Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kenelläkään ihokeliakiaa? Muutama kysymys olisi sinulle..

Vierailija
22.01.2007 |

Minulle tuli viime kesänä aika yhtäkkiä kyynerpäähän samanlaista ihottumaa / näppyä kuin mitä ko. keliakiassa tulee. Näytin niitä ohimennen lääkärille joka köski laittaa kortisonivoidetta kuurina. No, se auttoi hetkeksi, mutta tulivat taas takaisin.

Nyt olen ollut torstaista asti kokeeksi täysin gluteiinittomalla valiolla. Kyynerpää alkaa näyttää aika hyvältä. En tiedä oko se " dietin" ansiota vaiko sattumaa. MUTTA: kuinka pian iho alkaa oireilla jos nyt koitan vastaavasti syödä taas normaalisti?

-kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suositella, että alkaa gluteenittomalle ruokavaliolle ilman, että on keliakia, koska keliakian tutkiminen on hankalampaa, Aloita siis tavallinen ruokavalio ja mene myöhemmin kokeisiin.

Vierailija:

Minulle tuli viime kesänä aika yhtäkkiä kyynerpäähän samanlaista ihottumaa / näppyä kuin mitä ko. keliakiassa tulee. Näytin niitä ohimennen lääkärille joka köski laittaa kortisonivoidetta kuurina. No, se auttoi hetkeksi, mutta tulivat taas takaisin.

Nyt olen ollut torstaista asti kokeeksi täysin gluteiinittomalla valiolla. Kyynerpää alkaa näyttää aika hyvältä. En tiedä oko se " dietin" ansiota vaiko sattumaa. MUTTA: kuinka pian iho alkaa oireilla jos nyt koitan vastaavasti syödä taas normaalisti?

-kiitos!

Vierailija
2/3 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiesin tuon, mutta ajattelin ensin itse koittaa, koska oireeni ovat aika lievät niin epäilin näkyisikö se vielä edes verivasta-aineissa. Paras ja helpoin kuitenkin varata aika lääkärille. Oon vaan niin kyllästyny siihen lääkäriin, kun kaikesta saa itse ensin olla tietoinen, että osaa vaatia.. muuten saa aina vaan kortisonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan