaa metsään kuljettamiseen miehen. Tajuan että ap ehkä haluaa samoilla mettässä jonkun miehen kanssa ja kokee ehkä sen romanttiseksi. Mutta me jotka kuljemme ihan yksistään metsässä niin emme ole kokeneet tosi rakkautta, ei, en hiffaa nyt millään.
Mistä tiedätte että tämä on joku naislapsi joka tämmöistä romantiikkaa haluaa (himoitsee - ???)... Onko hän niin täysin paljastanut itsensä täällä vai mistä tiedätte.
Sitäpaitsi määritelkää naislapsi!
SPR:n ystävävälitys, voisit kokeilla jos sieltä kautta löytyisi joku joka veisi sinua metsäilemään. Tosin todennäköisesti joutuisit tyytymään naispuoliseen vapaaehtoiseen :') Olen itse tuon kautta tehnyt vapaaehtoishommia. Luulen että moni vapaaehtoinen hirveän mielellään käy itsekin luonnossa virkistymässä, uskoisin siis että on ihan toteutettavissa. Toivottavasti onnistuu tavalla tai toisella!