Minna Parikalta uusi kenkämerkki, mitäs tykkäätte kengistä?
Nuo pohjat on kuin jonkin paiseiden vallassa,
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010362160.html Sori
Kommentit (199)
Olen pahoillani, aivan hirveät rakkulakengät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen kertoi lopettavansa suunnittelun. Tällä tiedolla hän sai kaikki vanhat mallinsa myytyä korkealla hinnalla kun mammat luulivat saavansa viimeiset Parikan kengät, ja sitten olikin ilouutisen aika: hän jatkaakin toimintaa. Kuinka moni mamma meni lankaan?
Aika moni meni 🤭
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, aivan hirveät rakkulakengät.
Sulla on rakkuloita korvien välissä koska kyyläät sellaista mistä et itse pidä. Ei minun tarvitse mottia esim niken tossuja jos en itse pidä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen kertoi lopettavansa suunnittelun. Tällä tiedolla hän sai kaikki vanhat mallinsa myytyä korkealla hinnalla kun mammat luulivat saavansa viimeiset Parikan kengät, ja sitten olikin ilouutisen aika: hän jatkaakin toimintaa. Kuinka moni mamma meni lankaan?
Aika moni meni 🤭
Mihin helvetin lankaan. Kyllä kai joka akka tietää mitä rahoillaan ostaa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Rumia
Ei niin rumia, kun sun puheesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan omaa tyyliä, mutta hauskoja :) En ymmärrä että täällä jaksetaan haukkua sivukaupalla, kun Suomi tarvitsee nimenomaan enemmän innovatiivisia yrityksiä ja vientiä, että talous saadaan kuntoon.
Ei pelkkä innovatiivisuus riitä. Jonkun pitäis ostaakin niitä tuotteita.
Ei ole kuule sinun migreeni. Entisetkin kengät meni kaupan pitikin ulkomaita esim. nimekkäille julkkiksille. Hätäile omia asioitasi. 🙈😄
Ihana että edes joku nykysuomessa kokeilee yrittäjänä., ettei kaikki karkaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni meni 🤭Mihin helvetin lankaan. Kyllä kai joka akka tietää mitä rahoillaan ostaa. 🤣
En koe menneeni mihinkään lankaan, vaikka ostin useammat popot Stockan alesta. Jo alunperin malliston kerrottiin olevan juhlavuoden tempaus, joka päättyy vuoden 2022 loppuun. Olin tosi tyytyväinen kun sain käyttööni vanhoja suosikkimalleja, ja niillä on tallattu menemään jo pari talvea.
Päinvastoin. Olen tosi iloinen, että Minna tekee taas kenkiä, vaikkei näistä monet olleet mun makuuni. Ehkä seuraavat taas on.
...toivottavasti kukaan ei osta tollasia hirvityksiä.
HS:
Vuonna 2022 Minna Parikka Shoes oy:n liikevaihto oli 4,2 miljoonaa euroa ja se teki 1,7 miljoonaa euroa liikevoittoa. Se on valtavan hyvin yritykselle, jossa on töissä vain yksi henkilö, Minna Parikka.
Kirjanpitäjäkin sanoi, että näyttää siltä, että olet jotakin tehnyt, vaikka olet ollut lomalla.
Liikevaihto tuli lähinnä yhteistyöprojektista Stockmannin kanssa. Lisäksi rahaa kassaan toi lastenvaatteistaan tunnetun Reiman kanssa tehty yhteistyö.
Joku tässä ei nyt täsmää. Omia kenkiä ei myyty enää vuonna 2022 ( lopetusloppuunmyynti vuonna 2020). Stokkan ja Reiman yhteistyöt tuoneet kassaan maksimissaan 100 000 euroa. Mistä loput?
Kyllä näille ostajia löytyy. Näkisin näille valtavasti potentiaalia esimerkiksi Aasian suunnalla.
Onnea ja menestystä Minnalle.
Kuka ihme täällä ottaa nämä kengät niin henkilökohtaisesti että vetää hirveät kilarit kun ihmiset eivät tykkää niistä?
Joo, rumat mummoterveyskengät pallopohjilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi viimeiset Parikan kengät? Niiden arvostushan romahti siihen ilmoitukseen. Ei kukaan halua merkkituotteita, joiden merkkiä ei enää valmisteta ja suunnittelija on jo unohdettu. Merkkien vetovoima perustuu nimenomaan jatkuvuuteen, ja oli Parikalta tosi outo veto lopettaa juuri, kun nimeä alkoi tulla.
En tykkää noista uusista. Pupukorvat on ihanat, ja niitä näköjään tuotetaan yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS:n juttuun oli valittu huonoja kuvia ja vähemmän kiinnostavia malleja. Nyt kun tuotekuvat on nähtävissä sivuilla, on siellä useammat oikein kivat ja malleissa on leikkisyyttä josta pidän. Perinteisiä pupujakin löytyy.
Materiaalien uusiokäyttö on asia johon meidän on vain totuttava. Luonnonvarat ei riitä enää nykyiseen kulutukseen.
Muovikengät ekologisia ?
Pitää korjata, kun tämä virhe toistuu ja toistuu. Ei muovia, vaan kumia. Kumia! Googlaa, jos materiaalien ero ei ole selvä.
Menin lankaan, myös muumimukeihin, minkä oston lopetin muutama vuosi sitten.
En tykännyt edellisistä enkä näistäkään
Toivottavasti. Todella kummallista vain, että nimi on Minna Minna ja fontti sama kuin Miu Miulla. Aluksi luulin että siinä luki Minna Parikka Miu Miun fontilla, mutta tuo Minna Minna pistää kyllä minulla silmään.
Itse lenkkarit ovat minusta kyllä kivoja.