Huvila ja Huussin Laura on täydellinen nainen!
Mukavan ja herttaisen oloinen, tekee hyvää duunia, on tosi kaunis kasvoiltaan ja hymyillessään ja huhhuh mikä kroppa!
Olen vähän kade ja ihastunut :)
T. Heteronainen
Kommentit (147)
Oli hyvin paljon maltillisemmin pukeutunut viime jaksossa. Onkohan lukenut palautteita...?!?
En kyllä jotenkin uskois et on silarit! Ei oo yhtään sen tyyppinen.
Muuten ollut hyvää työtä, mutta en tykännyt siitä siirtolapuutarhajaksosta. Musta siitä pihasta tuli liian omakotitalon pihan tyyppinen. Kaipasin alkuperäistä siirtolapuutarhan henkeä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jotenkin uskois et on silarit! Ei oo yhtään sen tyyppinen.
Varmasti on, ei ole missään suhteessa runkoon ja perseeseen. Beige paita äsken ruudussa, kaukana luonnolisen oloisista.
Miehillä kovin on maireat hymyt Lauran seurassa. Hauska tarkkailla :D
Onko nelikymppinen vai kolmekymppinen?
Kuka tahansa näyttää herttaiselta tuossa seurassa missä on.
Ei käy noin hoikalle liian isot tekotissit. Alkaa rumasti roikkumaan kun iho venyy. Lopputuloksena venynyt iho joiden päässä roikkuvat luonnottomat pallerot. Miehet ihastelee kun näkevät vain paidan päältä muodot jotka liivien avulla vedetty ylös.
Tekotisseissä pitäisi muistaa kohtuus ja mikä sopii omalle kropalle niin lopputulos on luonnollisen nätti.
Onko muka luotettavaa lähdettä että ois silarit? Kyllä voi olla luonnollinen, yksi muun lapsuudenystävä on just noin hoikka mutta isotissinen. Ihan itse olin yläasteella todistamassa miten ne tissit kasvoi, ei ottanut silareita :)
Tässä ohjelmassa ei kannattaisi remontoida mitään pihoja. Pääosassa kun ovat kikattelevat juontajat/ns.ammattilaiset ja ei niin piilomainonta. Hirveetä huttua koko ohjelma!
En tykkää hiustenpidennyksistä enkä tekorinnoista. Muuten on oikein nätti ja pätevän oloinen nuori nainen.
Aloittaja on heteronainen yhtä paljon kuin minä olen Kiinan Keisari :D
Kasvihuonetta ei pyydetty, mutta se saatiin. Kammottava remontti.
Olikos hänellä silikonit?