Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison sairaalloinen mustasukkaisuus ja mt-ongelmat

Vierailija
18.04.2024 |

Vaimo on mennyt ihan sekaisin. Vaatii, että raportoin hänelle päivittäin jos olen esim. töissä puhunut jonkun naisen kanssa, peukuttanut jonkun naisen somepostausta, tms. Työssäni kohtaan päivittäin jopa useita kymmeniä naisia ja näin on ollut viimeiset 20v, mutta nyt siitä on tullut vaimolle ongelma.

Lisäksi mukaan ovat tulleet salaliittoteoriat, myrkkypiikit ja -elintarvikkeet, väestönvähennys, HAARP, kemikaalivanat,....(+ n.20 muuta pähkähullua juttua).

Ja alkoholismi. 30-50 annosta menee vaimolla viikossa alkoholia. Viikonloppuna voi mennä 15 annosta kerralla, arkena vain 6-8, että pääsee aamulla töihin.

Surullista ja murheellista, että joudun jättämään vaimoni em. takia. Mutta mitä olen ystävieni ja entisten kumppaneiden kanssa noista keskustellut, niin mikä tahansa yksittäinen noista kolmesta em. jutusta olisi jo heidän mielestään riittävä syy erolle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ehkä oleellisin kohta unohtui aloituksesta. Eli siitä mustasukkaisuudesta huolimatta siinä ei ole mitään ongelmaa jos vaimo viettää koko arki-illan tai lauantaipäivän "kaverimiehen" kanssa, joka jakaa kanssaan nämä salaliittoteoriat. Minä vitsaillen näistä jutuista ja lapset käskevät äitinsä olla hiljaa. Mutta minä olen kuulemma käännyttänyt lapset salaliittoon äitiään  vastaan.

Finanssimaailman ja pankkien kaataminen on yksi uskomuksistaan. Myi osakkeensa pois "hintaan mihin hyvänsä" ja nosti tilinsä tyhjäksi. Rahat pitää olla käteisenä tai kultana kotona. Ainut fiksu juttu oskomuksissa on se, että 72h kotivara löytyy meiltä ja vielä paljon enemmänkin. Mutta nykyinen kylmä sää ja pilvet taivaalla ovat siiskemikaalivanoista ja HAARP:ista johtuvaa. Ja jos joku alle 80v kuolee, niin myrkkypiikeistähän se johtuu.

Toivoisin, että menee jossain touhuissaan ja psykoosissaan niin pitkälle, että voisi soitta

Sä voit ihan itsekin soittaa psykiatrian päivystykseen, että mitäs kannattaisi tehdä?

Että ihmiset on kädettömiä nykyään. Kummallista että katselet tuota vain vierestä ja odottelet ja odottelet.

Vierailija
22/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa apua aikuiselle henkilölle joka ei itse omasta mielestään apua tarvitse? Suomessa se edellyttänee voimakasta psykoosia ja selkeän itsetuhoista käytöstä tyyliin kirkuu alastomana kadulla ja yrittää juosta autojen eteen.

Skitsofreniaan sairastuneilla alkoholiongelma on noin 3 kertaa yleisempi kuin muulla väestöllä eli suunnilleen joka kolmannella sellainen on. Kuuluu sairauteen.

Huoli-ilmoitus tietenkin ja kysy neuvoa terveysneuvonnasta 116117 sekä sosiaalipäivystyksestä. Sinne jää merkintä tilanteesta eli että sinä olet yrittänyt minkä voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän