Huvila ja Huussin Laura on täydellinen nainen!
Mukavan ja herttaisen oloinen, tekee hyvää duunia, on tosi kaunis kasvoiltaan ja hymyillessään ja huhhuh mikä kroppa!
Olen vähän kade ja ihastunut :)
T. Heteronainen
Kommentit (147)
Tosi hoikka on. Viime kesänä Qstockissa käänsin pääni ja Lauran kanssa katseet kohtasi. Oli kivannäköinen luonnossa. Ilmeisesti naispuolisen kaverin kanssa oli liikkeellä.
Laura puhuu jotakin murretta välillä. Onko Kainuusta lähtöisin?
Vierailija kirjoitti:
Nauraa ja kikattaa liikaa.
Jep. Olisi parempi olla naama norsun witulla ja valittaa kaikesta kuten muutkin suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vilja Schepel on mun suosikki siitä sarjasta.
Minulla on hiusfetissi ja meinasin pudota sohvalta kun näin Viljan. Aivan jumalaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Valtava klyyvari, helppo sytyttää tupakka kovassakin sateessa
Tuskin kuuluu siihen w t -porukkaan joka tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa naiset mallia. Positiivisuus vetoaa miehiin 👍
Pikkutyttömäinen kikattelu vetoaa johonkin ihmisryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta ei kelpaa kuin kirurgileukalääkärimiesukkeli
Joka on lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
onkohan sinkku
Ei ole kauan. Pian jonkin jääkiekkoilijan vaimo.
Sitä olen pohtinut kun rinnat on selvästi tehty kumista (katsokaa kevätjaksoissa kylmällä mihin nännit osoittaa "asennuspaidassa" ) niin miksi tuo jäätävä kolvi on jätetty leikkelemättä? Laura olisi varsin vetävä mimmi kun hankkisi 10kg lihasta kroppaan ja tuo nenä korjattaisiin naamaan sopivaksi!
Isorintaiset naiset asiaohjelmissa pitäisi kieltää. Menee ohjelman sisältö hukkaan niitä tuijotellessa. Tuotanto herätkää!
Olisi joo, mutta nuo silikonirinnat pilaavat ulkonäön. Liian isot ovat tuohon kroppaan.
Ja liian laihakin on. Fitnesurheilija. Onko omassa kehonkuvassa ollut ongelmia, kun pitää itseään rääkätä. Se nimitin sitä juuri on, olen läheltä seurannut. Ennen kisoja pari kuukautta on yhtä paastoa ja kuntosalia. Siitä kärsii koko lähipiiri.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaiset naiset asiaohjelmissa pitäisi kieltää. Menee ohjelman sisältö hukkaan niitä tuijotellessa. Tuotanto herätkää!
Muistan jonkin A-studion tms. vastaavan jossa maahanmuuttajanainen mukana. Mediassa kirjoiteltiin jälkeenpäin vain valtavista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos heivaisi silikonit, hiuslisäkkeet ja tekoripset, niin olisi enemmän makuuni. Luonnollisena moni on kauneimmillaan.
Samaa mieltä. Ei luonnollinen. Miksi annetaan nuorille mallia luonnottomista naistyypeistä. Pitää muokata itseään jatkuvasti, että olisi tyytyväinen itseensä. Se vaan on päinvastoin. Hyväksyy itsensä selkaisena kuin on, liikkuu ja syö hyvin, pesee hampaansa ja kroppansa, niin varmasti on helpompaa ja kauniimpi tulos.
Vierailija kirjoitti:
Laura puhuu jotakin murretta välillä. Onko Kainuusta lähtöisin?
Oulusta
Pitäisi mennä pienennysleikkaukseen. Ammatti-uskottavuus kärsii noista. Sama kuin lihava lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Todella upeat rinnat ja hoikka uuma. Pitkistä hiuksista puhumattakaan
On khyl.
Juuri sellainen kuin normaalipainoisen ja sitä myötä normaalin naisen kuulukin. Upea nainen kertakaikkiaan. Jos naiset yleisemmin tajuaisi ottaa hänestä mallia olemiseensa, niin mistään mielikuvitus "naisvihasta" ei tarvisi edes ulista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kroppa on kaunis mutta kasvot...no, kukaan ei ole täydellinen. Ja mukava luonne toki tärkeintä.
Kauniit kasvot. Ei tarvitse kaikkien olla sellaisia törröhuuli-pulloposki - blondeja
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa naiset mallia. Positiivisuus vetoaa miehiin 👍
Mies heräsi, klo 8.30, rikkinäiset yöbokserit jaloissaan ja töpötellen käveli kuin vanha ukko. "Voi voi kun vielä nukuttaa", kävi lorottelemassa ja päästelemässä ilmoja, jonka jälkeen raahusti takaisin sänkyyn. " jos minä vielä pikkusen aikaa nukkusin". Edelleen nukkuu. Pitäisikö olla hänelle jotenkin positiivinen?
No, ainakin on täysin ammattitaidoton työssään.
Onko nuo pallerot kuitenkin vain siinä työpaidassa? Miten nuo saa noin lyttyyn kesämekossa? Viittaan tämän päivän jaksoon.