Minna Parikalta uusi kenkämerkki, mitäs tykkäätte kengistä?
Nuo pohjat on kuin jonkin paiseiden vallassa,
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010362160.html Sori
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
En oikein pidä. Noista lenkkareista tulee mieleen joku wish tai temu, siis sellainen halpa Kiina-kama.
Sieltähän näitä kuplapohjia on saanutkin jo iät ja ajat. Jos tekee paluun, niin olisi voinut suunnitella jotain alkuperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo kengät on ihan hauskoja.
Mutta häiritseekö ketään muuta, että uusi logo muistuttaa paljon Miu Miun logoa?
Niinpä muuten on! Vaikuttaisi, että näihin kenkiin on vaan otettu vaikutteita sieltä täältä ja copypaste meinigillä laitettu ne vaan yhteen näihin tennareihin. Ne Balenciaga tennaritkin alkaa olla jo melko passe.
Kauheita paiseita, totta. En kyllä tykännyt pupunkorvistakaan, ei sen puoleen.
Tykkään, enkä käytä korkkareita, joten nämä voisin ostaa jos käyttäisin noin kalliita kenkiä. Mutta en viitsi maksaa vain merkistä.
Sivuston kuvien perusteella en ole asiakkaana kohderyhmää
Tehdään varmaan maailman muovisimman näköiset kengät ja sitten hyvesignaloidaan pitkin mediaa, että vähennetään muovia? Mutta paljastetaan, ettei kengät olekaan täysin vastuulliset.
Floppi, ei tule menestymään kansainvälisillä markkinoilla, koska Parikan uusissa kengissä ei ole mitään alkuperäistä eikä innovatiivista. Kuplapohjat muistuttavat Kiinan kauppojen halpakenkiä ja uusi logo on kuin Miu Miun.
Vierailija kirjoitti:
Kauheita paiseita, totta. En kyllä tykännyt pupunkorvistakaan, ei sen puoleen.
No ne pupunkorvat oli sentään jotain uutta. Nämä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, enkä käytä korkkareita, joten nämä voisin ostaa jos käyttäisin noin kalliita kenkiä. Mutta en viitsi maksaa vain merkistä.
Tykkään myös, enkä käytä enää korkkareita. Mallisto kiinnosti. Parikka on tehnyt aiemmin upeita kenkiä, joissa on ollut pupuja, tikkareita, sydämiä, yksisarvisia ja ehkä odotin jotain ihan uutta. 200 € saa jo huippuhyviä lenkkareita, ja näissä ei ole sellaista uutta joka saisi ostamaan yli 300 € kenkiä.
Odotan mielenkiinnolla seuraavia uutuuksia. Inflaation myötä miettii tosi tarkasti mitä ostaa ja mitä todella tarvitsee.
Ihan karmeita, en ostaisi. Lisäksi Espanjassa halpatyövoimalla tehty ja maksavat silti 200-400 euroa/pari.
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmeita, en ostaisi. Lisäksi Espanjassa halpatyövoimalla tehty ja maksavat silti 200-400 euroa/pari.
On kivaa ettei sun tarttekaan ostaa... Minä ostan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Odotin innolla mitä tulee, mutta en nyt heti lämpene noille.
Kaikkien ei kaikkeen tarvitse lämmetäkkään. Kaikilla oma maku. Minä tyttären kanssa lämpenin ja ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Susirumia. Saa käyttäjänsä näyttämään idiootilta.
Idiootin Viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susirumia. Saa käyttäjänsä näyttämään idiootilta.
Älä muuta sano, siis missä se luovuus on ja missä kauniit laadukkaat kengät?
Sulle löytyy halpa hallista. Minä ostan ja laitan oikein hähin näytille, että mulla on Parikan kengät. 😂
Ugh, en pidä noista pampulakengistä. Etenkin ballerinat näyttävät rumilta terveyskengiltä, en tiedä mitä noiden kanssa pukisi. Tunikan ja leggingsit?
Mutta eipä mun elämää häiritse, jos joku noista tykkää ja pampulat jalkaansa vetää.
Nämähän on keksitty Kiinassa jo ajat sitten! Minna on plagioinut idean aliekspressin sivuilta!
Kauheita ja maksaa satasia. Mallitkin kopioitu ulkomailta.
Noissahan on kopioitu, tai ainakin rankasti otettu vaikutteita kuplapohjaan Bubblies kengistä, ns. bubble slides.
Bubblies on ollut olemassa jo ties kuinka pitkään, kaikki Kiinan kaupatkin on kerenneet tehdä niistä halpakopiota jo ties kuinka kauan.
https://bubblies.co/products/bubblies-the-original-bubble-slides